כל מה שחשוב לדעת על דשא סינטטי!

אם יש לכם בית קרקע עם גינה או אפילו מרפסת או עסק עם גינה, בטח כבר חשבתם על זה: האם לקנות דשא סינטטי? כאשר הימים החמים של השנה מגיעים אנחנו רוצים להנות מהשמש, להנות מאיזה ארוחת בוקר בחוץ עם המשפחה או להנות מאיזה על האש עם כל החברים. אנחנו נסביר מהם הדברים שחשוב לדעת על דשא סינטטי!

 

תחזוקה

דשא סינטטי הוא פתרון מעולה וקל בשביל גינות, חצרות ומתחמי ספורט. בניגוד לדשא טבעי, דשא סינטטי לא דורש השקייה יומית ותחזוקה רצופה ומותאם לתנאי מזג אויר שונים. הוא עמיד בפני קרני השמש, לכן לא צריך לחשוש מהשפעות של מזג האוויר על פעולת הדשא. דבר זה חוסך לנו המון זמן ואנרגיה וזה מצוין לאנשים עסוקים אשר רוצים לשמור על האסתטיקה של המקום בו הם גרים או על המקום בו הם עובדים.

דשא סינטטי

חיסכון במים

עוד יתרון שיש לדשא סינטטי הוא שהוא מסייע בשמירה על הסביבה וגם מסייע לחיסכון במים. חיסכון במים מסייע להפחתת הצורך באנרגיה לחימום המים ולתמיכה בסביבה. הדשא הסינטטי עשוי מחומרים שמאפשרים נידוף קל של מים וספיגה בקרקע. בנוסף, השימוש בדשא סינטטי אינו דורש שימוש בכימיקלים כגון דשנים וחומרי גידול, שעשויים להשפיע על מקורות המים – וכך מסייעים בשמירה על המים.

 

לחסוך זמן וכסף

כמו שאמרנו קודם לכן, דשא סינטטי יחסוך לכם זמן רב. הוא אינו דורש טיפול בזמן קריטי כמו זריעה, כריתה וחיתוך, ולכן חוסך זמן וגם כסף. לדוגמה, חיסכון במים עשוי להוביל לחסכון בכסף על חשבונות המים. להיות עם דשא סינטטי זאת בחירה חכמה לכל מי שיודע שאין לו סבלנות לטפח דשא טבעי. למי שרוצה לשמור על ניקיון החצר בצורה קלה.

דשא סינטטי

האם יש הבדל בין התקנת דשא סינטטי בגינה לבין התקנת דשא סינטטי במרפסת?

התקנת דשא סינטטי במרפסת הרבה יותר פשוטה לעומת התקנה של דשא סינטטי בגינה. אם אתם רוכשים את הדשא הסינטטי עבור המרפסת שלכם, אתם יכולים לעשות את זה לבד! פשוט תצטרכו להצטייד בסכין חיתוך חדה, דבק ופסי הדבקה (במידה ויש צורך להדביק מספר חתיכות). התקנת דשא סינטטי לגינה הוא הליך מורכב יותר, במצב כזה כן מומלץ להיעזר במתקין מקצועי.

 

איפה אפשר לקנות דשא סינטטי?

יש מספר מקומות אשר מוכרים דשא סינטטי אך חשוב לבחור במקום מקצועי אשר מוכר דשא סינטטי באיכות. חברת הידרו סטאר היא חברה אשר מתמחה בציוד גידול צמחים וגם כן בדשא סינטטי. תוכלו למצוא שם דשא סינטטי עם עובי של 20 מ״מ ודשא סינטטי עם עובי של 30 מ״מ – כל זה במחירים נוחים!

 

לסיכום

דשא סינטטי מביא איתו יתרונות רבים. התחזוקה שלו קלה מאוד לעומת תחזוקה של דשא טבעי – מה שחוסך לכם זמן ואנרגיה. בעזרת התחזוקה הקלה הזו גם תוכלו לחסוך במים וכך לחסוך בעלויות. חשוב לדעת כי אם אתם רוצים להתקין דשא סינטטי במרפסת שלכם, אתם יכולים לעשות זאת לבד! עוד צעד קטן ותוכלו לאכול ארוחת בוקר טעימה בגינה או במרפסת שלכם בשלווה וברוגע.

דשא סינטטי

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחסן גדול
לבית ולגינה

3 שימושים למחסן גינה

חושבים שתוכלו להשתמש במחסן גינה רק לצורך אחסון? ובכן, יש לכם טעות. במדריך זה נציג בפניכם עוד מספר שימושים למחסן גינה שכנראה לא ידעתם, ואותם תוכלו ליישם אצלכם בגינה.  

עציץ מפלסטיק
לבית ולגינה

6 יתרונות לצמחייה מלאכותית: כל המידע

אנשים רבים נוטים לפקפק ביכולותיהם של צמחים מלאכותיים להשפיע לטובה על האדם, אולם מחקרים מראים כי גם להם יכולות דומות לצמחים חיים בכל הנוגע לשלווה, ריכוז, נינוחות והגברת היעילות במקום

מכסה ופח
לבית ולגינה

איך לבחור את פח האשפה המתאים עבורכם

ייתכן כי לכם, אישית, לא יצא לכם לחשוב על זה עד היום, אבל קיימים המון סוגים של פחי אשפה! אז כיצד בוחרים פח אשפה שלא רק יתאים לעיצוב הבית, אלא

כריות
לבית ולגינה

מגוון כריות של חברת heaven

רגע אחד לפני שאת בוחרים על מה לשים את הראש לפני שאתם הולכים לישון, כדאי מאוד להכיר את סדרת הכריות האיכותיות של חברת heaven, כי כרית היא כבר מזמן לא