כיצד טוחן אשפה חוסך לכם זמן וכסף?

בימים האחרונים אנו מוצאים את עצמנו מסבירים לאורחים שמגיעים לביתנו על טוחן האשפה ששינה לנו את החיים. ככה זה כשיש מטבח מושלם, כל אורח רוצה להיכנס ולחזות בו. את המדריך הזה החלטנו להעלות לרשת, כדי להפחית את סיורי המטבח האקראיים שהתחילו לעייף אותנו. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו את האינפורמציה הדרושה לכם אודות המכשיר הגאוני.

 

טוחן אשפה – מה זה?

בעוד כמה רגעים נרכז את המידע שיאפשר לכם להבין איך המוצר החכם הזה יחסוך לכם הרבה זמן וכסף. לפני שזה יקרה, עלינו ליישר עמכם קו ולהסביר מה זה בכלל טוחן אשפה. נציין שמדובר במכשיר שיש שנמצא בתוך פתח הניקוז של הכיור (בעל מקצוע מוסמך יתקין את המכשיר עבורכם).

כדי להשתמש בו, צריך לפתוח את הברז, להזרים מים ולאפשר לשאריות האוכל שנותרו בכיור לזרום אל פתח הניקוז. שם מחכה להן מעבר בטוחן שמזכיר את הבלנדר הביתי. שם שאריות המזון נטחנות היטב, כך שאלה יכולות לעבור לביוב בקלות.

טוחן אשפה – מה זה

איך זה חוסך לכם זמן?

מי מכם שיבחרו להשתמש בטוחן אשפה איכותי מדגם אבולושן 200, יוכלו לחסוך לעצמם זמן בניקיון הכיור. סביר להניח שאיננו צריכים להרחיב בנושא זה, משום שאתם מבינים כעת שמדובר בהליך מעיק שמצריך מכם לא פעם לבישת כפפות, איסוף שאריות האוכל שנותרו בכיור וזריקתן לפח.

אל תשכחו את הרגע שבו אתם מגלים שנותר שובל "מיץ" על הרצפה, כך שתיאלצו גם לנקות אחריכם את הריצוף. השימוש בטוחן האשפה ימנע את כל ההתמודדות הזו בלחיצת כפתור פשוטה, אז למה לכם לעבוד קשה ולבזבז זמן?

 

כך החיסכון הכלכלי בא לידי ביטוי

רכישה של טוחן אשפה תחסוך לכם הרבה כסף בפתיחת סתימות בכיור. מדובר בתרחיש שמוכר לכל מי שלא מחזיק בטוחן זה. שכן, מספיק שחתיכה קטנה של מזון תיכנס לצינור ותגרום לסתימה קטנה. ככל שהזמן יעבור, זו תגדל ותצריך הזמנה של אינסטלטור. אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם יותר מידי על העלויות שבאות לידי ביטוי בתרחיש שכזה. נציין בקצרה ששימוש בטוחן האשפה יפחית את הסיכוי להזמנת אינסטלטור באופן משמעותי.

 

זה הזמן להשאיר את העבודה הקשה לטוחן האשפה

עכשיו אתם יודעים שטוחן האשפה יחסוך לכם הרבה זמן וכסף. בשלב זה נותר לכם רק לבחור דגם איכותי שיאפשר לכם לשמור על כיור נקי מכל כיוון. נמליץ לכם להעביר את המידע הלאה, כדי שאחרים יכירו בו וייהנו מהיתרונות הבולטים של המכשיר המתקדם.

 

השורה התחתונה

בשלב זה אין צורך להכביר במילים, אלא רק לאחל לכם שתבחרו את טוחן האשפה המתאים עבורכם ביותר. שכן, זה יאפשר לכם להתנהל במטבח בקלות מבלי לבזבז את זמנכם וכספכם. אתם מוזמנים לחזור לכאן ולשתף אותנו בדגם הנבחר. מי יודע? אולי נכתוב עליו מדריך מקיף בהמשך, כדי להעלות את המודעות לבחירה נכונה.

זה הזמן להשאיר את העבודה הקשה לטוחן האשפה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחסן גדול
לבית ולגינה

3 שימושים למחסן גינה

חושבים שתוכלו להשתמש במחסן גינה רק לצורך אחסון? ובכן, יש לכם טעות. במדריך זה נציג בפניכם עוד מספר שימושים למחסן גינה שכנראה לא ידעתם, ואותם תוכלו ליישם אצלכם בגינה.  

עציץ מפלסטיק
לבית ולגינה

6 יתרונות לצמחייה מלאכותית: כל המידע

אנשים רבים נוטים לפקפק ביכולותיהם של צמחים מלאכותיים להשפיע לטובה על האדם, אולם מחקרים מראים כי גם להם יכולות דומות לצמחים חיים בכל הנוגע לשלווה, ריכוז, נינוחות והגברת היעילות במקום

מכסה ופח
לבית ולגינה

איך לבחור את פח האשפה המתאים עבורכם

ייתכן כי לכם, אישית, לא יצא לכם לחשוב על זה עד היום, אבל קיימים המון סוגים של פחי אשפה! אז כיצד בוחרים פח אשפה שלא רק יתאים לעיצוב הבית, אלא

כריות
לבית ולגינה

מגוון כריות של חברת heaven

רגע אחד לפני שאת בוחרים על מה לשים את הראש לפני שאתם הולכים לישון, כדאי מאוד להכיר את סדרת הכריות האיכותיות של חברת heaven, כי כרית היא כבר מזמן לא