כיצד דלפק קבלה טכנולוגי יכול לעזור לך לשמור על סביבת עבודה פרודוקטיבית

דלפק קבלה זהו הפריט הראשון שכל מי שמגיע למשרד רואה אותו.

ובעקבות כך יש לו חשיבות רבה בעיצוב המשרד שלכם.

הוא יכול ליצור רושם ראשוני טוב, להיות אובייקט מיוחד בתוך החלל שאתם נמצאים בו, הוא יכול לחולל השראה ותחושות מסוימות בתוך המשרד.

גם אם מגיעים למשרד שלכם לקוחות וגם אם רק העובדים – לדלפק הקבלה חשיבות מכרעת הן במכירות, והן בפרודוקטיביות של העובדים בעסק.

 

מהו דלפק טכנולוגי?

הדלפק יכול לשמש ככלי עזר במגוון נושאים: להכווין לקוחות למקומות מסוימים, להוות את מרכז המשרד ואת המקום שממנו מתאפסים על כל נקודה במשרד – בין אם זה הלקוחות או העובדים. כמה פעמי הגעתם לחלל עבודה גדול וחיכיתם סתם עד שמישהו פנה אליכם ועזר לכם? הדלפק פותר את הבעיה הזאת בקלות. בנוסף דלפק קבלה יכול להוות מוקד מכירה בפני עצמו שלא יבייש אף איש מכירות – יכולים להיות מונחים בו תכנים שיווקיים, מוצרים של העסק, קטלוגים, קישורים לאתרי אינטרנט, ועוד רעיונות רבים.

 

איך הוא עוזר בפרודוקטיביות?

הדלפק יכול להוות מעין "ראש" למשרד, ויכולים להיעזר בו על מנת ליצור אווירה טובה ויעילה במשרד. לדוגמא הרבה חברות מציעות אטרקציות שונות במהלך יום העבודה – בין אם זה חדר כושר, חדר קריאה, משחקים וכדומה, והדלפק יכול להוות את הצומת שבו העובדים חושבים איך בא להם לגוון את העבודה, ולצאת ממנו לחדר הקריאה, אחרי שהם הבינו את האפשרויות והאטרקציות שהעסק החליט לעשות היום. עוד דוגמא- הדלפק יכול להוות נקודת מנוחה או מפגש לעובדים, ואפילו ליצור חיבור ויצירת קשרים עסקיים בין קולגות או חברות שונות השוכנות באותו חלל עבודה.

 

עיצוב הדלפק

הדלפק חייב להיות בעל עיצוב ייחודי ומרענן – אחרי הכל הוא הדבר הראשון שנתקלים בו בכניסה למשרד. תארו לכם כמה העיצוב יכול להשפיע וליצור רושם על לקוח שזה עתה הגיע או על מנכ"ל חברה שבה לעשות שיתוף פעולה. וכדי שהעיצוב יתאים ויהיה מפתיע צריך להבין לפרטי פרטים מהם החזון והערכים של העסק. כמובן שהדלפק צריך להיות בנוי היטב עם פיצ'רים שמתאימים למשרד – בין אם זה טלפון, כיבוד קל כמו מים או חטיף ללקוחות הבאים מרחוק, ועד דפים ועטים. נסו להתאים אותו לאווירה ולצבעים של המשרד, וכדי שהתהליך יתאים ויענה על הצרכים – מומלץ לעשות אותו עם בעל מקצוע או חברה המתמחה בתחום.

 

סיכום:

דלפק הקבלה הטכנולוגי שמעוצב בסגנון הרצוי למשרד יכול לשפר באופן ניכר את היעילות של העובדים, ליצור שיתופי פעולה בין חברות ולייצר מעין מרכז שבו תמיד קורים דברים במשרד – כמו מקום להתאסף, מקום שאליו עובדים חדשים מגיעים, נקודת המתנה ללקוחות שבאים לפגישות, וגם מקום מרכזי לעובדים שמפסיקים לעבוד לכמה דקות ורוצים להעסיק את עצמם בזמן המנוחה, או אפילו פינת אירוח קטנה עם מים ופירות למען לקוחות או עובדים המגיעים מרחוק.

 

בית קפה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכנון נכון לעסק
עסקים

ניהול נכון של העסק הראשון שלך

מעוניין לפתוח עסק חדש? ובכן, על מנת שתוכל לנהל אותו בצורה נכונה ומבלי לעבור על החוק, נדרש ממך לבצע מספר פעולות חשובות. מהן? להלן הפרטים. פתיחת עסק חדש – מה

שיח
עסקים

שלבים ומבדקים בתהליך קבלה לעבודה

.על מנת להתקבל לכל מקום עבודה, עליכם לעבור שורה של שלבים ומבדקים. מהם? להלן כל הפרטים כיצד מתקבלים בימנו למקום עבודה? על מנת להתקבל למקום עבודה, בין אם מדובר בחברה

טלפון
עסקים

האם אינטרקום מעלה את כמות המכירות בעסק

כל בעל עסק שנשאל אותו מה הדבר הכי חשוב לו בעסק, זה ברור שהוא יגיד רווחים, ובשביל להגיע לרווחים האלו חייבים להגדיל את מעגל הלקוחות, או במילים אחרות להגדיל את