4 יתרונות לשימוש בבמת הרמה מקצועית

סולם רגיל לא עוזר לכם בפתרון בעיות או במשימות שעומדות בפניכם בעסק שלכם? צריכים לנקות חלונות בקומה רביעית ואין לכם שמץ של מושג כיצד

עושים זאת ובאיזה אמצעי עזר תוכלו להשתמש? לנו יש לספר לכם על פתרון נהדר ועל כמה יתרונות בולטים שלו על הדרך.

בין אם אתם בעלי עסק חדש, שטרם רכש את כל הכלים שנחוצים לו, בין אם אתם משק בית גדול, שעל מנת לטפל במשימות של יומיום, יש לכם צורך בציוד מתאים ומיוחד – השימוש במשטחי הרמה יכול להיות הדבר הכי טוב שיכולתם לחשוב עליו.

 

 במה מדובר?

במות הרמה – משטחים בגדלים שונים, הן מבחינת שטח העמידה עצמו והן מבחינת הגובה המקסימלי שניתן להגיע אליו בעזרתם ולהם מנגנוני הפעלה שונים , ידני, אוטומטי או הידראולי.

במות הרמה מאפשרות לנו להגיע למקומות שאין לנו דרך אחרת (כולל לא סולם טלסקופי) להגיע אליהם.

 

 איפה ניתן להשתמש במשטחי הרמה?

השימושים בבמות הרמה יכולים להיות נרחבים ביותר.

להגיע לחלונות בקומה גבוהה יחסית בשביל לנקות אותם? נפלא, יש לכם דרך לעשות זאת עכשיו.

צריכים לצבוע משטח כלשהו שנמצא בגובה שסולם לא מגיע אליו? מעולה, גם במקרה זה, במת הרמה תעזור לכם לבצע את המשימה.

צריכים להתקין שלט מעל הכניסה לעסק ורוצים שיירא למרחקים? כן, גם זה מקרה בו במות הרמה תהיה הפתרון המדויק.

וזה רק חלק קטן מהשימושים האפשריים בבמות הרמה.

 

 היתרונות של משטח הרמה אל מול סולם רגיל

 היציבות

היתרון הראשון והבולט ביותר. סולם אינו כלי בטיחותי במיוחד, בטח ובטח כאשר מדובר בגובה רב. מספיקה תזוזה אחת חדה מדי והעניין יכול להסתבך עד כדי שברים בגפיים (במקרה טוב).

 

 תחושת בטחון

גם לפן הנפשי יש תפקיד חשוב בתחום עבודות בגבהים רבים. במת הרמה נתפסת כדבר הרבה יותר יציב (ובצדק), דבר שגורם לנו תחושת בטחון גדולה יותר ופחות פאניקה, שעלולה להוביל אותנו לקבל החלטות שגויות בזמן עבודות בגובה רב.

 

 זמן שנדרש לביצוע העבודה

כמה זמן אתם יכולים להיות על סולם, מבללי שזה יהפוך להיות לא נוח, בלשון המעטה? נכון, לא מדובר בפרק זמן ממושך במיוחד. בין אם אתם צריכים לעשות הפסקה לבין אם חסר לכם כלי כלשהו לביצוע העבודה, תצטרכו לרדת מהסולם ולעלות חזרה וככה כמה פעמים טובות.

בשימוש בבמת הרמה אין לכם בעיה לפתור – תוכלו לקחת איתכם את כל הכלים שאולי תצטרכו, לא תצטרכו להחזיק את כל הציוד בידיים. בנוסף, תוכלו גם לעשות הפסקות קטנות בזמן ביצוע המשימה, מבלי שתצטרכו לרדת למטה.

 

 גובה

במת הרמה יכולה להגיע לגבהים שסולמות לא יכולים. ככה, קצר וקולע.

 

 שורה תחתונה

לפני שרוכשים או משכירים במת הרמה – התייעצות עם מומחה היא חובה.

מנוף פתוח

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מעבר ציוד
אנשי מקצוע

העברת עסקים עם הובלה עסקית משתלמת וזריזה

העברת העסק עם חברת ההובלות הנכונה, עשויה להוות עבורכם תהליך מאתגר למדיי, בלשון המעטה, כך שתמיד כדאי להסתייע בלא פחות מאשר צוות מומחים של הובלה עסקית זריזה, וכזו שמושא התמקדותה

חוקר מקצועי
אנשי מקצוע

מה צריך לקבל סיום החקירה מהמשרד חקירות?

החלטתם להזמין שירותי חקירה פרטית? רוצים להבטיח שבסוף החקירה תצאו עם כל מה שצריך? אם כך, כדאי שתבדקו היטב מה נותנים לכם החוקרים הפרטיים, כדי שלא תגיעו למצב שאח"כ, בבית

היריון ראשית
אנשי מקצוע

הפסקת הריון

תהליך של הפסקת הריון ניתן כיום לבצע במספר דרכים, הפסקת הריון כירורגית, הפסקת הריון תרופתית. לכל אחת מהפסקות ההיריון יש תופעות לוואי שונות וניתן לבצעם בזמנים מסוימים בזמן ההיריון. לדוגמא:

תלת מימד ראשית
אנשי מקצוע

חברת גלעד-RM  הדפסת תלת מימד

בחברת גלעד רם עוסקים בהדפסות תלת מימד. תחום ההדפסות תלת מימד הוא תחום חדש יחסית בארץ ובכלל בעולם. ראשיתו בטכנולוגיה מתקדמת שהגיעה לשיאה בשנים האחרונות. אנו מספקים מגוון רחב של