8 היעדים המומלצים ביותר לרכישת נדל"ן בחו"ל

אנשים רבים שמחפשים היכן הם יכולים להשקיע את הכסף שלהם, פונים אל שוק הנדל"ן. שוק הנדל"ן בישראל כולל מאפיינים שונים, כמו מיסוי ומחיר, שלא בהכרח הופכים אותו למקום שהכי כדאי להשקיע בו. אם נוסיף לכך את העובדה שלא כדאי לשים את כל הביצים בתוך סל אחד, נגיע למסקנה שישנם יעדים שונים בחול שהשקעת נדל"ן יכולה להשתלם בהם מאוד. הנה 8 יעדים כאלו.

 

לונדון

לונדון לא נחשבת סתם לאחת הערים בעלות הביקוש הגבוה ביותר בעולם לנכסי נדל"ן. מדובר על עיר בירה מרכזית באירופה, המושכת אליה תושבים רבים מאנגליה, תיירים, סטודנטים, משפחות ושאר אוכלוסיות. נדל"ן בלונדון אינו נחשב לזול במיוחד, אך בעבור מי שיש לו את הסכומים הכספיים הדרושים, מדובר על השקעה בשוק אטרקטיבי, עם ביקוש רב ותשואות גבוהות.

 

ארצות הברית

לא סתם ארצות הברית מכונה ארץ ההזדמנויות הבלתי מוגבלות. בארצות הברית ניתן למצוא נכסי נדל"ן מגוונים, המאפשרים השקעות שונות ומגוונות. אפשר למצוא השקעות שנחשבות לבעלות תשואות חדות יותר או תשואות יציבות יותר, או נכסים זולים יותר או דווקא יקרים יותר, בגלל הגיוון הנדל"ני הרב במדינה.

 

טביליסי

טביליסי היא עיר הבירה של גיאורגיה. היא נחשבת לעיר בעלת הביקוש הרב ביותר בגיאורגיה, כך שאם אתם רוצים לרכוש נכס נדל"ן בגיאורגיה, מוטב לעשות את זה שם. המדיניות בגיאורגיה בשנים האחרונות היא לעודד השקעות זרות, גם בתחום הנדל"ן. כתוצאה מכך, רוכשי נכסי נדל"ן זרים נהנים מרגולציה מינימלית ומתשלומי מס מופחתים בגיאורגיה.

 

ספרד

בספרד אפשר למצוא ערים רבות בעלות נכסי נדל"ן משתלמים, כאשר שתי הערים המרכזיות הן כמובן מדריד וברצלונה. ספרד חוותה משבר כלכלי קשה לפני שני עשורים, אך מאז המדינה התאוששה. לצד ההתאוששות הכלכלית, ניתן למצוא נכסי נדל"ן במחירים זולים ביחס לארץ, מה שהופך את שוק הנדל"ן הספרדי למשתלם עבור ישראלים.

 

גרמניה

גרמניה נחשבת לכלכלה האירופאית החזקה ביותר. בתור כלכלה יציבה כזאת, השקעה בגרמניה תמיד יכולה להניב רווחים סולידיים עם סיכון מופחת. הדבר רלוונטי גם לתחום הנדל"ן, שנחשב לזול יחסית בגרמניה.

 

קפריסין

למי שמעוניין ברכישת נכס נדל"ן במדינה שקרובה לישראל, קפריסין היא מדינה שיכולה להיות משתלמת במיוחד. אם אתם רוצים להשגיח מקרוב על הנכס שלכם, תוכלו לעשות זאת על ידי רכישת נכס בקפריסין.

 

יוון

עוד מדינה שקרובה מבחינה גיאוגרפית לישראל, היא יוון. לכן, גם השקעת נדל"ן ביוון רלוונטית עבור מי שמעוניין ברכישת נכס נדל"ן, תוך כדי המשך מעקב מקרוב אחר הנכס.

 

בודפשט

בעיר ההונגרית הזאת קיים תמיד ביקוש גבוה לדירות. למרות עליה בקצב הבניה, ההיצע עדיין לא עומד בביקוש. לכן, רכישת נכס נדל"ן בבודפשט והשכרה שלו לטווח ארוך יכולה לתת תשואה גבוהה למשקיע.

נדלן בלונדון

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית אדום
נדל"ן

כמה נדל"ן יהיה שווה ב 2025?

השקעות נדל"ן מהוות את הנתיב הבטוח ביותר בה תוכלו להשקיע, וזאת לאור התשואה הנאה אשר יכולה להגיע גם לעשרות אחוזים בשנים הבאות. כיצד להיערך לכך? להלן הפרטים. השקעה בנדל"ן –

מגדל מגורים
נדל"ן

פרויקטים חדשים בנדל"ן שכדאי להכיר

חושבים על רכישת דירה להשקעה? או שאולי החלטתם לעבור בדירה קצת יותר גדולה כי המשפחה שלכם התרחבה? אם כך, ברור מדוע מעניינים אתכם פרויקטים חדשים באזור מרכז הארץ, אז למה

בית למכירה
נדל"ן

האם כדאי לעבוד בתיווך והיכן

אתה מחפש את התחום שבו תעסוק בשנים הקרובות? לא יודע איזה מקצוע לחיים יוכל להתאים לך? אם כך, בהחלט כדאי שתחשוב על נדל"ן ועל תיווך, כי מדובר על מקצוע שהטובים