טיפים לקניית מיטת מעבר

ובכן, זה שהבייבי שלכם כבר מבצע פעלולים מרשימים במיטת התינוק ומגלה יכולות אקרובטיות הדורשות עוז ותעצומות אינו מוכיח שהוא כבר בשל לעבור

למיטת ילדים רגילה שם הוא עלול להאבד במרחב הגדול ולחוש מפוחד, מה גם שמיטת ילדים עלולה להיות גבוהה מדי ולא מספיק בטיחותית עבור הקטנצ'יק

שעד זמן לא רב עוד זחל על גחונו.

כאן מתייצבת לשירותכם מיטת המעבר המהווה את פתרון הביניים בין מיטת תינוק למיטת ילדים. מיטת המעבר משלבת תכונות של מרחב מדויק, בטיחותיות ותחושת עצמאות לפעוט – נשמע אידילי! וכעת לשאלה: איך בוחרים מיטת מעבר?

 

הפרמטרים להגדרת מיטת המעבר האופטימלית

קניית רהיט חדש לחדר הילדים אינה רכישה של מה בכך וחשוב לעשותה באופן מושכל כך שהמיטה תשמש אתכם בטווח הארוך. לפניכם טיפים חשובים בבחירת מיטות מעבר עבור פעוטות שמיטת התינוק אינה מתאימה עוד למידותיהם:

 

  1. מיטת מעבר עם יכולות הישרדות גבוהות

יש לזכור שצורת השימוש של פעוט במיטת מעבר אינה דומה לזו של נערת עשרה ענוגה. מנקודת מבטו ההגדרה המילונית של מיטה בהחלט זניחה לעומת השימושים המשמעותיים שלה כספינת פיראטים, טרמפולינה או קרקס אפריקאי לדוגמה.

חשוב לבחור במיטת מעבר עשויה עץ מלא בייצור איכותי במיוחד שתקבל בסלחנות גם פעולות שובבות סוערות ותפגין יכולות עמידות מרשימות. בנוסף, בחירה במיטת עץ יציבה אינה יעילה רק כנגד השתוללות ילדותית אלא מאפשרת שימוש ארוך טווח ברהיט ללא נזקי בלאי ושחיקה כתוצאה משימוש ממושך.

 

  1. ניצול החלל באמצעות מיטת מעבר פונקציונלית

חדר הילדים אינו רק חדר שינה עבור הצעירים שבחבורה. בנשימה אחת הוא מהווה גם חדר משחקים, חדר אירוח וחדר אחסון של מגוון פריטי לבוש וצעצועים לכן חשוב מאוד לנצל את המרחב בצורה המקסימלית כדי להרוויח שטח פעילות רחב. ניתן למצוא עבור מטרה זו מיטות מעבר עם אפשרויות אחסון של מגירות נשלפות או חללים ריקים תחתיהן המהווים שטח אידיאלי למיקום קופסאות אחסון.

 

  1. מיטת מעבר קומפקטית

מיטת מעבר במידות נכונות תאפשר במידת הצורך את שילובה בחדר ילדים קטן, בחדר המאכלס ילדים נוספים בו אין מקום למיטה בגודל רגיל וכן בחדר ההורים. חשוב לבחור במיטת מעבר בגודל מדויק שתאפשר מרחב נכון לילד ומנגד תיכנס בקלות גם בחללים צרים. המידות הסטנדרטיות של מיטות מעבר הן באורך 154 ס"מ וברוחב 94 ס"מ.

 

  1. עיצוב מיטה שהולך אתכם הלאה

מיטת המעבר היא חלק אינטגרלי מהאלמנטים האחראים לעיצוב חדר הילדים. חשוב לבחור במיטה בצבעים בהירים נעימים לעין שתשתלב בקונספט הקיים ולא תכביד על החלל בנוכחותה.

 

קניית מעבר מוצלחת באמצעות 4 טיפים שעובדים

גודל, עמידות, עיצוב ופונקציונליות הן מילות המפתח בבחירת מיטת מעבר. כשאתם יוצאים לרכוש את מיטת המעבר עבור הנסיך הצעיר חשוב לשים דגש על פרמטרים אלו. מאחלים לכם רכישה מוצלחת ומעבר קל ושמח.

חדר שינה

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנורות
רהיטים

הטרנדים של 2021 לריהוט לדירות גן

לאורך תקופת הקורונה לרובנו יצא לבלות המון זמן בבית. השהייה הזאת גרמה לנו לחוות את הבית שלנו הרבה יותר ואולי לתהות אם מה שיש לנו בבית מספיק לנו, מבחינת נוחות

מיטה וכריות
רהיטים

איך לבחור ריפוד למיטת שיזוף

הקיץ כבר עומד בפתח, ויחד איתו עונת הרחצה החגיגית. אחת האטרקציות המהנות ביותר בתקופה זו של השנה, היא להתרפק על מיטת שיזוף ולהיצלות על ידי השמש החמימה. בעוד רבים נדחסים