האם כדאי לי לעבוד בחלל עבודה משותף או במשרד פרטי?

תופעת מתחמי העבודה המשותפים צוברת תאוצה ברחבי העולם וגם ברחבי הארץ כמו חללי עבודה בהרצליה, תל אביב, ירושלים ורמת גן, ועסקים רבים בוחרים ביתרונות הרבים הקיימים בסוג זה של משרדים ומעבירים את הפעילות שלהם, בצורה מלאה או חלקית, למתחמים אלו.  אם אתם מחפשים להעביר את העסק שלכם אך אינכם בטוחים באיזה סוג של שטח עבודה עליכם לבחור, חשוב להסתכל על היתרונות והחסרונות של עבודה בחלל עבודה משותף ושל משרד פרטי, האבל יכול לעזור.

 

מדוע לבחור חלל עבודה משותף?

הגמישות של הצמיחה

עבור כל התחלה, צמיחה היא בראש סדר העדיפויות, כך שאתה כנראה מחפש סביבת עבודה שלא תדרוש תשלום גדול מראש או חוזה לטווח ארוך, כמו גם את הגמישות לתפוס יותר מקום ככל שתגדל. משרדים משותפים נוטים לפעול על בסיס חוזה חודשי מתגלגל, המכסה את כל חיובי השימוש הרגילים שלך כמו חשבונות שירות וביטוח, ומאפשרים לך לשמור על תזרים המזומנים תחת שליטה. זה גם מאפשר מעבר קל יותר בעת הגדלה או מטה מכיוון שסביר להניח שלא תצטרכו למצוא לעצמכם משרד חדש אלא לקחת כמה שולחנות עבודה נוספים באותו החלל.

 

עבודה בתוך הקהילה

אחת הסיבות העיקריות לכך שחברות צעירות בוחרות משרד משותף היא ההזדמנות שהיא נותנת לכם לפגוש, לערבב ולרשת עם אנשים דומים. לא זו בלבד שיכולה לחסוך בשיווק – מפה לאוזן היא הסוג הטוב ביותר של פיתוח עסקי – אלא שהיא מגדילה באופן דרמטי את הזדמנויות השיתוף, ויוצרת רוח קהילתית אמיתית בין עובדי משרד משותפים שמועילה לכל.

 

הנוחות

כל ההטבות שמגיעות עם מתחם עבודה משותף, כמו אוכל / קפה בחינם, אירועי קהילה ועוד ויש לך שילוב מנצח שמאפשר לעסק להתקדם בראש שקט. בנוסף לכך, המיקום המרכזי של חללי עבודה בהרצליה מאפשרים גישה ממספר צירים לאזור ונוח לפגישות עם אנשים הבאים מחוץ לעיר.

 

עדיין פרטי

רק בגלל שאתה בוחר משרד משותף לא אומר שאתה צריך לוותר על הפרטיות שלך לחלוטין. מרבית סביבות העבודה המשותפות מעניקות לך גישה למתקני משרדים פרטיים כמו חדרי ישיבות וחלל אירועים, כך שתוכל לדון בעניינים פרטיים ללא הפרעה.

 

מדוע לבחור משרד פרטי?

שליטה

שליטה על מרחב העבודה שלך היא אחת האטרקציות העיקריות לבחירת משרד פרטי, אם הדבר נעשה בחכירה. אתה מקבל להתאים את סביבת העבודה למפרט המדויק שלך, ומחליט הכל החל משלטים, מבנה ושטח אחסון ועד צבע הצבע על הקירות.

 

פרטיות

אם העסק שלך מטפל בנתונים רגישים מאוד או שיש לך הסכמי אי-גילוי עם לקוחות, משרד פרטי עשוי להתאים לך יותר. תוכל לדבר בחופשיות עם עמיתים ולא יהיו לך כמה מבעיות האבטחה סביב שיתוף של מידע רגיש, שעשוי להיות פשוט כמו הדפסת מסמך באמצעות מדפסת משותפת בלי שזה ייפול לידיים הלא נכונות.

 

פוקוס

שמירה על ריכוז בזמן שמתקיימת מסיבה בחלל המשותף עשויה להיות קשה, ואתה אפילו מסתכן שהצוות המוכשר של העסק שלך עלול להיות מאותר על ידי חברות אחרות.

חלל עבודה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית אדום
נדל"ן

כמה נדל"ן יהיה שווה ב 2025?

השקעות נדל"ן מהוות את הנתיב הבטוח ביותר בה תוכלו להשקיע, וזאת לאור התשואה הנאה אשר יכולה להגיע גם לעשרות אחוזים בשנים הבאות. כיצד להיערך לכך? להלן הפרטים. השקעה בנדל"ן –

מגדל מגורים
נדל"ן

פרויקטים חדשים בנדל"ן שכדאי להכיר

חושבים על רכישת דירה להשקעה? או שאולי החלטתם לעבור בדירה קצת יותר גדולה כי המשפחה שלכם התרחבה? אם כך, ברור מדוע מעניינים אתכם פרויקטים חדשים באזור מרכז הארץ, אז למה

בית למכירה
נדל"ן

האם כדאי לעבוד בתיווך והיכן

אתה מחפש את התחום שבו תעסוק בשנים הקרובות? לא יודע איזה מקצוע לחיים יוכל להתאים לך? אם כך, בהחלט כדאי שתחשוב על נדל"ן ועל תיווך, כי מדובר על מקצוע שהטובים