חיים בגן עדן – איך עושים רילוקיישן לכרתים?

כרתים הוא אי ליד יוון, ששייך לה. באי ניתן להנות מאיכות חיים גבוהה, מגורים ליד הטבע וכמובן עלות מחיה נמוכה משמעותית מזו שבישראל. אם גם אתם מחפשים את המקום הבא שלכם, ומעוניינים להנות מכל מה שיש לכרתים להציע לכם, אנחנו כאן כדי לספר לכם איך בדיוק לבצע רילוקיישן לכרתים, ומה הדברים שעליהם אתם צריכים לתת דגש.

 

מעבר לכרתים

לא מעט ישראלים שואלים את עצמם איך לעבור לגור בכרתים, ויש לכך סיבות טובות. האי היווני מאפשר לנו להנות ממזג אוויר ים תיכוני בדומה לזה שבישראל, חופי ים נהדרים, אנשים טובים וכמובן מחיה זולה יותר. עם זאת, כמו כל מעבר למדינה זרה, גם במעבר לכרתים ישנם מספר אתגרים שאתם כנראה תפגשו אותם.

כדי להתכונן מראש בצורה הנכונה הבאנו לכם מספר דברים שאותם כדאי לסגור עוד לפני שהגעתם לכרתים, כדי שהמעבר שלכם יהיה כמה שיותר חלק.

 

ייעוץ עם תושב מקומי

הדבר הראשון שאותו כדאי לעשות הוא לדבר עם תושב האי, על מנת להבין דברים חשובים עוד לפני שמגיעים אליו. בעיניים של תיירים יש כל מיני ניואנסים שאותם אי אפשר לראות, וברגע שהמעבר שלכם הוא לצורך מגורים באי, אסור לתת לניואנסים הללו לחמוק מהעיניים שלכם. עבור תושב מקומי הדברים הללו ברורים, ולכן חשוב שגם עבורכם זה יהיה ככה.

 

שפה זרה

כפי שניתן להבין, השפה המדוברת בכרתים היא יוונית, ותושבים רבים כלל לא דוברים את השפה האנגלית, כך שאתם עלולים להיתקל בקשיי תקשורת לא פשוטים כאשר תגיעו לכרתים. האפשרות הראשונה היא לנסות ללמוד יוונית עד כמה שניתן, לפחות ברמה כזו שתאפשר לכם לנהל שיחות מנהלתיות עם האנשים בכרתים. האפשרות השנייה היא לקחת מתורגמן צמוד לתקופה הראשונית.

 

תשלומי מס

בכל מעבר למדינה זרה אנחנו צריכים לוודא שאנחנו לא משלמים מס פעמיים, או לא משלמים מס בכלל. לישראל יש יחסים טובים עם היוונים ולכן ענייני המס בין המדינות מוסדרים, אתם רק צריכים להבין איך להתנהל ביחס לעבודה שלכם. פנו לרואה חשבון שמתמחה בענייני מיסוי במדינות זרות שיוכל להסביר לכם איך בדיוק להתנהל עם הכסף שלכם.

 

היכרות עם ישראלים נוספים

הדבר האחרון שאותו כדאי לעשות הוא לנסות להכיר ישראלים נוספים עוד לפני שהגעתם לאי. גם אם אתם רוצים להתנתק קצת מההווי הישראלי, עדיין כדאי להיות בחברה של מישהו שמבין את השפה שלכם ואת הרקע התרבותי שממנו הגעתם. בכרתים ישנם היום לא מעט ישראלים, ובאופן די פשוט תוכלו למצוא לעצמכם חברים חדשים עוד לפני שהגעתם לכרתים.

 

לסיכום

מעבר לכרתים, כמו כל מעבר למדינה זרה דורש מאיתנו התמודדות עם מספר אתגרים. האתגר המרכזי בכרתים הוא השפה, כיון שתושבים רבים כלל לא מדברים אנגלית. מעבר לכך כדאי לקבל ייעוץ מראש על ענייני המס.

מעבר ציוד

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קומקום
צרכנות

למה לשים לב בבחירת מחמם מים בגז

עד לפני כמה שנים היה נהוג להשתמש בעיקר בדוד שמש או חשמל כדי לחמם מים. מדובר בשיטה מיושנת שעשויה להאריך את משך ההמתנה למים החמים. לאחרונה, רבים נחשפו לאפשרות לחמם

נעל נייק
צרכנות

5 סיבות לרכוש נעליים בחנות אונליין

טרנד האונליין תופס תאוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. המון אנשים עברו לרכישה אונליין של אקססוריז, בגדים, נעליים. הטרנד הזה איתנו כדי להישאר ורק תופס תאוצה. הרבה אנשים הפכו להיות מעין

אופני הרים
צרכנות

5 אביזרים שכל רוכב אופניים חייב לקנות

חשוב מאוד להוסיף לשגרה שלנו פעולות ספורטיביות, כיוון שזה משפר את ההרגשה הפנימית, מועיל לגוף ושומר עלינו צעירים. העידן בו אנו חיים מוביל להמעטה בתזוזה ויש לכך השפעות הרסניות על