חברת גלעד-RM  הדפסת תלת מימד

בחברת גלעד רם עוסקים בהדפסות תלת מימד. תחום ההדפסות תלת מימד הוא תחום חדש יחסית בארץ ובכלל בעולם. ראשיתו בטכנולוגיה מתקדמת שהגיעה לשיאה בשנים האחרונות. אנו מספקים מגוון רחב של שירותים כולל:

  • פיתוח מוצר
  • עיצוב ותכנון הנדסי
  • הדפסת תלת מימד [כל המידע והשיטות 2020 ]
  • מידול בתלת מימד (בניית קובץ בתלת מימד)
  • מדליות, מגנים וסמלים
  • צביעה וליטוש
  • עיבוד שבבי CNC
  • תבניות ושכפולים
  • משיכות ואקום
  • ציפויים כימיים

כלל השירותים שלנו ניתנים על ידי מומחים בתחומם באופן יסודי, מקופד ומסודר.

חברת גלעד רם הדפסת תלת מימד – על תהליך הייצור שלנו

אנחנו בחברת גלעד רם מקפידים על תהליך ייצור מודלים מסודר ויסודי. כל תהליך ייצור של כל מוצר שלנו מתחיל במיפוי צרכי הלקוחות שלנו ומידת האפשר של הגשמתם לפי מגבלות של חומר, זמן ותקציב. לאחר מכן אנחנו מייצרים מודלים ואב טיפוס למוצר הרצוי ומראים זאת לאישור הלקוח ובהתאם לפידבק שלו אנחנו משפרים ומשנים אותם עד כדי שלמות. לאחר ייצור האב טיפוס הטוב ביותר שאפשר אנחנו מייצרים את המוצר לפי הכמויות אותם הלקוח רוצה.

במה מתחיל תהליך הייצור?

תהליך הייצור מתחיל קודם כל באפיון צרכי הלקוח ובאפיון המגבלות שיש להגשמת צרכים אלו במסגרת של חומרים מסוימים, זמן ותקציב שעומד לרשות הלקוח לפרויקט ספציפי זה. למעשה ניתן להגשים כל דבר השאלה כמה זמן וכמה כסף זה ייקח. לאחר סיום תהליך האפיון והגעה להסכמה עם הלקוח על מסגרת הזמן והתקציב של הפרויקט ותיאום ציפיות מולו אנחנו מתחילים בבנייה של אב טיפוס ראשוני למוצר. את אב הטיפוס הראשוני אנחנו מציגים ללקוח ומלטשים אותו עד שהלקוח מרוצה ממנו. לאחר מכן אנחנו מייצרים את המוצר.

איכות לפני הכל – איך אנחנו מבטיחים את איכות המוצרים שלכם?

אנו שמים את איכות המוצרים שלנו לפני הכול. אנחנו מבטיחים את איכות המוצרים שלנו על ידי עבודה יסודית ומקופדת וגם על ידי תהליכים של בקרת איכות מסודרת. כל מוצר שלנו עובר בקרת איכות שנועדה לבדוק את מידת האיכות שלו ומידת הבטיחות של השימוש בו. אנו עובדים לפי התקנים המחמירים ביותר של מכון התקנים ומקפידים לעבוד לפי הספר והחוקים מבלי לעגל פינות.

דגשים לתכנון מוצר נכון

כאשר מתכננים מוצר חשוב לשים לב לנושא של זמן. בדרך כלל כאשר רוצים לייצר מוצר מסוים יש מגבלת זמן שמשחקת תפקיד. אנחנו מייצרים את המוצר באופן המהיר והטוב ביותר שניתן. מגבלת הזמן יכולה להשפיע על הבחירה של החומרים מהם נייצר את המוצר אך היא לא פוגעת באיכות שלו. דבר חשוב שנשים לב אליו בייצור מוצר חדש הוא זכות הפטנטים אליו. כאשר אנחנו מייצרים מוצר אנחנו צריכים לשים לב שאין אליו פטנט רשום ושאנחנו לא מפרים את זכויות היוצרים שלו. תהליכים נוספים ודגשים נוספים שחשוב לשים לב אליהם הם נושאי הבטיחות ונושאי איכות המוצר עצמו ועד כמה הוא שימושי ולכמה זמן הוא יכול לשמש את הלקוחות.

תלת מימד

תכנון מוצר בהדפסת תלת מימד ממה חשוב להימנע?

בעת תכנון מוצר בהדפסת תלת מימד חשוב להימנע מהעתקה של מוצרים קיימים כי זה עבירה על חוק זכויות יוצרים. עוד חשוב לשים לב שאנחנו פועלים באופן זהיר ובטוח בייצור המוצר. שלב התכנון נועד לסייע לנו לזהות מבעוד מועד תקלות או כשלים שיכולים להיות במוצר ולמנוע אותם עוד בשלב התכנון לפני הייצור הסופי שלו.

פנו אלינו אל חברת גלעד רם עוד היום ונשמח לתת לכם פרטים נוספים אודות השירותים ודרכי העבודה שלנו.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מעבר ציוד
אנשי מקצוע

העברת עסקים עם הובלה עסקית משתלמת וזריזה

העברת העסק עם חברת ההובלות הנכונה, עשויה להוות עבורכם תהליך מאתגר למדיי, בלשון המעטה, כך שתמיד כדאי להסתייע בלא פחות מאשר צוות מומחים של הובלה עסקית זריזה, וכזו שמושא התמקדותה

חוקר מקצועי
אנשי מקצוע

מה צריך לקבל סיום החקירה מהמשרד חקירות?

החלטתם להזמין שירותי חקירה פרטית? רוצים להבטיח שבסוף החקירה תצאו עם כל מה שצריך? אם כך, כדאי שתבדקו היטב מה נותנים לכם החוקרים הפרטיים, כדי שלא תגיעו למצב שאח"כ, בבית

היריון ראשית
אנשי מקצוע

הפסקת הריון

תהליך של הפסקת הריון ניתן כיום לבצע במספר דרכים, הפסקת הריון כירורגית, הפסקת הריון תרופתית. לכל אחת מהפסקות ההיריון יש תופעות לוואי שונות וניתן לבצעם בזמנים מסוימים בזמן ההיריון. לדוגמא:

פגישה אצל מומחה
אנשי מקצוע

טיפול פסיכולוגי לילדים

טיפול רגשי או טיפול פסיכולוגי, הם סוגי טיפולים המתאימים לילדים המפגינים קשיים בהסתגלות חברתית, קשיים בלימודים ועוד. במידה והילד מפגין קשיים כאלו ואחרים, חשוב לזכור כי עמוק בפנים, בדרך כלל,