האם זכוכיות מותאמות אישית זה השקעה נכונה לבית שלכם

זכוכית הולכת ותופסת נתח גדל והולך של כבוד, מקום והתייחסות – בתחום עיצוב הבית.

אם בעבר, היו בבית בעיקר חלונות מזכוכית, הרי שכיום אפשר למצוא מעקות, חיפויי קירות, אריחים ואפילו מדפים מזכוכית.

אז האם יש מקום בבית שלכם גם לזכוכיות בהתאמה אישית? כנראה שכן.

 

מעקות זכוכית

נהוג כיום לשלב מעקות זכוכית בכל מרפסת. הסטנדרט החדש מאפשר צפייה בנוף ללא מחסומים, הזכוכית המחוסמ, אשר מותקנת תוך עמידה בתקנים מחמירים, שומרת על הבטיחות וגובה המעקה, אשר אף הוא קבוע בתקן, מספק הגנה טובה על הילדים.

אבל מעקות זכוכית מתאימות להתקנה גם בתוך הבית – לצד גרמי מדרגות ישרים, או מפותלים.

בעיקר אם גרם המדרגות נמצא במקום דומיננטי בבית ואתם לא רוצים שהמעקה יסתיר את העיצוב המושקע, אבל גם כאשר מדובר על מעקה רגיל מזכוכית, רבים מעדיפים להתקין מעקה זכוכית מעוצבת.

כך אפשר לקבל מעקה זכוכית מעושנת, או צבועה, או מעוטרת במיני עיטורים ואף משולבת בחומרי גלם נוספים, כמו עץ, או מתכת.

 

חיפויי קירות

חיפוי הקיר המבוקש ביותר בשנים האחרונות עשוי מזכוכית דווקא. את הקרמיקה המיושנת על קירות המטבח, מחליפים כיום חיפויי קיר מרהיבים מזכוכית, אשר יש להם ריבוי תפקידים.

חיפוי קיר מזכוכית מעוצבת מספק לא רק נקודת מוקד מעניינת ויפה במיקום מרכזי במטבח, אלא גם מעטה הגנה עמיד במיוחד לקיר מטבח, קל לניקוי ונוח לתחזוקה.

חיפוי קיר מזכוכית ניתן לעיצוב באמצעות הדפסה, או צביעה, הוספת מרקם, או שילוב חומרי גלם נוספים ועוד. התוצאה המתקבלת היא מרהיבה, עמידה ויוקרתית למראה.

 

מדפי זכוכית

מדפי זכוכית היו נפוצים בעבר בעיקר בחדרי רחצה, אם בכלל. לעומת זאת, כיום אפשר למצוא מדפי זכוכית כמעט בכל חדרי הבית – בסלון, או בחדרי השינה ואפילו במטבחים. מדפי הזכוכית משתלבים בצורה מושלמת עם כל סגנון עיצובי ועם כל סוגי חומרי הגלם. המדפים המיוצרים מזכוכית עמידה במיוחד, מאפשרים שימוש פונקציונלי וגם מאפשרים ניקוי קליל ומהיר של המדף.

 

חזיתות מטבח מזכוכית

חזיתות מטבח מזכוכית הן עדיין לא נפוצות כמו שהיינו רוצים שיהיו, אבל הן בפירוש בדרך לשם. ניתן לראות כיום מטבחים רבים העושים שימוש בחזיתו זכוכית מעוצבות ומרשימות למראה – בעיקר בארונות העליונים של המטבח.

מדובר לרוב על חזית לדלת ארון, אשר נפתחת כלפי מעלה, במקום הצידה.

התוצאה מרהיבה ומרשימה, נוחה לשימוש, קלה לניקוי ועמידה.

 

לסיכום

זכוכית מותאמת אישית יכולה להשתלב בצורה מושלמת בכל חדר בבית, להעניק תחושה יוקרתית, מעוצבת, מוארת ואוורירית בכל מקום בו היא משולבת ולספק עיצוב ייחודי ומרהיב לבית.

מספר האלמנטים בהתאמה אישית מזכוכית הולך וגדל עם הזמן ולכן אפשר למצוא כיום אלמנטים שונים ורבים מזכוכית, אשר תופסים מקום רחב יותר בבית ועל כן גם חשובה היכולת להתאים את העיצוב לרצון בעלי הנכס.

למידע נוסף על זכוכיות מותאמות אישית לבית לחצו: https://zhglassk.co.il

 

פרגולה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחסן גדול
לבית ולגינה

3 שימושים למחסן גינה

חושבים שתוכלו להשתמש במחסן גינה רק לצורך אחסון? ובכן, יש לכם טעות. במדריך זה נציג בפניכם עוד מספר שימושים למחסן גינה שכנראה לא ידעתם, ואותם תוכלו ליישם אצלכם בגינה.  

עציץ מפלסטיק
לבית ולגינה

6 יתרונות לצמחייה מלאכותית: כל המידע

אנשים רבים נוטים לפקפק ביכולותיהם של צמחים מלאכותיים להשפיע לטובה על האדם, אולם מחקרים מראים כי גם להם יכולות דומות לצמחים חיים בכל הנוגע לשלווה, ריכוז, נינוחות והגברת היעילות במקום

מכסה ופח
לבית ולגינה

איך לבחור את פח האשפה המתאים עבורכם

ייתכן כי לכם, אישית, לא יצא לכם לחשוב על זה עד היום, אבל קיימים המון סוגים של פחי אשפה! אז כיצד בוחרים פח אשפה שלא רק יתאים לעיצוב הבית, אלא

כריות
לבית ולגינה

מגוון כריות של חברת heaven

רגע אחד לפני שאת בוחרים על מה לשים את הראש לפני שאתם הולכים לישון, כדאי מאוד להכיר את סדרת הכריות האיכותיות של חברת heaven, כי כרית היא כבר מזמן לא