הר הכסף – לסיוע מהיר באיתור כספים

הר הכסף – לסיוע מהיר באיתור כספים

כמעט לכל אדם במדינת ישראל מסתתרים כספים אבודים אשר שייכים לו על פי חוק ונמצאים במסגרת חיסכון, או חשבון כלשהו באחד מעשרות הגופים הפיננסיים המורשים לפעול בישראל.

הבעיה עם כספים אבודים, היא שאתם לא יודעים שהם נמצאים שם.

הר הכסף היא פלטפורמה ייחודית של משרד האוצר המסייעת לכם לאתר את הכספים שלכם במהירות, ללא טרחה מצדכם, באופן מקצועי, יעיל ובטוח.

 

איתור כספים אבודים – משימה כמעט בלתי אפשרית

איתור כספים אבודים היה בעבר משימה כמעט בלתי אפשרית – הייתם צריכים לפנות באופן ספציפי לכל חברות הביטוח, הבנקים ובתי ההשקעות בישראל, אחד אחד, כדי לבדוק לפי פרטים אישיים ותהליך הזדהות סטנדרטי, אם יש ברשותם כספים אשר שייכים לכם על פי חוק.

מיותר לציין כי התהליך יכול להימשך חודשים ארוכים, לגזול זמן רב, טרחה ומתחים מיותרים.

לפני כמה שנים הכל השתנה, כאשר משרד האוצר הוציא לפועל מהלך ששינה את התמונה.

הר הכסף הוא פלטפורמה אינטרנטית של משרד האוצר המאפשרת חיפוש מהיר של כספים אבודים, לאחר תהליך הזדהות מהיר, כדי לאפשר לכם גישה בלתי אמצעית, מהירה וקלה לכל מאגרי המידע של כל הגופים הפיננסיים הרלוונטיים בישראל.

 

מערכת לא מושלמת

למרות היעילות הרבה של פלטפורמת הר הכסף, מסתבר שיש גם כספים אבודים שהיא לא מסוגלת לאתר מסיבות שונות.

גם לכך נמצא פתרון פשוט, המאפשר לכם לפנות לחברת ביטוח פרטי, או חברה מתמחה באיתור כספים אבודים, כדי שהם יבצעו עבורכם את הבדיקה באופן מקצועי יותר, מהיר יותר וקל יותר.

חברות מורשות מקבלות גישה מלאה למאגרי המידע של גופים פיננסיים שונים ולכן יכולות לגשת למידע שאינו נגיש עבורכם, אפילו דרך פלטפורמת הר הכסף של משרד האוצר.

משום כך, בדיקה נוספת דרך חברה מתמחה, תבטיח לכם כי ביצעתם כל בדיקה אפשרית וכי אם יש לכם כספים אבודים אי שם – אתם תצליחו לאתר אותם.

 

הפתעה בחשבון הבנק

הר הכסף של משרד האוצר, כמו גם האפשרות לבצע את הבדיקה באופן פרטי, יכול לגלות לכם גם כספים אבודים של קרובי משפחה שנפטרו, אשר מגיעים לכם על פי חוק.

גם בדיקה כזו ניתנת לביצוע באופן עצמאי דרך הר הכסף של משרד האוצר, לאחר הזדהות לפי פרטים אישיים, שליחת תעודת פטירה וצו ירושה.

יחד עם זאת, יש לא מעט אנשים אשר מוצאים כי ביצוע כל השלבים בתהליך הזה ללא הנחיה ותמיכה מקצועית, הוא מורכב ומסובך מדי ולכן מעדיפים לזנוח את האפשרות לקבל את הכסף המגיע להם על פי חוק (!!!).

 

לסיכום

לא צריך לוותר על הכספים שמגיעים לכם לפי חוק! חשבונות בנק נטושים, חסכונות אבודים, הפקדות לביטוחים שונים – כל אלה מגיעים לסכומים של מיליארדי שקלים בישראל, פשוט כי אתם לא מגיעים לקחת את הכסף שלכם!

פניה קצרה לחברה מקצועית, תאפשר לכם לגלות בקלות אם מגיע לכם כסף, כמה מגיע לכם ומה צריך לעשות כדי לקבל אותו לחזקתכם. למידע נוסף לחצו: https://silver-mountain.co.il

 

שעון ומטבעות

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מימון מלא לרכב
פיננסים

מימון מלא לרכב יד שנייה

אם רציתים לקנות רכב חדש והתקשתם לממן את העסקה או רציתם לקנות רכב וממש אין לכם זמן להתרוצץ בין כל היבואנים שקיימים, תדעו שקיימת אפשרות לקבל מימון לרכב יד שנייה

נכס מניב
נדל"ן

בדיקות לפני רכישת נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא מקור הכנסה חשוב ומשמעותי עבור רבים ברחבי העולם, כך שיש הרבה סיבות לחשוב שרכוש הוא השקעה אמיתית. עם זאת, מומחים מסכימים, שכמו בכל השקעה, עדיף להיות חכמים

בית וסימן של כסף
פיננסים

החזר מס על המשכנתא

כשמדברים על משכנתאות, אנשים נוטים להרגיש סחרחרה קלה. אם היו יודעים שמגיעים להם החזרי מס הכנסה בגין לקיחת משכנתא, הראש היה הרבה יותר קליל. בואו נדבר על כסף חזרה ממס