הקיץ בפתח ויש 3 מוצרים שאתם חייבים להכיר

עם הגעתו של הקיץ, מגיעים גם לא מעט מדריכים חדשים שמציינים בפניכם, הגולשים את כל המוצרים החמים (או יותר נכון, הקרים) שאתם חייבים להכיר.

אם אתם חכמים, אתם וודאי יודעים שאת המוצרים הללו אתם צריכים להכיר לפני כולם, כדי שתוכלו להכין את עצמכם מספיק זמן מראש, לפני שהם יאזלו מהמדפים.

אז טוב שהגעתם לכאן, כי היום תגלו 3 מוצרים שאתם חייבים להכיר לפני שהם ייעלמו מהחנויות בעקבות ביקוש רב.

 

מוצר מספר 1 – מאוורר נייד נטען

את הקיץ הנוכחי אתם צפויים להעביר בנוחות מקסימלית ובמינימום הזעה. אתם תוהים איך אפשר לעשות זאת? באמצעות שימוש במאוורר נייד  נטען. מדובר במאוורר קל משקל שניתן להטעין אותו בקלות באמצעות כבל USB  אל המחשב שלכם או אל שקע חשמלי. ניתן להשתמש בו בכל מקום, למשל:

  • בבית
  • במשרד
  • בטיול
  • בעת הליכה ברחוב
  • בעת יציאה עם חברים
  • ביציאה לים

המאוורר יאפשר לכם לקבל אוויר צונן וקר גם ברגעים שבהם האוויר בחוץ "יעמוד" וכולם סביבכם ישוועו לטיפת אוויר.

 

מוצר מספר 2 – בקבוק שומר קור

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנחנו יוצאים מהבית עם בקבוק קפוא, ששכב כמה שעות קודם לכן במקפיא. בקבוק קר כל כך שלא יבייש את הקרחונים. אתם בטח יודעים מה קורה כמה דקות לאחר שיוצאים את הבית – הבקבוק שהיה קפוא עד לפני רגע הופך להיות בקבוק חם עם מים שאף אחד (גם לא הפיל בגן החיות) לא רוצה לשתות. לכן, אתם צריכים להצטייד מראש עם בקבוק שומר קור שיאפשר לכם ליהנות ממים קרים לאורך כל היום וללא מאמץ.

 

מוצר מספר 3 – קיט קיץ

מכירים את הרגע הזה שבו אתם יוצאים מהבית עם הכפכפים ומגלים שהציפורניים בכפות הרגליים שלכם נזכרו לצמוח? מדובר ברגע מוכר עבור רבים מאתנו. רגע מביך במיוחד שגורם לנו לחשוב במשך כל היום על הציפורניים המביכות שלנו ואיך אפשר להחביא אותם כדי שלא יראו שאנחנו פרזיטים. כדי להימנע ממצב שכזה, אתם צריכים להצטייד מראש עם קיט קיץ. מדובר בערכה שתאפשר לכם ליהנות מכל הדברים שאתם הכי זקוקים להם בקיץ, למשל:

  • מספריים לציפורניים
  • פינצטה להסרת שיערות סוררות
  • סכין גילוח מתקפל
  • מברשת שיניים מתקפלת

 

כמה מילים לפני סיום

רגע לפני שנסיים את המדריך הנוכחי, אנחנו מוכרחים לציין בפניכם שזהו אחד המדריכים החשובים ביותר שיצא לנו לכתוב עד היום. שכן, מדובר במדריך מציל חיים ממש, שמאפשר לכל אחד לדעת מה עליו לעשות כדי ליהנות מקיץ נעים ופחות מביך. כעת, כשאתם  יודעים על 3 המוצרים הללו, אתם פשוט חייבים להכיר אותם גם לחברים שלכם, כדי שהם יוכלו להודות לכם על כך שהצלתם אותם מיום שיער רע. קיץ נעים!

מכשיר חשמלי

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קומקום
צרכנות

למה לשים לב בבחירת מחמם מים בגז

עד לפני כמה שנים היה נהוג להשתמש בעיקר בדוד שמש או חשמל כדי לחמם מים. מדובר בשיטה מיושנת שעשויה להאריך את משך ההמתנה למים החמים. לאחרונה, רבים נחשפו לאפשרות לחמם

נעל נייק
צרכנות

5 סיבות לרכוש נעליים בחנות אונליין

טרנד האונליין תופס תאוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. המון אנשים עברו לרכישה אונליין של אקססוריז, בגדים, נעליים. הטרנד הזה איתנו כדי להישאר ורק תופס תאוצה. הרבה אנשים הפכו להיות מעין

אופני הרים
צרכנות

5 אביזרים שכל רוכב אופניים חייב לקנות

חשוב מאוד להוסיף לשגרה שלנו פעולות ספורטיביות, כיוון שזה משפר את ההרגשה הפנימית, מועיל לגוף ושומר עלינו צעירים. העידן בו אנו חיים מוביל להמעטה בתזוזה ויש לכך השפעות הרסניות על