העסק שלך הגיע למצב של חדלות פירעון? למה חשוב שתיקח ליווי מתאים

חדלות פרעון הוא מצב בו בעל עסק לא יכול לעמוד בהחזר החובות שלו. במצב כזה, עליו להצהיר על העסק שלו כחדל פירעון ולהגיע להסדר עם הנושים על החזר החובות. המטרות הן, שהם יקבלו את מה שמגיע להם, גם אם לא באופן מלא, והוא יוכל לצאת לדרך חדשה. בשביל לטפל במצב כזה, מומלץ להיעזר באיש מקצוע מתאים.

כל בעל עסק, גדול או קטן, עושה כל מה שהוא יכול בשביל להימנע מלהגיע למצב המוגדר כחדלות פירעון. מצב בו סך החובות שלו עולה על ערך נכסיו, בין אם מדובר ברכוש או כסף. מצב כזה, מונע אפשרות לתפקד מבחינה כלכלית ומאלץ אותו להגיש בקשה לקבלת צו לפתיחת הליכי חדלות פירעון.

 

מה זה צו לפתיחת חדלות פירעון?

צו לפתיחת חדלות פירעון הוא למעשה השלב הראשון בתהליך המגדיר את מצבו של החייב כפושט רגל, נועד לעזור לו להשתקם מבחינה כלכלית, ולאפשר לו להחזיר את החובות שלו לנושים. אחרי קבלת צו זה, ההליכים המופעלים נגדו, נעשים אך ורק על פי תנאי הצו.

חשוב להדגיש, גם הנושה יכול להגיש בקשה לפתיחת הליכים לחדלות פירעון כנגד החייב. זה יכול לקרות, אם הוא לא מחזיר את חובו וממשיך להתנהל בצורה רגילה מבחינה כלכלית. הנושה המעוניין בכספו, ירצה שהחייב יפעל תחת הצו, בשביל להגביל אותו כלכלית ולחייב אותו להחזיר את החובות שלו.

פירעון חובותיו

מדוע נכון להיעזר בליווי של איש מקצוע?

בעל עסק שהגיע למצב של חדלות פירעון, מוטב לו להיעזר בשירותיו של איש מקצוע, דוגמא, משרדו של גלעד נרקיס עורכי דין, אשר ילווה אותו לכל אורך התהליך וכך לא יצטרך לעבור אותו לבדו.

הנה 5 סיבות מדוע נכון לנהוג כך:

  • לא כל אחד יודע מה זה חדלות פירעון וכיצד מתמודדים עם סיטואציה כזו.
  • מצב של חדלות פירעון יכול להיות מאוד מלחיץ ובעייתי. לכן מוטב להיעזר באיש מקצוע המתמחה בכך.
  • עורך דין המתנסה בתחום, יכול לעזור בהיבט המשפטי מול הגורמים הרלוונטיים.
  • הוא גם יכול לעזור בניהול משא ומתן במהלך הסדר חובות עם הנושים. הוא יקפיד לדאוג לאינטרס של הלקוח שלו. ללא ליווי של איש מקצוע, יכול להיות שהחייב ימצא אותו תחת לחצים כבדים של הנושים, ולא יוכל להתמודד איתם לבדו.
  • עורך דין מטעמו ידאג לכל האינטרסים והזכויות שלו, גם אחרי שההסדר נחתם ומבוצע, במטרה לאפשר לו לעזור לשקם את עצמו מבחינה כלכלית, כך הוא יוכל לחזור ולפעול בתחום העיסוק שלו.

 

לסיכום, אם אתם מגיעים למצב של חדלות פירעון, זה הזמן ליצור קשר עם גלעד נרקיס, הוא ידאג לספק לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא ולעמוד לרשותכם בכל עת שתידרשו.

מצב של חדלות פירעון

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש משפט
עריכת דין

חוק הגנת הפרטיות בישראל – סקירת עיקרי החוק

חוק הגנת הפרטיות הינו החוק המרכזי המסדיר את הזכות לפרטיות. חוק זה מגדיר באיזה מצבים הפגיעה בפרטיות מותרת ובאיזה מצבים אסורה. לפי חוק זה, פגיעה בפרטיות משמשת עילה לתביעה נזיקית,

איש חקירות
עריכת דין

חקירות שרים בממשלה

לעיתים נהוג לחשוב שאם אדם מכהן בתור שר בממשלה, הוא מעל החוק. עם זאת, בשנים האחרונות אנחנו רואים שזה כלל לא מדויק, שכן עובדה היא שהיום יש יותר ויותר חקירות

מי זכאי לפיצויי פיטורין
עריכת דין

פיצויי פיטורים – מה הדרך הנכונה להשיגם?

פיטורים הם מאורע לא נעים ממגוון סיבות, בין אם מבחינה אישית ובין אם מבחינה כלכלית. על מנת לסייע למפוטר, קבע המחוקק את חוק פיצויי פיטורים, תשכ"ג- 1963, אשר מטרתו להסדיר

סמל משפטי
עריכת דין

3 דברים שחובה לעשות לאחר תאונת אופנוע

יותר ויותר אנשים בוחרים להתנייד בעזרת רכב דו גלגלי בארץ ישראל – זאת דרך מאוד נוחה לחסוך בזמן ובכאב ראש של פקקים וזו גם חוויה מהנה במיוחד, אבל עם כל