המוטיבציה משפיעה על הצריכה

עד כמה מוטיבציה יכולה להשפיע עליכם? האם זה נכון שהיא יכולה להיות המקפצה שלכם להגיע אל מקומות שאף פעם לא חלמתם עליהם? כאשר רוצים לדעת הכל על מוטיבציה חשוב לשים לב לדברים הקטנים. כאשר מגיע מתאמן עם מוטיבציית שיא, לא יהיה אפשר להזיז אותו מהמטרה הסופית שלו והוא בסופו של דבר ינצח את כל הדברים שעשויים להוות מכשולים. כמובן שעל מנת שהמוטיבציה תתייעל את המקום הנכון, כל מה שאתם צריכים זה מאמן שילווה אתכם וייקח אתכם צעד אחר צעד.

האם מוטיבציה יכולה להיות מכשול?

רוצים לדעת הכל על מוטיבציה? כמעט כל אחד שתשאלו אותו ישלול את הטענה הזאת על הסף, אך לעיתים מוטיבציה בהחלט יכולה להיות בעוכריכם. ישנם מתאמנים רבים שלפעמים כל כך רוצים להגיע לתוצאות עם מוטיבציה גדולה מוצאים את עצמם עומדים במקום – ואין תחושה יותר מתסכלת מהתחושה הזאת. הרצון להגיע לתוצאה מסוימת ובסוף לא לקבל אותה לאחר זמן קצר זה יכול להיות אלמנט הרסני שיגרום לכם לפעמים אף לוותר.

החוכמה היא לדעת להשתמש במוטיבציה אל המקומות הנכונים, אך באותה הזדמנות גם להגדיר קצב התקדמות הגיוני ונכון אשר לא יגרום לכל המוטיבציה להיעלם כלא הייתה. לכן אם המוטיבציה מתייעלת עם מטרות הגיונית אתם רק תוכלו להרוויח ממנה, אך אם למוטיבציה מצטרפות מטרות שרחוקות מהמציאות היא יכולה להיות מכשול רציני עבורכם.

 

YES YOU CAN

 

איך מקבלים מוטיבציה לעשות דברים חדשים?

אחד מהדברים הקשים ביותר זה לסגל לעצמכם מוטיבציה לעשות דברים חדשים. כאשר רוצים לדעת הכל על מוטיבציה צריך להבין כי לא תמיד היא קיימת או נמצאת בתוככם. אך האם ניתן לגבש מוטיבציה לעשות משהו חדש? או שזה אמור לבוא באופן עצמאי בהתאם להרגשה שלכם באותו הרגע?

התשובה לכך יכולה להשתנות. ראשית ניתן לגבש מוטיבציה לכל דבר, אך זה חייב להיות משהו שאתם רוצים לעשות או לכל הפחות מעוניינים לעשות. ברגע שתחליטו לעשות משהו חדש יהיה לכם קשה מאוד לגבש את המוטיבציה הנדרשת על מנת לעשות אותו. לכן חשוב מאוד שתעשו בחיים שלכם רק דברים שממלאים אתכם, כאלה שאתם רוצים לעשות או שואפים לראות את התוצאה הסופית.

האם מוטיבציה יכולה להיעלם בפתאומיות?

המאמן ערן שני מספר באתר שלו www.stronger.co.il כי לא מעט מתאמנים שמגיעים עם מוטיבציית שיא מוצאים את עצמם ללא כל מוטיבציה בתוך זמן קצר. מוטיבציה יכולה להיעלם אם לא תשיגו את המטרה שאליה אתם שואפים בתוך זמן קצר. אתם יכולים לדמות את המוטיבציה לנר אשר דולק, אך מגיעה רוח חזקה שמכבה אותו.

כמובן שמוטיבציה ברוב המקרים לא נעלמת ללא כל התראה מוקדמת, ואתם תרגישו אותה הולכת ודועכת עם הזמן. לכן חשוב מאוד להיות עם יד על הדופק ולוודא כי המוטיבציה עדיין קיימת בכם. אם אתם שמים לב כי היא הולכת ונעלמת עם הזמן, כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא טריגרים חדשים אשר יחזקו את המוטיבציה ויבעירו את הנר שככל הנראה כמעט כבה. זה הזמן לדעת הכל על מוטיבציה כך תוכלו להניע תהליכים חדשים בחיים שלכם כל הדרך אל ההצלחה.

מה הקשר בין מוטיבציה לבין צריכה?

ניתן מספר דוגמאות על מנת להמחיש את הקשר:

  1. מוטיבציה לספורט – אדם עם מוטיבציה לספורט ישנה את הצריכה שלו בהתאם. הרגלי הצריכה שלו בסופרמארקט עשויים להשתנות ולכלול מוצרים בריאים יותר ועם יותר חלבון. והוא אף עשוי להתחדש בבגדים ואביזרי ספורט חדשים
  2. מוטיבציה כלכלית – אם אדם שואף להגיע לסכום מסוים של כסף בבנק. הוא עשוי להפחית את הצורך שלו בבזבוזים כאלו וישתדל לחסוך כסף.
  3.  מוטיבציה להרפתקאות  – אדם שמחפש לחוות הרפתקאות חדשות בכל יום, יחפש להוציא כסף על אטרקציות, טיולים כמו טיול לקיוטו וריגושים כאלו ואחרים.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אנגלית לילדים ראשית
קורסים ולימודים

קורס לימוד אנגלית לילדים

העולם הגלובלי מחייב את ידיעת השפה האנגלית, אשר היא השפה המדוברת ביותר בעולם ואשר יכולה לפתוח דלתות רבות במגוון תחומים. מדוע חשוב שילדנו ילמדו בגילאים צעירים אנגלית? כל הפרטים. לימוד

זריחה
בריאות

ויאגרה זו אופציה שכדאי לשקול בחיוב

זה ידוע אומנם שככל שאנחנו הולכים ומתבגרים ההנאה שלנו מסקס משתנה וזה טבעי שנער בן 17 מתעניין בנושא יותר מגבר בן 50. עם זאת, ולמרות שאולי אתה מכיר את כל

קורסים ולימודים

ההתמחויות המבוקשות בלימודים משפטים

לימודי משפטים הם לימודים מרתקים, אולם הבחירה בהתמחות נחשבת לקשה ביותר, וזאת לאור העובדה כי ישנן התמחויות אשר הביקוש אליהן אדיר. מהן ההתמחויות וכיצד ניתן להתקבל? להלן הפרטים. התמחות במשפטים