כיצד להשיג את המבצעים השווים ביותר למלונות באבו דאבי אונליין

אבו דאבי היא אחד מהיעדים המסקרנים ביותר שנפתחו עבור התייר הישראלי לאחרונה.

בשל היותה יעד לא מוכר יחסית, ייתכן שתיתקלו בקשיים במציאת עסקה טובה לחדר מלון באינטרנט.

אל חשש! כאן תוכלו להתוודע אל הדרכים למציאת המבצעים השווים ביותר.

אבו דאבי, הנסיכות המדברית הממוקמת בלב המפרץ הפרסי, היא אחד מהיעדים המושכים ביותר את הקהל הישראלי לאחרונה. למרות משיכה זו, רבים מהישראלים אינם יודעים כיצד למצוא דיל איכותי עם מלונות מומלצים באבו דאבי. הדרך הנוחה ביותר היא כמובן למצוא את המבצע שבו אתם מעוניינים דרך האינטרנט, ומדריך קצר זה יסייע לכם בכך.

 

סעו בזמן הנכון

כבכל יעד תיירותי, באבו דאבי יש עונות תיירות ועונות שקטות. אם לוח הזמנים שלכם גמיש יחסית, כדאי לכם לבחור בזמן הנכון מבחינת עונות התיירות, וכך למצוא מבצעים שווים הרבה יותר מהרגיל. חודשי החורף, ובעיקר תקופת חג המולד, הם הזמן היקר ביותר לבקר בנסיכות. אם אתם אוהבים חום (והקיץ באבו דאבי הוא חם מאוד) לעומת זאת, תקופת יולי-אוגוסט תציע את המחירים הנמוכים ביותר, גם עבור טיסות וגם עבור חדרי מלון.

כדאי גם להזמין כמה שיותר זמן מראש – הזמנות רחוקות נוטות להיות זולות יותר, ולא כדאי להמר על דילים של הרגע האחרון, שכן לא תמיד הם יוזילו את המחיר. אם תבחרו באפשרות זו, עדיף לבחור בדילים המציעים ביטול חינם של ההזמנה, כדי שלא לאבד את הכסף במקרה שמשהו לא צפוי מתרחש.

 

דעו היכן לחפש

ייתכן שבחיפוש אחר דיל טוב למלון, האינסטינקט הראשון שלכם יהיה פשוט להשתמש בגוגל, אך זוהי טעות. על ידי שימוש במנועי חיפוש מתמחים, תוכלו לקבל תוצאות טובות ביותר. ישנו מספר גדול של מנועי חיפוש כאלה, מ-booking.com ו-Expedia הענקיים ועד למנועי החיפוש של רשתות המלונות עצמן. לרבות מרשתות המלונות הגדולות (Four Seasons, Marriott…) יש נוכחות באבו דאבי, כך שכדאי לא לוותר על שלב זה.

חלק ממנועי חיפוש אלו קשורים לאתרים המציעים עסקאות מיוחדות לחברים רשומים, כך שלעיתים יהיה כדאי להירשם לאתר לפני חיפוש בו. הרשמה זו היא כמעט תמיד חינמית.

 

בדקו באתרי המלונות

אחרי שקיבלתם מושג כללי לגבי הדיל שבו אתם מעוניינים במנועי החיפוש הגדולים, שלב נוסף שיכול לחסוך לכם כסף הוא לבדוק באתר של המלון שבו אתם מעוניינים. ההבדלים בין המחירים של מנועי החיפוש לבין אלו המופעים באתר המלון עצמו יכולים לפעמים להיות ענקיים.

אם יש לכם רשת מלונות מועדפת, ייתכן שניתן לצבור נקודות עבור רכישה ישירות באתר. נקודות אלו יכולות להוזיל חופשות עתידיות באותה הרשת, או לשדרג את התנאים שלכם.

לסיום, זכרו: גמישות בתאריכים וחיפוש נכון יוכלו להוביל אתכם לחופשה החלומית שתמיד רציתם בלי לשבור קופת חיסכון על הדרך.

 

כניסה לחדר

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נעל בצבע שחור
שונות

נעליים טבעוניות לנשים – אפשר וכדאי

הטבעונות הפכה להיות בשנים האחרונות שם דבר בעולם כוללו, ולא מעט מקומות מתחשבים בנושא הזה בצורה קפדנית במיוחד. כיום באפשרותכם למצוא בקלות גם נעליים טבעוניות, נעליים שאינן עשויות מעור כך

כל השלבים להרכבת גריל גז
שונות

כל השלבים להרכבת גריל גז

מה לא נאמר על המוצר שמשגע את העולם ושינה את תחום הנפנוף והברביקיו מן הקצה אל הקצה? גריל גז הוא מהמוצרים המבוקשים והנהדרים ביותר בשוק היום, והסיבה לכך היא ברורה

איך בוחרים מארזי יין לשבועות
שונות

איך בוחרים מארזי יין לשבועות?

מארזי יין הם כנראה המתנה הנפוצה ביותר לחגים, במיוחד לחג לבן ונקי, כמו שבועות, שבו אין מקום להתבלבל יותר מדי, אלא להתמקד במתנה פשוטה, שתמיד קולעת למטרה. אז איך בוחרים

קופת חיסכון
שונות

איך בוחרים מסלול הלוואות למוגבלים?

בחירה של מסלול הלוואה נחשבת לא פעם לעניין מורכב, וכשמדובר בבחירה של מסלול למוגבלים, העניין נחשב למורכב עוד יותר. המדריך הנוכחי נכתב בעקבות דיווחים מצד מוגבלים כלכלית שבוחרים שלא לבדוק