הכל על הביטוח לעסקים

ביטוח לעסקים הינו כיסוי כלכלי המספק הגנה מפני נזקים העשויים להתרחש בעסק. כמובן שביטוח לעסקים הוא ביטוח המותאם אישית לכל סוג עסק וכולל סוגי פוליסות שונות: ביטוח מבנה, ביטוח ציוד, ביטוח אובדן הכנסות, ביטוח נזקי סייבר וסוגי פוליסות נוספים.

ביטוח לעסקים נועד כדי להגן על בעלי עסקים החשופים למגוון סוגי סיכונים פיננסיים ומאפשר לבעלי עסקים ליהנות מורגע נפשי בכל הנוגע לסיכונים כלכליים הקשורים בניהול עסק. הפוסט הבא מבטיח מידע רלוונטי עבורכם כבעלי עסקים ששואפים לנהל עסק בצורה מושכלת ובטוחה.

 

הפוליסות המתקדמות בענף הביטוח: אתם חייבים את זה לעצמכם

חברת מקס מרכזת את כל אפשרויות ההגנה הרלוונטיות לבעלי עסקים תחת קורת גג אחת. היא מציעה 4 סוגי פוליסות מותאמות אישית שמציעות כיסוי ביטוחי לבעלי עסקים שרואים עתיד:

הכל על הביטוח לעסקים

ביטוח לחנויות

בעלי חנות? פוליסת ביטוח לבעלי חנויות כוללת כיסויים בסיסיים אותם ניתן להרחיב עבור הגנת המבנה והתכולה וכן ביטוח אובדן הכנסות.

 

ביטוח אחריות מקצועית לעצמאיים

עבודה עצמאית בתחום הרפואה, האדריכלות, האינסטלציה, הקוסמטיקה ועוד – כוללת אחריות מקצועית. כדי להגן על בעל המקצוע מפני כל מקרה של תביעה בגין רשלנות מקצועית על נזקי גוף ונזקי רכוש – ניתן לרכוש כיסוי ביטוחי המבטיח פיצוי כספי בהתאם לתנאי הפוליסה ובתוספת של הוצאות נלוות.

 

ביטוח למשרדים

מנהלים משרד? הכיסוי הביטוחי של מקס מבטיח לכם הגנה מקסימלית בכל מקרה של פריצה למערכות מידע, נזקים הקשורים בציוד אלקטרוני והתקפות סייבר. נדמה שבעולם המקצועי הממוחשב של 2023 זהו ביטוח חובה לכל סוגי המשרדים.

 

ביטוח לעסקים של מקס ביטוח – המקור לרוגע נפשי בניהול עסקים

הלקוחות העסקיים של מקס נהנים ממענה מקצועי בהתאמה אישית לצרכיהם. נוסף על כך, בזמן תביעה, למקס כוח רב כגוף פיננסי עוצמתי מה שמבטיח את מיצוי זכויותיכם בזמן אמת. ביטוח העסקים של מקס נועד על מנת לאפשר לעסקים להתקדם ולצמוח גם לאחר שספגו נזקים שונים ברמה העסקית ונתבעו מצד ג' לתשלום פיצויים.

פוליסת הביטוח של מקס עומדת לצד בעלי העסקים בכל עת ומבטיחה את המשכיות העסק ללא כל פגיעה ביכולותיו הכלכליות.

 

ההטבות של חברת מקס בביטוח עסקים

חברת מקס מציעה ללקוחותיה מגוון סוגי הטבות הכלולות בביטוח עסקים:

  • הגנה על שמו של המותג
  • כיסוי מורחב להגנה מפני סייבר
  • לווי אישי באמצעות חתמי ביטוח להתאמה מדויקת של פוליסה וכיסויים לבעל העסק
  • הגנה הכוללת כיסוי של "כל הסיכונים" הכרוכים בנזקי מבנה ותכולה.
  • ועוד

 

ביטוח עסקים של מקס – מה שהעסק שלכם באמת צריך

סוכנות הביטוח מקס מציעה מוצרי ביטוח מתקדמים לבעלי עסקים המאפשרים להשיג כיסוי מקסימלי מפני נזקים צפויים ובתי הצפויים העלולים להתרחש בעסק. מקס מעניקה ליווי של יועצים מומחים בהתאמת הכיסוי הביטוחי ומציעה גב חזק בכל הקשור בתביעות מול חברות הביטוח למיצוי זכויות הלקוח.

הכל על הביטוח לעסקים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תביעת ביטוח סיעודי
ביטוחים

מהי תביעת ביטוח סיעודי?

ביטוחים הם חלק כמעט בלתי נפרד מהתנהלותנו  בחיינו הבוגרים. כשאנחנו מגיעים למצב של עצמאות כלכלית ותלויים בעצמנו ולא בהורינו, אנחנו מבינים שיש הרבה מה להרוויח, אך גם הרבה מה להפסיד.

דוח הר הביטוח
ביטוחים

מה יש לעשות לאחר קבלת דו"ח הר הביטוח?

כדי לערוך סדר בתיק הביטוחי, מנפיקים את דו"ח הר הביטוח. אך מה עושים איתו? איך הוא יכול להועיל ומהם הנתונים שניתן לקבל ממנו? על כך בדיוק ריכזנו לכם כאן מידע.

לִנְסוֹעַ
ביטוחים

איך בוחרים ביטוח נסיעות לחו"ל?

לפני כל יציאה מהארץ, נוסע אחראי רוכש לעצמו ביטוח נסיעות לחו"ל. יש לא מעט חברות ביטוח המציעות ביטוח כזה ומי שלא מבין בנתונים שחשוב לבדוק, מוצא את עצמו מבולבל מההיצע