הכירו את מותג התיקים החדש – ספרייגראונד

תשכחו מכל מה שידעתם על תיקי גב ותכירו את ספרייגראונד, מותג תיקים צעיר ואיכותי שמציע לכם מגוון רחב של עיצובים שיאפשרו לכם להסתובב עם התיק הכי מיוחד בבית הספר. תקראו את השורות הבאות ותגלו איך אתם יכולים להפוך לילדים האלה שכולם בבית הספר ובתנועת הנוער רוצים להיות כמוהם.

 

למי מתאים ללכת עם ספרייגראונד?

בניגוד למותגי תיקים אחרים, הספרייגראונד מתאים לכל אחד. כל ילד וילדה יכולים לבחור את התיק שמתאים להם ביותר. יש מגוון רחב של דוגמאות, כך שכל אחד יצא את התיק שהוא תמיד רצה. אנחנו יכולים לומר לכם שראינו את המבחר בעצמנו והתקשנו לבחור בתיק אחד בלבד, פשוט כי כל תיק הוא ייחודי בדרך אחרת ואם היה אפשר, היינו רוצים את כולם.

 

איזה דגמים יש לספרייגראונד?

אז עכשיו אתם יודעים שהמותג ספרייגראונד מתאים את עצמו לכל אחד. הנה ההזדמנות שלכם לגלות איך הוא מתאים את עצמו אליכם. כידוע לכם, למותג יש מגוון רחב של תיקים עם דוגמאות שונות בסגנונות שונים. הנה כמה דוגמאות נבחרות שאתם פשוט חייבים להכיר:

 

ספרייגראונד קוקי מאנסטר

עוגיפלצת כובש בשנים האחרונות את עולם האופנה והאקססוריז. אפשר למצוא אותו על גבי חולצות, מכנסיים, נעליים ועכשיו גם תיקים! אם יש לכם חיבה למפלצת החיננית – אתם פשוט חייבים להתחדש עם התיק שלה.

 

 ספרייגראונד ריפ מי אופן

התיק הזה מתאים עבור מי מכם שהצד האפל הוא הצד החזק אצלם. מדובר בתיק שחור עם שיניים אדומות שיגרום לכם ולסובבים אתכם להרגיש כאילו יצאתם הרגע מסרט אימה. אמאל'ה!

 

ספרייגראונד באטמן

אי אפשר לדבר על מותג תיקים איכותי, חדש ומיוחד מבלי לציין את ההדפס של גיבור העל המוכר – באטמן. אם גיבורי על זורמים בדם שלכם, אתם פשוט לא יכולים להפסיד את התיק הזה שיגרום לכם להרגיש בעצמכם גיבורי על בכל פעם שתניחו אותו על הגב.

 

למה דווקא ספרייגראונד?

טוב, עכשיו אתם יודעים שכדאי לכם לבחור במותג הצעיר בגלל שיש לו את התיקים הכי יפים ומיוחדים שלא תמצאו בשום מקום אחר. אבל מה עוד? יש עוד סיבה שתגרום לכם לחטוף את התיק הזה מהמדף ולרצות שהוא לא ירד לכם מהגב לעולם? אז התשובה היא – כן. מדובר בתיק נוח כל כך, שאתם יכולים להשתמש בו למטרות שונות, למשל:

  • ליציאה עם חברים אחרי בית ספר
  • ליציאה לחוג
  • לבית הספר
  • לטיול השנתי

בעצם, אתם יכולים פשוט להשתמש בו בכל מקום, לכל מצב. זו הייחודיות של התיק.

 

כמה מילים לסיום

עכשיו אתם יודעים שאין מותג יותר צעיר,  חדשני ושווה מאשר ספרייגראונד. אם אתם עדיין כאן, זה כנראה בגלל שאתם תוהים כמה דמי כיס נותרו לכם והאם הם מספיקים בשביל לקנות את התיק החדש. תתחדשו!

ילקוט בית ספר

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הַקשָׁבָה
כללי

איך להגיע לקשיבות באמצעות מיינדפולנס

אם הינכם מבקשים להביא עוד קשיבות לחייכם מיינדפולנס היא תשובה נהדרת הן שקשיבות ותשומת הלב הן האבני בסיס החזקות והמטרות של השיטה. ישנן טכניקות שונות להבאת קשיבות לחיים דרך המיינדפולנס

תרופות
כללי

האם צריך לקחת תרופות לאחר השתלת שיער

עולם השתלות השיער התרחב בשנים האחרונות פי אלפי מונים מימים עברו. אם בשנים קודמות השתלת שיער הייתה נחשבת לאופרציה מורכבת יחסית, השמורה לאנשים בעלי אמצעים, היום הטיפול נגיש ומדובר הרבה

סולם סטנדרטי
כללי

מה ההבדל בין סולם טלסקופי לבין סולם רגיל?

לכולנו יש בבית סולם, שלא במקרה נחשב לאחד מכלי העבודה השימושיים ביותר. דוגמאות לעבודות שניתן לבצע עם סולם הן: החלפת נורה, תיקון רעפים, עבודות שיפוצים למיניהן כולל צביעת קירות ועוד.