יושבים? הכירו את האתר הומי – ביטוח דירה אונליין בראש שקט

למי יש היום זמן לעבור בין משרד למשרד, ולשמוע הצעות בשפה בלתי מובנת לאחר זמן המתנה של שעות?

מי רוצה שינסו לדחוף לו מוצרי ביטוח שהוא לא זקוק להם, בלי לנשום לרגע ולנסות להבין במה מדובר?

האתר החדש, הומי, שם סוף ללחץ הבלתי נסבל בתהליך בחירת ביטוח הדירה. האתר מאפשר לכל אחד ואחת, גם ללא רקע בתחום, לעשות ביטוח אונליין בצורה יעילה, נוחה, ובעיקר שקטה ורגועה במיוחד.

 

בזמן שמתאים לכם וכמה שמתאים לכם

האתר https://www.hommie.co.il הוא כבר מזמן לא קוריוז, אלא אתר עם השפעה אדירה וסוחפת על עולם ביטוח הדירה בישראל. האתר מציע שירותי ביטוח דירה דיגיטלי, אשר הם נפוצים ביותר ברחבי העולם, אך עשו עלייה לישראל רק בשנים האחרונות. היתרון המרכזי של ביטוח הדירה של הומי, הוא שאתם יכולים לבחור כמה זמן תרצו להשקיע בקריאת החומר הרלוונטי, ובבחירה בין חבילות הביטוח הזמינות. בשונה מסבב ביקורים במשרדי חברות ביטוח אפלוליות, אתם אלו ששולטים בזמן שלכם, ואתם היחידים שיקבלו את ההחלטה בנוגע לחבילה המתאימה לכם ביותר. בלי לחצים, בלי שעון שמתקתק עד לסיום הפגישה, בלי מונחים בלתי ברורים שנאמרים בעל פה ובלי תיעוד בכתב.

 

ייעוץ עם מומחים מעולם הביטוח על פי דרישה

החופש האדיר שמספק ביטוח דירה דיגיטלי באתר הומי, גורם לאנשים רבים לפחד. הפחד הוא מפני הצורך לעשות את ההחלטות הנוגעות לביטוח הדירה באופן עצמאי, ללא ליווי חיצוני. לשם כך, מפעיל האתר מערך שלם של יועצי ביטוח מטעם חברת הומי. יועצים אלו ישמחו להעניק לכל גולש באתר עצה טובה, ולנסות להכווין אותו בנוגע לחבילת הביטוח המתאימה לו ביותר. בשונה מפגישה עם חברות ביטוח שמתבצעת באופן ישיר, רוב התקשורת עם יועצי הביטוח של הומי נעשית מהבית, על ידי שליחת שאילתות כתובות, וקבלת מענה. כך, אין צורך שתרגישו כבולים לשיח עם נציגי חברה אותם אתם לא מכירים מצד אחד, ומצד שני אין סיבה שתרגישו לבד בתהליך בחירת הביטוח. יש מי שמלווה אתכם ודואג לענות על כל שאלה שיכולה לצוץ, ועל כל אי הבנה בנוגע לקריאת החומר הנוגע לביטוחים השונים.

 

אתר שיאפשר לכם לדעת בדיוק על מה אתם חותמים ולעשות את הבחירה הנכונה

למרות שהאתר הומי מציע ליווי של מומחים בעולם הביטוח בתהליך הבחירה, לקוחות רבים כמעט אינם נזקקים לשירותיהם. הסיבה לכך היא שוב הדגש אשר נותן האתר לחוויית הלקוח. מבחינת חברת הומי, מכירת ביטוח מוצלחת, היא מכירה בה כלל המידע נמסר ללקוח בגובה העיניים ונגיש לו לעיון. לכן, האתר הומי מעוצב בקפידה, ומכיל ממשק משתמש נוח במיוחד. הממשק והמידע באתר כה ברורים, עד שאפילו אנשים אשר מעולם לא התעסקו בבחירת ביטוח, יוכלו לסיים את התהליך במהירות רבה.

 

בית ויד

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איתור הכסף ראשית
ביטוחים וטיפים

הר ביטוח – הדרך הקלה לאיתור כספים

מבוטחים רבים בישראל אינם יודעים היכן נמצא כספם. באמצעות הר הכסף ניתן לאתר את הכספים האבודים. הר ביטוח – הדרך הקלה לאיתור כספים הר הביטוח הוא מנוע איתור חדשני אשר

מטבעות ובית
ביטוחים וטיפים

4 סיבות לעשות ביטוח מקצועי לעסק שלך

פתחתם עסק, גדול או קטן. חנות או אונליין… מזל טוב! הצעד הראשון הוא ביטוח עסק. מדוע ביטוח עסק הוא כלכך חשוב?   האם ביטוח עסק זה ביטוח אחריות מקצועית? ראשית