החזר מס על המשכנתא

כשמדברים על משכנתאות, אנשים נוטים להרגיש סחרחרה קלה. אם היו יודעים שמגיעים להם החזרי מס הכנסה בגין לקיחת משכנתא, הראש היה הרבה יותר קליל. בואו נדבר על כסף חזרה ממס הכנסה ללוקחי משכנתאות. כן, מגיע לכם כסף בחוק.

אין ספק, לקיחת משכנתא זו אחת העסקאות הכי גדולות שתעשו בחייכם. מאחר והעסקה כל כך יקרה עבור מרבית האנשים, המדינה מכירה בעובדה זו ועושה מה שניתן לעשות בכדי להקל על אזרחיה. וכשמדברים על הקלות, מדברים למעשה על החזרי מס הכנסה, נקודות זיכוי וכדומה. אם לקחתם לאחרונה משכנתא, כנראה שגם רכשתם ביטוח חיים. וגם עליו מגיעות לכם נקודות זיכוי במס הכנסה. בשורה התחתונה? אל תוותרו על הכסף שמגיע לכם בחוק!

 

מתי נקבל את הכסף שלנו בחזרה וכיצד זה עובד?

החזרי מס ניתנים במקרים רבים, בדרך כלל במקרים שבהם המדינה מעוניינת לעודד אותנו לבצע פעולות כאלו ואחרות, כמו למשל רכישת בית או דירה. יחד עם זאת, לעיתים החזרי מס בגין הפסקות בעבודה ניתנים לאנשים שעבודתם נפסקה מתוך סיבות שונות, שלא קשורות בהכרח לרכישת הדירה.

למשל, אם בשנת המס הייתם צריכים לשפץ את הבית בעקבות תקלות בלתי צפויות, וגם נאלצתם לקחת פסק זמן מהעבודה עבור תהליך השיפוץ, אנחנו ממש ממליצים לבדוק את זכאותכם להחזרי מס הכנסה והטבות מס. רכשתם לאחרונה ביטוח חיים במסגרת לקיחת משכנתא? בואו נדבר על החזרים ממס הכנסה (אפשר גם באינטרנט).

 

ביטוח משכנתא וביטוח חיים? כסף חזרה ממס הכנסה!

כמו שכבר אמרנו, רכישת דירה היא אחת העסקאות הגדולות בחייכם. יחד עם ההחזרים החודשיים אותם תשלמו על המשכנתא, יהיו גם מה שאנחנו קוראים להם "החזרים סמויים". ההחזרים הסמויים הללו "מסתתרים" בתשלומי ביטוח החיים וביטוחי המשכנתאות.

ברוב הכמעט מוחלט של המקרים, כל אדם אשר לוקח משכנתא מחויב גם בביטוחים אלו, מה שמזכה אתכם בנקודות זיכוי במס הכנסה. בדורה התחתונה, אם רכשתם ביטוחים מסוגים אלו וגם לקחתם משכנתא, יהיה פשוט חבל לא לקבל את כספכם חזרה, כי הוא מגיע לכם בחוק.

 

החזר מס על משכנתא באינטרנט: מאני בק (MONEYBACK)

אתם מוזמנים להכיר את אחת החברות המובילות כיום בתחום של ייעוץ מס, החזרי מס, הטבות מס וכו'. החברה נקראת מאני בק – MONEYBACK – החזרי מס אונליין באינטרנט על משכנתא. התהליך לא מאוד ארוך, והחברה אינה גובה מימכם כסף אשר מתבסס על אחוזים.

אתם משלמים תשלום חד פעמי וזוכים לייעוץ מס והחזרי מס, אם אכן מגיע לכם בחוק. ללא עיגול פינות שיסבכו אתכם עם החוק ועם מס הכנסה, כספכם ישולם לכם כפי שמגיע לכם לפי פקודת מס הכנסה. בשורה התחתונה, שגרתנו גם ככה עמוסה בהוצאות כספיות, ככה שאם אפשר, למה לא לקבל חזרה החזרים ממס הכנסה באינטרנט?

היכנסו עכשיו לאתר לבימצוע הבדיקה: https://taxes-refund.co.il.

 

אישה ומחשב

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מימון מלא לרכב
פיננסים

מימון מלא לרכב יד שנייה

אם רציתים לקנות רכב חדש והתקשתם לממן את העסקה או רציתם לקנות רכב וממש אין לכם זמן להתרוצץ בין כל היבואנים שקיימים, תדעו שקיימת אפשרות לקבל מימון לרכב יד שנייה

נכס מניב
נדל"ן

בדיקות לפני רכישת נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא מקור הכנסה חשוב ומשמעותי עבור רבים ברחבי העולם, כך שיש הרבה סיבות לחשוב שרכוש הוא השקעה אמיתית. עם זאת, מומחים מסכימים, שכמו בכל השקעה, עדיף להיות חכמים

סטטיסטיקות
פיננסים

אלגו-טריידינג – רובוטים מול בני אדם מי מנצח?

עם השנים, אנחנו עדים לשלל התפתחויות טכנולוגיות מסעירות, ועולם המסחר בשוק ההון אינו נשאר מאחור בבחינה הזו. אתם מוזמנים להכיר את הדור החדש של הסוחרים בבורסה ובשווקי ההון בעולם, הרובוטים.