אלגנטיות נצחית: הזמנת זני פרחים קלאסיים שלעולם לא יוצאים מהאופנה

צפייה בסרטים ישנים ושיחות עם הסבים והסבתות שלכם בנוגע לפרחים, תגלה בפניכם שיש פרחים קלאסיים שנכחו מאז ומתמיד בזרים השונים. המדריך הנוכחי יצא ללקט את המידע בנושא, כדי לרכז במקום אחד את כל הפרחים שיאפשרו לכם להרכיב זר קלאסי, בעל מראה וינטג' וניחוח עדכני. 

 

זר ורדים

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק בזרים אלגנטיים ונצחיים מבלי להציג את הורדים שהיו כאן מאז ומתמיד. אנו רואים אותם לא פעם בסרטים רומנטיים (אפילו בסרטים בצבע שחור – לבן שנחשבים לישנים מאוד). כיום ניתן למצוא מגוון עצום של זרי ורדים, כך שכל אחד יכול לבחור בצבע המתאים לו מהמבחר הבא:

  • ורדים אדומים
  • ורדים לבנים
  • ורדים צהובים ועוד

ראוי לציין כי הוורדים האדומים והוורודים מעבירים מסר של אהבה ותשוקה, בעוד לוורדים האחרים יש משמעויות אחרות. כך שמומלץ לבדוק את המשמעות שעומדת מאחורי כל זר טרם ההזמנה, כדי למנוע אי הבנות.

הזמנת פרחים באשדוד

זר חמניות

הן מככבות על גבי תמונות של אמנים ידועים וכולם מכירים בהן. מדובר כמובן בחמניות שתמיד פונות לכיוון השמש. הן נחשבות לפרחים שמשדרים אנרגיה חיובית, כך שרבים בוחרים להזמין אותם במתנה לאדם אהוב. בירור שערכנו גילה שהשם שלהן נובע משילוב של שתי מילים יווניות: שמש + פרח. מי שרוצים לבצע הזמנת פרחים באשדוד של זר חמניות אלגנטי, צריך לדעת שהמסר שיועבר בעת קבלת הזר הוא הערצה, אריכות ימים ונאמנות. כך שניתן להעניק אותו לקולגה, מעסיק או אדם מוערך אחר.

 

זר שושנים

השושן הצחור היה כאן תמיד והוא מאפשר במשך שנים להעביר מסר של צניעות ומסירות. ילדים רבים נוהגים להביא להוריהם את הזר העדין בימי שבת וחג מזה שנים רבות. נציין כי ניתן לרכוש את הפרחים לא רק בתור זר, אלא גם בתוך עציצים באשדוד ובחנויות הפרחים הנבחרות ברחבי הארץ.

הזמנת פרחים באשדוד

זר צבעוני

מבט קצר על זר של צבעוני יגרום לכם לתהות לגבי ההיסטוריה שלו. שכן, מדובר בפרח שניתן לראות במקומות שונים על הגלובוס (בניגוד לפרחים אחרים שנמצאים באזורים מסוימים בלבד). זר הצבעוני נתפס כאלגנטי לא רק בישראל, אלא גם במדינות אחרות והוא מסמל אהבת אמת, נאמנות ותקווה.

 

כך תבחרו את הזר האלגנטי הנכון

התאמה מדויקת של זר אלגנטי לאדם אינה עניין של מה בכך. אתם צריכים לחשוב תחילה מה המסר שתרצו להעביר ורק לאחר מכן, לבדוק את המשמעות של הזר. כפי שוודאי ראיתם, בכל הזרים השונים יש מסרים שמועברים במשך שנים ואינם משתנים, כך שזה לא בעיה לבדוק את ההיסטוריה של כל אחד מהם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הזרים האלגנטיים שיישארו כך לנצח. נאחל לכם שתמיד תזכרו לבדוק את המשמעות של הזר טרם מסירתו, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שהוא לא רק אלגנטי, אלא גם מעביר מסר מתאים.

הזמנת פרחים באשדוד

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

תוכן עניינים
מאמרים נוספים באותו הנושא
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם