הדברת יתוש הנמר האסייתי – כך תזהו את היתוש המסוכן

בניגוד ליתושים מסוגים אחרים, יתוש הנמר האסייתי עשוי להוות מטרד רציני עבור בני אדם. אם רובנו יכולים להעביר את הלילה בקלות עם יתוש שחוגג מעלינו, הנמר האסייתי יעקוץ עקיצות שיהיו עשויות להתפתח עד כדי צריבות משמעותיות בעור. צריכים הדברת הנמר האסייתי? הדברת יתושים וכל המידע, כך תזהו אותו.

אם הבית שלכם מותקף על ידי מזיקים, אתם תעשו הכול בכדי להיפטר מהם. גם אם זה כולל שירותי הדברה פעם ועוד פעם עד היפטרות מהמזיק. וכאן כבר יש לנו טיפ ראשון בשבילכם, תוודאו שאתם מקבלים שירותי הדברות יתושים עם אחריות.

ככה לא תצטרכו לשלם יותר מפעם אחת על הדברת יתוש נמר אסייתי. גם אם זה אומר שחברת ההדברה לא הצליחה להדבירו בפעם הראשונה, היא תגיע כחלק מהאחריות להדברה נוספת של היתוש. הנה כל מה שצריך לדעת לגבי הדברת יתושים מסוגים שונים:

 

איך מזהים את יתוש הנמר האסייתי?

יתוש הנמר האסייתי קל מאוד לזיהוי. גופו שחור והוא מנוקד באמצעות נקודות לבנות. למעשה, גופו מנוקד בנקודות לבנות ורגליו צבועות בקווים ארוכים לבנים. הוא קצת גדול יותר מהיתושים הרגילים, ככה שאפשר לזהותו די בקלות.

שימו לב, היתוש הזה עשוי להוות סכנה מסוימת לבני אדם. אם נתקלתם במצב בו ביתכם מותקף על ידי הממזר הזה, יהיה חשוב לבדוק היכן הוא הקים את המושבה שלו. לידיעתכם, יתושי נמר אסייתי בדרך כלל לא מרחיבים את אזור המחייה שלהם.

 

מה עושים אם מגלים יתוש נמר אסייתי בבית?

אם גיליתם יתוש זה בביתכם, הקן שלו כנראה יהיה ממש בקרבת מקום. יחד עם זאת, גם חשוב לדעת שההתנהלות וההתרבות של יתוש זה תלויות בפקטורים שונים מאשר אלו של היתושים הרגילים. רוב היתושים צריכים שילוב של סביבה לחה יחד עם סביבה יבשה – כדי להתפתח.

בניגוד ליתושים רגילים, יתוש הנמר האסייתי צריך סביבה רטובה ולחה בלבד בכדי להתפתח. במילים אחרות, רוב הסיכויים שהוא יחגוג ויתפתח בסביבות שבהן יש מקוואות של מים, עודף השקיה של גינה, אדמה רטובה ועוד.

 

איך לא נמשוך יתוש נמר אסייתי – השקיה מדודה ולא עודפת

אם יש לכם גינה פרטית, יהיה חשוב להקפיד על רמת ההשקיה הנכונה בכדי להימנע ממשיכה ומגנוט של מזיקים אלו. ואם כבר גיליתם בסביבתכם יתוש נמר אסייתי, כמובן שיהיה חשוב להזמין שירותי הדברת יתושים כמה שיותר מהר.

לאחר שסקרנו את הרשת, החלטנו להביא בפניכם את חברת קסם הדברות מזיקים מכל הסוגים ובכל הארץ. חברת קסם הדברות מחזיקה בניסיון רב שנים, והיא זו שתוכל להיפטר עבורכם מהמזיקים השונים שתקפו לכם את הבית. זכרו, ככל שתקדימו לטפל בבעיה מוקדם יותר, ככה תקטינו את הסיכויים להתרבות של המזיקים בביתכם.

יתוש

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחסן גדול
לבית ולגינה

3 שימושים למחסן גינה

חושבים שתוכלו להשתמש במחסן גינה רק לצורך אחסון? ובכן, יש לכם טעות. במדריך זה נציג בפניכם עוד מספר שימושים למחסן גינה שכנראה לא ידעתם, ואותם תוכלו ליישם אצלכם בגינה.  

עציץ מפלסטיק
לבית ולגינה

6 יתרונות לצמחייה מלאכותית: כל המידע

אנשים רבים נוטים לפקפק ביכולותיהם של צמחים מלאכותיים להשפיע לטובה על האדם, אולם מחקרים מראים כי גם להם יכולות דומות לצמחים חיים בכל הנוגע לשלווה, ריכוז, נינוחות והגברת היעילות במקום

מכסה ופח
לבית ולגינה

איך לבחור את פח האשפה המתאים עבורכם

ייתכן כי לכם, אישית, לא יצא לכם לחשוב על זה עד היום, אבל קיימים המון סוגים של פחי אשפה! אז כיצד בוחרים פח אשפה שלא רק יתאים לעיצוב הבית, אלא

כריות
לבית ולגינה

מגוון כריות של חברת heaven

רגע אחד לפני שאת בוחרים על מה לשים את הראש לפני שאתם הולכים לישון, כדאי מאוד להכיר את סדרת הכריות האיכותיות של חברת heaven, כי כרית היא כבר מזמן לא