הדברת ג'וקים בבית

אין כמעט חיה הגוררת תגובות גועל ורתיעה כמו הג'וק. הג'וקים רכשו חלק ניכר מהמוניטין שלהם בצדק רב. הם מעבירים חיידקים הגורמים למחלות מעיים כמו סלמונלה ואי קולי, הם יכולים לחדור אל חלל הבית כמעט מכל מקום אפשרי, והם מבעלי החיים העמידים ביותר. הדברת ג'וקים בבית חייבת להיעשות בצורה מקצועית, תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. רק כך תקבלו פתרון ארוך טווח.

 

איך להתכונן להדברה?

הדברת ג'וקים היום נערכת לרוב עם חומרים כימיים פחות קטלניים מאשר בעבר. הדברת ג'וקים עם דור המדביר, מתבצעת ללא שימוש בזרחן אורגני, ולכן הנזק הסביבתי הוא יחסית לעבר, קטן. עם זאת, כאשר מדובר על חדירת ג'וקים בכמות גדולה לחלל הבית, חשוב מאוד לדעת לשמור על הציוד האישי מפני חומרי ההדברה. לרוב, הג'וקים אוהבים מאוד את אזור המטבח, בשל כמות המזון הגדולה, הלחות, ושלל מקומות המסתור ופתחי הביוב. לכן, לקראת הגעה של מדביר המטפל בחדירה גדולה של ג'וקים, יש לפנות לחלוטין את אזור השיש, ולהרחיק כלי אוכל מהארונות. הסיבה לפינוי היא שיהיה קל יותר לנקות את חומר ההדברה ישירות ממשטח השיש, וכך לא יהיה חשש להישארות עקבות חומר על ציוד המשמש אתכם לאכילה.

 

מאיפה הגיעו הג'וקים אל הבית?

הג'וקים יכולים להגיע אל תוך חלל הבית ממגוון עצום של מקומות. למעשה, קשה מאוד למנוע לחלוטין את חדירת הג'וקים, והנוכחות שלהם בבית אינה מצביעה על תחזוקה לא תקינה, או היעדר ניקיון, אלא יכולה לנבוע פשוט ממיקום גיאוגרפי, טמפרטורות ממוצעות, ומצב תשתיות הביוב של הבניין. חלק גדול מהג'וקים יכולים להגיע לחלל הבית מאריזות וקופסאות, בין השאר של מוצרי מזון. ג'וקים אחרים יחדרו אל חלל הבית דרך צינורות הביוב. כדי למנוע חדירת ג'וקים באופן יחסי, כדאי מאוד להקפיד על מכסי רשת לפתחי ביוב,  ועל פינוי של שאריות מזון במהירות וביעילות. למרות כל הצעדים שתנקטו, מאחר שג'וק ממוצע יכול להטיל מאות ביצים, יהיה לכם קשה מאוד למנוע לחלוטין את חדירתם ללא שימוש בשירותיו של מדביר.

 

כמה זמן ייקח עד לחיסולם המלא של הג'וקים בבית?

בעבר, תוך ימים ספורים הייתם יכולים לצפות להרג של מעל 98 אחוזים מהג'וקים. ההרג שלהם מתחולל לאט, כאשר הג'וקים סופגים את הרעלנים המפוזרים בחלל הבית. היום, דור המדביר מקפיד על הוראות משרד הבריאות והחקלאות, ולא עושה שימוש בחומרי הדברה המבוססים על זרחן אורגני. לצד הנזק הסביבתי הקטן יותר, חומרי ההדברה החדשים פועלים לאורך זמן ארוך יותר, ודורשים יותר סבלנות מהדיירים. כמעט תמיד, תוך שבועיים כמעט כל הג'וקים אשר תראו יהיו מתים. במידה ולאחר שבועיים תמשיכו לראות כמות גדולה של ג'וקים חיים, דור המדביר ישמח לחזור לטיפול נוסף, אשר נועד להביא להשמדה מלאה של כלל הג'וקים בחלל הבית.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מעבר ציוד
אנשי מקצוע

העברת עסקים עם הובלה עסקית משתלמת וזריזה

העברת העסק עם חברת ההובלות הנכונה, עשויה להוות עבורכם תהליך מאתגר למדיי, בלשון המעטה, כך שתמיד כדאי להסתייע בלא פחות מאשר צוות מומחים של הובלה עסקית זריזה, וכזו שמושא התמקדותה

חוקר מקצועי
אנשי מקצוע

מה צריך לקבל סיום החקירה מהמשרד חקירות?

החלטתם להזמין שירותי חקירה פרטית? רוצים להבטיח שבסוף החקירה תצאו עם כל מה שצריך? אם כך, כדאי שתבדקו היטב מה נותנים לכם החוקרים הפרטיים, כדי שלא תגיעו למצב שאח"כ, בבית

היריון ראשית
אנשי מקצוע

הפסקת הריון

תהליך של הפסקת הריון ניתן כיום לבצע במספר דרכים, הפסקת הריון כירורגית, הפסקת הריון תרופתית. לכל אחת מהפסקות ההיריון יש תופעות לוואי שונות וניתן לבצעם בזמנים מסוימים בזמן ההיריון. לדוגמא:

תלת מימד ראשית
אנשי מקצוע

חברת גלעד-RM  הדפסת תלת מימד

בחברת גלעד רם עוסקים בהדפסות תלת מימד. תחום ההדפסות תלת מימד הוא תחום חדש יחסית בארץ ובכלל בעולם. ראשיתו בטכנולוגיה מתקדמת שהגיעה לשיאה בשנים האחרונות. אנו מספקים מגוון רחב של