האם קורס הכנה ללידה בזום יעיל כמו קורס הכנה ללידה פרונטלי?

סטודיו 'בשביל האישה' בהנהלת תימור נמדר מזמין אותך לקורס הכנה ללידה שייתן לך את כל הכלים שאת צריכה בשביל חוויה מעצימה וטובה. הסטודיו מציע שיעורים פרונטליים בקניון ארנה בהרצליה ובראש פינה שבצפון, אך גם קורסים אונליין. אם את תוהה אם קורס הכנה ללידה בזום יעיל כמו קורס הכנה ללידה פרונטלי, הכנו עבורך הסבר מפורט.

 

קורס הכנה ללידה מבית 'בשביל האישה'

סטודיו 'בשביל האישה' הוקם על ידי תימור נמדר, מאמנת לנשים לאחר לידה, פיזיותרפיסטית ומלווה לידות אשר הבינה כי הפערים הגדולים בין חוויות הלידה של נשים שונות נגרם בשל ההבדל בהכנה הרגשית נפשית והתמודדות עם פחד ולחץ בזמן הלידה. באוירה נינוחה ונעימה תוכלי לרכוש כלים משמעותיים כיצד להרפות את גופך ולהרגיע את עצמך כדי לאפשר לידה קלה יותר וזורמת יותר. ניתן ללמוד את עקרונות השיטה גם באמצעות קורס הכנה ללידה בזום.

 

יתרונות הקורס הכנה ללידה בזום

אף על פי שהרבה יותר כיף להפגש פנים אל פנים, להכיר עוד נשים ולהרגיש את האוירה התומכת והעוטפת ממקום ראשון, לא נוכל להתכחש כי העולם השתנה. בשנים האחרונות למדנו כי ניתן לבצע כמעט כל דבר באמצעות אונליין, ואף על פי שלעולם לא נוכל להחליף את המגע האישי, קשר העין והאנרגיה שעוברת מאחד לאחד, יש לשיטה בלמידה מרחוק גם יתרונות בולטים:

 

בטוח יותר

שפעת, קורונה, מחלות ויראליות, כל אלו מהוות סכנה בריאותית יותר לאם ולתינוק הנמצאת במצב שבו הגוף שלנו נמתח עד קצה גבול היכולת שלו בשל ההריון. כמו כן, נשים רבות נמצאות בשמירת הריון או לפחות רוצות לנוע בדרכים פחות, וזה פתרון מושלם עבורן.

 

חוסך בזמן

לא תצטרכו לעייף את סבתא או לרוץ לשחרר את הבייביסיטר, משך הקורס הינו שעתיים וחצי בשעות נוחות, ולאחר מכן תוכלו להמשיך בשגרת יומכם ללא כל קושי.

 

לא לכל אחד יש את האפשרות להגיע –

במציאות של חיינו לא לכל אחד יש דרך נוחה להגיע עד למקום המפגש, לא כולנו מצויידים ברכב או מסוגלים להגיע אל המפגש ממרחק סביר. הקורס מיועד לכל אישה, בכל יישוב ובכל מקום מגורים בנוחות ובבטחה.

הקורס הכנה ללידה

מה לומדים בקורס?

הקורס נערך במשך חמישה שיעורים בחלוקה של ארבעה מפגשים קבוצתיים ומפגש אחד אישי למשך שעתיים וחצי לכל מפגש. בקורס תוכלו לקבל כלים רבים ומגוונים להרפייה ושחרור המתחים והלחצים בזמן הלידה כדי להשיג לידה פחות כואבת, מודעת יותר ונינוחה יותר, וכמו כן מידע חיוני רב אודות תהליך הלידה.

 

לסיכום

קורס הכנה ללידה מבית 'בשביל האישה' בהנהלת תימור נמדר מאפשר לכל אחת להשתתף בו מכל מקום בארץ בנוחות בין הקירות המוגנים של הבית החם ולרכוש כלים לחווית לידה טובה יותר ורגועה יותר.

 

שיעור בזום

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זריחה
בריאות

ויאגרה זו אופציה שכדאי לשקול בחיוב

זה ידוע אומנם שככל שאנחנו הולכים ומתבגרים ההנאה שלנו מסקס משתנה וזה טבעי שנער בן 17 מתעניין בנושא יותר מגבר בן 50. עם זאת, ולמרות שאולי אתה מכיר את כל

motivation 2019
בריאות

המוטיבציה משפיעה על הצריכה

עד כמה מוטיבציה יכולה להשפיע עליכם? האם זה נכון שהיא יכולה להיות המקפצה שלכם להגיע אל מקומות שאף פעם לא חלמתם עליהם? כאשר רוצים לדעת הכל על מוטיבציה חשוב לשים

כאבים ביד
בריאות

מהי רשלנות רפואית

אחד המצבים הבעייתיים והמצערים ביותר, הוא מצב שבו אדם נכנס לטיפול אצל רופא הנחשב מומחה בתחומו, או במוסד רפואי מכובד האמון על טיפול איכותי ויסודי בחולים ובמטופלים המגיעים אליו, ומוצא