האם ניתן להגיש דוחות למס הכנסה באופן מקוון? 

המון גופים ממשלתיים במדינה מייחלים להשתדרג ולהעניק שירותים דיגיטליים שיאפשרו ללקוחות השונים לעשות פעולות באופן פשוט דרך האינטרנט ובעזרת המחשב האישי מהבית.

פעולות כמו העלאת מסמכים, שליחת בקשות ועוד המון פעולות מקוונות שחוסכות המון זמן, אנרגיה ושעות ארוכות של המתנה בתור שמצריכה לעיתים לקחת יום חופש מהעבודה. 

 

מי צריך להגיש דוחות למס הכנסה?

עובדים עצמאיים, בעלי חברה ולפעמים גם שכירים, צריכים להגיש דוחות בסוף כל שנה כחוק, ולדווח בעזרת דוחות על ההכנסות וההוצאות על שנת המס הקודמת.

דוחות אלו קובעים בסופו של דבר אם כדי שתוכלו להתנהל מול זה כראוי אפשר ליצור קשר עם רואה חשבון בקישור הנ״ל  https://livne-cpa.co.il/דוח-שנתי

 

האם ניתן להגיש דוחות למס הכנסה באופן מקוון?

בימים האחרונים רשות המיסים השיקה לרחבי האינטרנט מערכת דיגיטלית חדשה, שתאפשר להגיש דוחות למס הכנסה גם באופן מקוון דרך המחשב שלכם מהבית שלא מצריכה הגעה פיזית והמתנה ממושכת בתור.

ניתן לעשות גם פעולות נוספות כמו העלאת מסמכים, שליחת בקשות והיתרון הוא שהמענה ברוב המקרים הוא מהיר ויעיל יותר.

מה היתרונות של הגשת דוחות באופן מקוון?

המערכת הדיגיטלית של רשות המיסים תאפשר גם למי שאין תיק במס הכנסה, להגיש בקשה להחזר מס לשנים האחרונות. כמו כן הגשת דוחות מקוונים דרך האינטרנט מעניקים לרוב טיפול מהיר יותר, מענה מהיר יותר וקבלת החזרי מס במהירות, חוסכת זמן, כסף ואנרגיה.

 

מתי צריך להגיש את הדוחות?

שנת מס מתחילה מה1.1 ומסתיימת ב31.12 וזו התקופה שעבורה צריך להגיש את הדוח. הדוח צריך להיות מוגש במועד המדויק, כל מי שעלול להתעכב בהגשת הדוח חייב להודיע לפקיד השומה ולבקש הארכת זמן אך כמובן שעדיף לא לחכות לדקה ה-90 ולהקדיש לזה זמן כדי למנוע טעויות שיכולות לנבוע כתוצאה מלחץ.

 

איך מגישים דוחות למס הכנסה דרך האינטרנט?

אפשר להגיש דוחות למס הכנסה בטופס 1301 באתר האינטרנט של רשות המיסים תחת מילות החיפוש: הגשת דוח שנתי באופן מקוון ולהצהיר בו על ההכנסות וההוצאות שלכם.

כמו כן, אפשר להוריד את הטופס באתר אינטרנט של רואה חשבון מומלץ ולהיעזר בו כדי למצות את ההטבות והזכויות המגיעות לכם באופן המדויק והנכון ביותר.

 

דוח שנתי מס הכנסה – האם אפשר גם דרך האינטרנט?

רשות המיסים העבירה את עצמה גם למתכונת מקוון, ופיתחה מערכת דיגיטלית שמאפשרת להגיש דוחות גם דרך האונליין. ניתן לעשות זאת על ידי הגשת טופס 1301 באתר של רשות המיסים וגם דרך הורדת הטופס מאתר של רואה חשבון מומחה.

כדי שתוכלו לנצל את הזכויות שלכם באופן מלא כדאי שתעזרו ברואה חשבון שיסביר לכם איך מתנהל התהליך, במיוחד אם זאת הפעם הראשונה שלכם כדי שתוכלו לעשות זאת באופן עצמאי ובטוח יותר בפעם הבאה.

מחשבון ודף

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מימון מלא לרכב
פיננסים

מימון מלא לרכב יד שנייה

אם רציתים לקנות רכב חדש והתקשתם לממן את העסקה או רציתם לקנות רכב וממש אין לכם זמן להתרוצץ בין כל היבואנים שקיימים, תדעו שקיימת אפשרות לקבל מימון לרכב יד שנייה

נכס מניב
נדל"ן

בדיקות לפני רכישת נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא מקור הכנסה חשוב ומשמעותי עבור רבים ברחבי העולם, כך שיש הרבה סיבות לחשוב שרכוש הוא השקעה אמיתית. עם זאת, מומחים מסכימים, שכמו בכל השקעה, עדיף להיות חכמים

בית וסימן של כסף
פיננסים

החזר מס על המשכנתא

כשמדברים על משכנתאות, אנשים נוטים להרגיש סחרחרה קלה. אם היו יודעים שמגיעים להם החזרי מס הכנסה בגין לקיחת משכנתא, הראש היה הרבה יותר קליל. בואו נדבר על כסף חזרה ממס