האם באמת משתלם לקנות קודן לרכב?

קודן, אמצעי טכנולוגי פשוט הנפוץ כמעט בכל רכב כיום, יכול להציל את רכבכם מגניבה.

במאמר הבא, נענה על השאלה האם באמת משתלם לקנות קודן לרכב. תהיו איתי.

 

קודן לרכב – קצת הסברים

קודן הוא מעין לוח מקשים, אשר לו קוד הנבחר מראש וגלוי רק לכם. כיום, רבים אינם בטוחים האם כדאי להתקין קודן לרכב, זאת בשל העובדה כי הם סבורים שהוא אינו מסייע נגד גניבות, וכן כי בקודן צצות לא פעם תקלות.

על מנת להתקין קודן לרכב, וכן על מנת לנתק אותו בעת תקלה, לתקנו או להתקין קודן חדש, יש לפנות לאיש מקצוע מומחה בתחום. ניתן למצוא פרטים אודות איש המקצוע בכתובת www.carservice.co.il.

 

קודן לרכב – איך בוחרים?

באם אין דרישה ספציפית אודות התקנת קודן לרכב מחברת הביטוח שלכם, או שמא ברצונכם למגן את רכבם ברמת הגנה גבוה יותר מזאת הנדרשת, ישנם מספר אפשרויות בחירה. על מנת לבחור את רמת ההגנה, עליכם לקחת בחשבון שני פרמטרים. האחד, סוג הרכב. השני, אזור המגורים. ישנם סוגי רכבים, וכן אזורי מגורים מסוימים, אשר ידועים כמרובי פריצות וגניבות.

באם סוג הרכב, ואזור המגורים שלכם נחשבים כמוקדי משיכה לגנבים, מגנו את רכבכם בצורה הטובה ביותר.

 

קודן לרכב – כדאי?

תחילה, יש לציין, כי פעמים רבות הבחירה לא בידיים שלכם. חברות ביטוח רבות דורשות כתנאי סף, התקנת קודן לרכב. אם חברת הביטוח שלכם, אינה מחייבת התקנת קודן, האם בכל זאת משתלם לקנות קודן לרכב?

נציין, כי אם גנב, הצליח לפרוץ לרכבם, וכעת כל שעומד מולו זה קודן, באם מדובר בגנב מנוסה, הוא ימצא את הדרך לנתקו, תוך דקות ספורות. אך בכל זאת, להלן מספר סיבות, בגינן עליכם להתקין קודן לרכב שלכם.

 

זמן זה שם המשחק

אומנם, הגנבים המנוסים כאמור, יצליחו לעקוף את קודן במספר דקות, אך כל דקה חשובה. התמהמהות הגנב עם קודן, עשויה למנוע את גניבת רכבם.

 

מיגון נוסף

על מנת לעשות לגנבים חיים קשים, ניתן להתקין על גבי קודן הרכב, כספת. מדובר באמצעי מיגון נוסף, אשר מקשה על גנבים, שכן טרם ניתוקו של קודן הרכב, יהיה על הגנב לעקוף את הכספת, דבר המצריך ממנו זמן ממושך וכלים.

 

הפעם לא מגנבים – הגנה מפני ילדים

הילדים הוציאו רישיון, אך בכל זאת הם מחויבים במלווה, ואינם יכולים לנסוע לבד. קודן ברכב, ימנע מהילדים נסיעה ברכב ללא הודעה לכם, ובכך, קודן מעניק לכם שקט נפשי, ויכול להציל את חיים.

 

על רגל אחת – התקנת קודן

בשורה תחתונה, התקנת קודן מרחיקה פורצים וגנבים, מספקת הגנה על רכבכם, וכן לעיתים הדבר אינו נתון לבחירתם, שכן התקנת קודן מהווה תנאי סף לביטוח בקרב חברות רבות.

 

מנעול

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם

מה עדיף למשפחה ג'יפ או רכב פרטי

מתלבטים לגבי רכישה של ג'יפ או רכב פרטי למשפחה? המדריך הבא הוא בדיוק בשבילכם.  להלן היתרונות והחסרונות של רכישת ג'יפ או רכב פרטי בעבור המשפחה.   רכישת רכב למשפחה –

כסף ותעודה
רכב

איך מחדשים את רישיון הנהיגה

אתם מעוניינים לחדש את רישיון הנהיגה שלכם ואתם מעוניינים לעשות את זה במינימום זמן, מה שמותיר לכם את האמצעים הדיגיטליים לעשות זאת. אבל יחד עם שתלום וחידוש רישיון נהיגה אונליין,

רכב משפחתי
רכב

איך לקנות טסלה חדשה בלי לשבור את חשבון הבנק

רכבי חברת טסלה היוקרתיים נכסנו לשוק הרכב הישראלי בסערה. בשנת 2021 ניתן להבחין בעלייה משמעותית בריכוז הרכבים החשמליים בארץ, כאשר טסלה היא הבולטת ביותר. לרכבים אלו יתרונות אליהם נתייחס, וגם