האם לבעלי עסקים שווה להשקיע בקידום ממומן בגוגל

קידום ממומן הוא כליי שיווקי שיכול לבצע פלאים בכל עסק ,להגדיל משמעותית את הרווחים מהעסק שלכם ולהביא לאתר שלכם תנועה בקלותת ובמהירות, מבלי להבין בטכנולוגי מורכבת ומסובכת.

 

אז מהו קידום ממומן?

קידום ממומן בגוגל הוא בעצם סדרת מודעות אשר מפורסמות בתשלום מעל התוצאות האורגניות הראשונות בגוגל ובתחתית כל עמוד. על מנת לבצע קידום ממומן עלייך לבחור את מילת החיפוש והביטויים בהם אתה מעוניין להופיע. עלייך לחשוב מה הלקוחות הפוטנציאליים שלך עשויים לחפש, במטרה להופיע בגוגל על מילות חיפוש אלו במקום הראשון.

שיטת התשלום באמצעות קידום ממומן היא פר קליק, כלומר אתם משלמים על כל אדם שלחץ על המודעה שלך, אם לא לחצו על המודעה שלך, אז לא שילמתם.

 

למה כדאי לעשות קידום ממומן בגוגל לעסק שלך

תוצאות, תוצאות ותוצאות

עסקים רבים רוצים תוצאות מהירות, אין צורך לחכות חודשים רבים על מנת לראותת תוצאות, בעזרת קידום ממומן בגוגל ניתן לראות תוצאות תוך מספר ימים.

 

שיטת תשלום

לעומת הקידום הממומן בפייסבוק, בו משלמים רק על החשיפה, בקידום המומן בגוגל משלמי רק אם הקליקו על המודעה שלכם, מה שמגביר את הסיכוי לכך שהגולש מעוניין בשירות או המוצר שלך.

 

טיימינג

חלק משמעותי מההשפעה על החלטת הלקוח הפוטנציאלי על רכישה הוא להגיע בזמן הנכון, יש סיכוי גבוה יותר שהגולש ירצה לקנות כאשר הוא חיפש בגוגל באופן מכוון את הנושא, מאשר כשהוא גולל ברשתות החברתיות. הוא כבר מעוניין במוצר, אתה רק צריך לשכנע אותו שכדאי לו לקנות אותו אצלך.

 

פיילוט

ניתן להוציא פיילוט ולבדוק מהן התוצאות, בעלויות פרסום זולות באופן יחסי, וף לבצע שינויים והתאמות באופן מהיר ולבדוק שוב את תוצאות הקמפיין עד שתגיע לתוצאות הרצויות.

 

פשטות

ניתן לתפעל את הקמפיין באופן קל, מהיר ופשוט.

 

לאיזה עסקים זה מתאים

קידום ממומן בגוגל מתאים כמעט לכל העסקים. הרי כל עסק רוצה להגיע אל הלקוח שמחפש את המוצר או השירות שלו. כדאי לכם לשקול אפיק קידום אחר במידה והלקוחות לא מכירים את המוצר, השירות או הנישה שלכם, כיוון שאם הם לא יחפשו את התחום בגוגל, הקמפיין יהיה פחות אפקטיבי.

 

טעויות שכדאי להימנע מהן בקמפיין שלכם

לא לעשות מחקר מילות מפתח

אם לא תבצעו מחקר מילות מפתח, אתם תזרקו כסף על מילות מפתח לא רלוונטיות והקמפיין שלכם לא יהיה אפקטיבי

 

קמפיין אוטומטי

הקמת קמפיין לפי ברירת המחדל, ללא התערבות ידנית , יכולה לקבל הרבה קליקים לא רלוונטיים, אשר סתם יבזבזו את הכסף שלכם

 

מה כולל תהליך בניית קמפיין ממומן בגוגל?

  • ביצוע של מחקר מילות מפתח אשר מותאם לעסק שלכם
  • ניהול תקציב הפרסום והתאמה למסגרת שלכם.
  • ניסוח של מודעה, עם התייחסות לאופי קהל היעד אליו אנחנו רוצים לפנות.
  • מעקב אחר הנתונים של הקפיין וביצוע אופטימיזציה.

מחשבון

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שני צבעים
דיגיטל

מה חשוב להגיד כאשר בונים לוגו

סמלי הלוגו – אותה גרפיקה יפה המעטרת את כותרות האתרים, סמלי האפליקציות וכרטיסי הביקור, מהווים השפעה חשובה מאוד על קהל הלקוחות הפוטנציאלים וקידום העסקים. אם זאת, אנשים רגילים ממעטים לתת

ספור עור
דיגיטל

קניית כל רהיטי הבית דרך האינטרנט

האינטרנט היום גדוש בשלל מוצרים במגוון רחב של עיצובים ומחירים. היום, רבים מאיתנו מעדיפים לבצע את הקניות שלנו מהספה בסלון, מהשולחן במשרד או אפילו מהמיטה. יחד עם זאת, המבחר הגדול