האם כדאי לעבוד בתיווך והיכן

אתה מחפש את התחום שבו תעסוק בשנים הקרובות? לא יודע איזה מקצוע לחיים יוכל להתאים לך? אם כך, בהחלט כדאי שתחשוב על נדל"ן ועל תיווך, כי מדובר על מקצוע שהטובים בו מרוויחים לא רע בכלל.

האם יש סיכוי שתצליח לעשות חייל במקצוע כזה?

האמת היא שתיווך זה משהו שלא יכול להתאים לכל אחד, וזאת למרות שהרבה אנשים כן מתעניינים בעולם הנדל"ן. צריך תכונות מיוחדות כמו עקשנות, סבלנות וחוסר בושה, מה שמסביר מדוע לא כולנו נוכל להיות טובים בזה. מצד שני, אם אתה כן רואה את עצמך כאדם שיש לו את כל מה שצריך, בהחלט יכול להיות שתוכל להיות מתווך בהרצליה שכולם מכירים ושכולם פונים אליו. מבחינה כלכלית אתה יכול להיות בטוח שאומנם בכל חודש תרוויח סכומים אחרים, אך אם תהיה טוב בענף הזה, תוכל להרוויח יפה מאוד.

מתווך

האם כדאי להיות מתווך של דירות יוקרה?

בשנים האחרונות אנחנו רואים שיש לא מעט מתווכים בהרצליה, ובערים אחרות, שבוחרים להתמקד בתחום מסוים בעולם התיווך, כמו לדוגמא, בדירות יוקרה. חשוב להבין שאומנם המתווכים לרוב מוכרים פחות דירות כאלה בחודש, אך מצד שני, כאשר מצליחים למכור דירת יוקרה בסופו של דבר העמלה גדולה יותר. לכן שווה לך לבדוק האם זו אופציה שיכולה להיות רלוונטית גם עבורך, כי זו בהחלט יכולה להיות אפשרות נוחה ומעניינת. מה שבטוח זה שצריך גם לבחור את האזור שבו אתה רוצה לעבוד בתחום הזה, כי בפועל קשה מאוד להיות מקצועיים ולעבוד בכל הארץ. זה נכון שהארץ שלנו קטנה, אך כדי להיות מתווך טוב צריך בכל זאת לבחור עיר אחת שבה אתה רוצה לעבוד, להכיר את כל השכונות ולהבין איפה נמצאים הנכסים שהלקוחות שלך מחפשים.

האם כדאי להקים משרד תיווך עצמאי או לעבוד במשרד קיים?

זו אחת מהשאלות הכי משמעותיות שיש, ואין היום מתווכים שלא מתלבטים לגבי העניין הזה. אומנם זה נכון שאין תשובה אחת נכונה לסוגיה הזאת, אך בהחלט ניתן לומר שבשנים האחרונות רצוי לצבור קודם כל ניסיון. צבירת ניסיון יכולה להפוך אותך למתווך טוב יותר אך היא גם יכולה לסייע לך להכיר עוד ועוד אנשים ולקוחות פוטנציאלים. מצד שני, כמובן שכאשר עובדים במשרד מסודר שקיים כבר שנים, לרוב מי שגורף את הרווחים הגדולים יותר הוא המנהל. עם השנים, אחרי שתצבור ניסיון, תוכל בהחלט לחשוב על הקמת משרד, כך שבפועל השמיים הם הגבול ורק אתה תקבע כמה רחוק תגיע בעולם התיווך. מה שבטוח זה שכדאי ללמוד את הדברים לעומק, גם מבחינה עיונית ולא רק מבחינה מעשית. בעולם התיווך, כמו בהרבה תחומים אחרים, אנחנו רואים שיש תחרות לא קטנה בין אנשי המקצוע ולכן חשוב שתעשה הכול כדי להיות הטוב ביותר.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בית אדום
נדל"ן

כמה נדל"ן יהיה שווה ב 2025?

השקעות נדל"ן מהוות את הנתיב הבטוח ביותר בה תוכלו להשקיע, וזאת לאור התשואה הנאה אשר יכולה להגיע גם לעשרות אחוזים בשנים הבאות. כיצד להיערך לכך? להלן הפרטים. השקעה בנדל"ן –

מגדל מגורים
נדל"ן

פרויקטים חדשים בנדל"ן שכדאי להכיר

חושבים על רכישת דירה להשקעה? או שאולי החלטתם לעבור בדירה קצת יותר גדולה כי המשפחה שלכם התרחבה? אם כך, ברור מדוע מעניינים אתכם פרויקטים חדשים באזור מרכז הארץ, אז למה