האם זה נכון לשלוח את הכלב לאילוף בפנסיון?

כל בר דעת, או בעל כלב, כבר השכיל להבין את החשיבות של אילוף הכלב שלו, על מנת שיגדל ויפעל נכונה. במידה וניסיתם מאלף כלבים אישי במשך זמן רב, או הזמן הוא המשאב שהכי חסר לכם, נראה כי אילוף כלבים בפנסיון של כלבים מסתמן כפתרון הבא שלכם. זה בהחלט ישרת את המטרה של מי שצריך המון סיוע בבעיות שקשורות לכלב שלו.

 

מה כוללת תכנית אילוף כלבים בפנסיון לכלבים?

התכנית של אילוף כלבים בפנסיון מתייחס לסוג של אילוף כלבים במקום המוצא של מאלף הכלבים, בעוד הוא יכול לספק אף אזורי מחיה לכלב. תכנית אילוף שכזאת עשויה לרוב להימשך בין שלושה שבועות לבין חודש וחצי, פלוס מינוס. אבל אל תטעו, אילוף כלבים בפנסיון אין בהכרח מעיד על אילוף פעיל של הכלב שלכם. במקום זה, הכלב שלכם פשוט יצטרך להסתגל לזמן מה למקום מגורים חדש, עם כללים וחוקים משלו.

מאלף כלבים בפנסיון בכל זמן נתון יבטיח לכם שהכלב שלכם עובר הרבה פעילויות חשובות מדי יום, מה שמאוד חיוני לשם אילוף הכלב. במרבית התרחישים, אילוף הכלבים בפנסיון יאפשרו לכם להגיע לביקורים לפעמים של הכלב שלכם. ברם, לעתים המאלף עשוי להימנע מביקורים כאלו עד לסיום האילוף של הכלב. כמו כן, לאילוף כלבים בפנסיון מוקצית תקופה כל שהיא שבה הכלב צריך להתרגל לאימון אתכם. מה שמסייע לו בהכרח להתאים את עצמו להתנהגות, כמו גם לכישורים, שעליו להסתגל בעצמו עם שובו לביתכם.

 

האם זה נכון לשלוח את הכלב לאילוף בפנסיון?

והגענו לישורת האחרונה, לשאלה – האם זה נכון לשלוח את הכלב לאילוף בפנסיון? ובאופן עקרוני נגיד, שזה ממש לא קל לאלף כלבים, אף יש בני אדם שיעדיפו לשלוח את הכלב שלהם לאיסוף בפנסיון, לאחר ששקלו את כל היתרונות והחסרונות שבעניין בכובד ראש. מרבית בעלי הכלבים גם מאוד אוהבים אותם, וזה ממש לא פשוט להיפרד מהם לכמה שבועות, אחרי שהיו צמודים אליהם זמן כה רב, ואם נוסיף את תג המחיר הגבוה, כי אז ההחלטה הזאת ממש איננה קלה.

עם זאת, כאשר הכלב שלכם איננו מסוגל לציית לפקודות פשוטות שלכם, אתם בהחלט ניצבים בפני בעיה קשה. וככל שהכלב שלכם גדול יותר, כך גדלה הבעיה. יודעי דבר מדווחים, כי אין ערבות לכלום. לפעמים אילוף הכלבים בפנסיון נחשב למוצלח, ולעתים הוא עלול להיכשל. כאשר אחת הבעיות הכי גדולות בשליחת הכלב שלכם לאילוף בפנסיון באה לידי ביטוי בכך שלכלבים יש ממש בעיה להכליל. בעוד יש כלבים שמסוגלים ללמוד לאלתר שפקודה כזאת או אחרת חלה במקום ספציפי ובהינתן בבריה מסוימת. עם כל הצער שבדבר, זה ממש לא מעיד על כך שהכלב שלכם יבין, בתום האילוף, שאותה הפקודה יש לציית אחריה אף בבית שלכם ומחוץ אליו, בעודכם נותנים לו את הפקודה, מה שמחייב, כמובן, תקופת מעבר אחרי תקופת האילוף למגורים ולהסתגלות.

רועה גרמני

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חטיף לבעלי חיים
חיות

הכלב לא אוכל – כמה חשוב לרענן לו את התפריט?

תזונת הכלב היא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר באחריות של גידול חיית המחמד. בתור הבעלים של הכלב, מחובתנו לדאוג לו לאוכל מזין ובריא לפי צרכיו והעדפותיו, וכמובן בכמות מספקת. במאמר הבא