7 דברים שחובה לנקות לאחר שיפוץ הבית

שיפוץ הבית גורם לרבים מאיתנו לסחרחורת וכאב ראש כשחושבים על הניקיון שבא אחריו. קבלו 7 דברים שחובה לנקות לאחר שיפוץ הבית.

 

1 – ניקוי שאריות צבע

ניקיון לאחר שיפוץ מחייב קודם כל הסרת שאריות צבע מהפנלים, הרצפה, ארונות הבגדים, גופי התאורה במידה ולא מחליפים אותם, שקעים, ארון החשמל, דלתות, משקופים וחלונות. זה עוד מבלי להזכיר את שאריות הצבע שיש על החרסינות והשיש בחדר השירותים, חדר הרחצה והמטבח. במידה וגם המרפסת שופצה אל תשכחו גם לנקות אותה משאריות צבע. את השאריות ניתן להוריד עם שפכטל ומים רותחים. כאשר מסירים שאריות צבע מהרובה יש להיזהר לא לפגוע בה.

 

2 – שאיבה של אבק ולכלוך

לאחר השיפוץ שואב האבק שלכם יעבוד שעות נוספות. לא רק שתצטרכו לשאוב את שאריות הצבע שהסרתם, אלא גם לשאוב את שאריות הנסורת בתוך הארונות ועל המדפים, את האבק שנכנס לחריצים ולפינות נסתרות, את חורי המנעולים ואת הטיח. במידה ולא הסרתם את הרשתות מהחלונות עדיף לא לשאוב אותן אלא להוריד ולשטוף אותן באמבטיה עם הטוש. זהו הזמן גם לאסוף את כל האשפה לשקיות ולהוריד אותן לפח המרכזי של הבניין.

 

3 – ניקוי חלונות ודלתות

לאחר שהסרתם את שכבת האבק הראשונה יש להתחיל לשפשף את החלונות, התריסים, המסילות, המשקופים והדלתות משני הצדדים שלהם. באמצעות חומר ניקוי מתאים ומטלית הסירו את כל הכתמים והבריקו אותם. עם מטלית לחה אך לא מדי, עברו גם על השקעים והמפסקים בבית.

 

4 – ניקוי הריהוט

למרות שהמשפץ כיסה את השולחנות, הכיסאות, הספות, המקרר, התנור וריהוט אחר בניילון אין מצב שלא חדר לתוכם אבק. לפיכך, יש לנקות את הריהוט היטב לפני שמחזירים אותו למקום. במידה ואתם רוכשים ריהוט חדש הכניסו אותו לבית רק לאחר הניקוי. בכל מקרה אם לא החלפתם מטבח תצטרכו גם לנקות את הארונות מבפנים.

 

5 – ניקוי כלים סניטריים

לאחר הסרת האבק חייבים לנקות היטב את האסלות בשירותים, הכיורים בחדר הרחצה ובמטבח ואת המקלחת. אקונומיקה לצורך זה תהיה יעילה על מנת שתוכלו להסיר את כל הכתמים והלכלוך.

 

6 – ניקוי הרצפה

הרצפה היא השלב הסופי של הניקוי לאחר קרצוף הבית והסרת האבק. הזיזו את הריהוט ושפכו על הרצפה מים מהולים בחומר ניקוי, שפשפו את הרצפה עם מטאטא כביש וגרפו את המים עם מגב. מומלץ לחזור על הפעולה עד שהמים מפסיקים להיות שחורים. לאחר מכן יש לייבש את הרצפה היטב.

 

7 – פוליש לרצפה

אם לא החלפתם את הריצוף בדירה זוהי הזדמנות מצוינת לעשות לה פוליש במכונת פוליש ובחומר המתאים לסוג הריצוף. הפוליש יגרום לרצפה להבריק ולהיראות חדשה לגמרי. ניתן להזמין פוליש ושירות ניקיון לבית אחרי שיפוץ מחברת ניקיון מקצועית ולהימנע מכל כאב הראש הזה.

סלון

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחסן גדול
לבית ולגינה

3 שימושים למחסן גינה

חושבים שתוכלו להשתמש במחסן גינה רק לצורך אחסון? ובכן, יש לכם טעות. במדריך זה נציג בפניכם עוד מספר שימושים למחסן גינה שכנראה לא ידעתם, ואותם תוכלו ליישם אצלכם בגינה.  

עציץ מפלסטיק
לבית ולגינה

6 יתרונות לצמחייה מלאכותית: כל המידע

אנשים רבים נוטים לפקפק ביכולותיהם של צמחים מלאכותיים להשפיע לטובה על האדם, אולם מחקרים מראים כי גם להם יכולות דומות לצמחים חיים בכל הנוגע לשלווה, ריכוז, נינוחות והגברת היעילות במקום

מכסה ופח
לבית ולגינה

איך לבחור את פח האשפה המתאים עבורכם

ייתכן כי לכם, אישית, לא יצא לכם לחשוב על זה עד היום, אבל קיימים המון סוגים של פחי אשפה! אז כיצד בוחרים פח אשפה שלא רק יתאים לעיצוב הבית, אלא

כריות
לבית ולגינה

מגוון כריות של חברת heaven

רגע אחד לפני שאת בוחרים על מה לשים את הראש לפני שאתם הולכים לישון, כדאי מאוד להכיר את סדרת הכריות האיכותיות של חברת heaven, כי כרית היא כבר מזמן לא