האם גריינדר חשמלי הוא פתרון קל לחיתוך וערבוב הטבק

הגריינדר הוא אביזר העישון הנפוץ ביותר שלנו. רבים נוטים לחשוב שהגריינדר משמש רק חיתוך וקיצוץ של צמח הקנאביס בעת הכנת הפייסל, אך הגריינדר מסייע בהכנת סיגריה מגולגלת מכל סוג שהיא. אני בטוח שאם זה לא יומכם הראשון בתור מעשנים יצא לכם להחליף כבר כמה פעמים את הגריינדר שלכם, וכנראה שהבנתם שגריינדר יכול להיות מושלם, או ממש גרוע. אם בחלק מהחיפושים שלכם אחר הגריינדר המושלם נתקלתם במכשיר הגריינדר החשמלי והסתקרנתם האם זה הוא הפתרון הקל והטוב לחיתוך וערבוב הטבק – המאמר הזה בשבילכם.

קטגוריית הגריינדרים החשמליים מלאה באפשרויות שונות. כאשר בוחרים גריינדר חשמלי חשוב להתחשב בכמה פרמטרים, כמו: מקור האנרגיה שלו, קיבולת האחסון וצורה. כל גריינדר חשמלי בעל יתרונות וחסרונות ומתאים לצורך מעט שונה.

 

מקור אנרגיה

גריינדר חשמלי לא חייב להיות גריינדר נייד, ישנם גריינדרים חשמליים ללא סוללה נטענת המחייבים חיבור ישיר לתקע חשמל ביתי כדי להשתמש. גריינדרים אלו בדרך כלל כוללים מערך להבים חכם יותר שיטחן את תערובת העישון בצורה אחידה וטובה יותר, אך אי אפשר להתעלם מהחיסרון המובהק שלהם שאינם ניידים.

 

צורת הגריינדר

בשוק כיום קיימים עשרות סוגי גריינדרים ולכל גריינדר צורה משלו, אך יש שני סוגים עיקרים לצורת הגריינדר.

הסוג הראשון הוא הגריינדר הגדול יותר, יכול להגיע בצורה הדומה לביצה או קערה, ויכול להגיע בצורת מגירה או קופסא. סוג זה של הגריינדרים בדרך כלל איכותי יותר מבחינת טחינת תערובת העישון ולרוב מציאות גם תאי אחסון גדולים יחסית המאפשרים לשמור את התערובת הטחונה למועד מאוחר יותר תוך שמירה על התערובת מפני לחות ומזיקים חיצוניים.

הסוג השני בצורת הגריינדר החשמלי הוא הגריינדרים בצורת העט. סוג גריינדר זה מנצח ביתרונו העיקרי, הניידות. העטים קטנים ביותר ונוחים מאוד לניידות, ישנם הרבה עטים לא איכותיים בשוק מבחינת טחינת התערובת בשל הקושי להכניס לכלי כה קטן מערך להבים איכותי, אך גם בסוג זה ניתן למצוא גריינדרים מצוינים הנותנים תמורת טחינה מעולה ביחס למחיר. חסרונו העיקרי של סוג זה הוא הבטרייה הקטנה יחסית, והחוסר בתאי אחסון.

גריינדר חשמלי יכול להיות פתרון מעולה למעשנים, אך חשוב להתאים את הגריינדר לצרכיו של המעשן. גריינדר חשמלי יקר מאוד ביחס לגריינדר ידני ויכול להגיע לכמה מאות שקלים. הגריינדר החשמלי בעל היתרונות מובהקים מבחינת איכות טחינת הטבק, הדיוק והקלות בפעולה, אך חסרונותיו הדורשים טעינה או אפילו חיבור ישיר לחשמל ומידותיו הגדולות יחסית הופכות אותו ללא רלוונטי עבור חלק מציבור המעשנים.

גריינדר

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בחירת מעלות
מכשירי חשמל

איך לבחור מכונת כביסה לפי הצרכים שלכם

מכונת כביסה היא אחת ממוצרי החשמל החשובים ביותר בבית, במיוחד אם אתם אנשים שאוהבים לעשות כביסה וריח הבגדים שלכם חשוב לכם. עקב החשיבות של מכונת כביסה חשוב שתדעו איך לבחור

מדיח מעוצב
מכשירי חשמל

3 סוגי גדלים של מדיחי כלים שכדאי להכיר

מדיח כלים משדרג את הבית. מונע מריבות על שטיפת כלים בין בני הבית, מוציא את הכלים נקיים ומבריקים ומפנה לכם זמן לעיסוקים אחרים. אם אפשר לתת למכונה לעשות במקומך את