גדלתי בשנה: 4 מתנות שוות לימי הולדת

יום הולדת הוא כמובן אחד התאריכים המרגשים בשנה. כבר בתרבויות קדומות מופיעה התייחסות על יום ההולדת כעל יום בעל משמעות. לא משנה אם אתם חוגגים סוויט סיקסטין או קוינסראנרה (יום הולדת 15 לבנות באמריקה הלטינית) ,מה שחשוב הוא המתנה הבאה בצדו. מחפשים בנרות רעיון למתנת יום הולדת מקורית? הגעתם למקום הנכון, הולך להיות ורי הפי בירסדיי.

 

מתנות מקוריות ליום הולדת – הרעיונות הבלתי צפויים

ארנק, תיק, בושם, שעון – בשביל זה העפיל חתן יום ההולדת לגילו המופלג? הגיע הזמן לחדש, להסעיר ולרגש! אתכם היום מצעד מתנות מעוררות עניין שתגדרנה מחדש מהי מתנת יום הולדת שווה ותספרנה באזני המקבלים על אהבתכם אותם גם מבלי לומר זאת במילים. הצעות עבור מתנה ליום הולדת שעוד לא קיבלתם.

 

יום הולדת – המתנה המפתיעה

חדר בריחה

קחו את חתן/כלת יום ההולדת לחדר פעילות אתגרי. הפעם: גיבוש משפחתי/זוגי ידידותי בסגנון מעודד חשיבה ופיתוח אינטלקט. מתאים במיוחד לבעלי חשיבה יצירתית ובעלי היגיון בריא. חדר בריחה מהווה מתנה ליום הולדת שהיא חוויה משותפת של פיצוח וידוע כפעילות מאחדת במיוחד. קדימה, פנקו אותם בפעילות שכולה אקשן, מתח והווי. (אגב, ניתן להמיר חדר בריחה בחדר מבוך עבור חתני/כלות יום הולדת המעדיפים רמת מתח גבוהה על פני חשיבה מאומצת).

 

מכונת ממתקים

המתנה הכי שווה לילדים: מכונה שהיא העתק מוקטן של מכונת הממתקים המדליקה המוכרת לנו ממרכזי הקניות., תפעול המכונה מתבצע באמצעות ג'ויסטיקים, המכונה מופעלת בלווי מוזיקת רקע קצבית ולהפעלתה תוכלו להיעזר בשקלים מקוריים או ב-20 מטבעות הפעלה המגיעים עם האריזה.

חוששים שהמכונה תתפוס לכם שטח רב? אתם יכולים להירגע, זו מכונה קומפקטית שאינה מבזבזת הרבה מקום בחלל. מכונת ממתקים – אין ילד שלא ייכבש בקסמה.

 

קופסה מתפוצצת

קופסת מתנה מתפוצצת היא קופסה תמימה למראה ונראית ככל אריזת מתנה אלגנטית הקסם והמקוריות שבמתנה זו הם העובדה שדפנות הקופסה משמשות כבסיס לתמונות, כיתובים וזכרונות. ניתן להכין את הקופסה באופן עצמאי או להזמין קופסה מתפוצצת באתרים שונים באינטרנט ובחנויות מתנות מובילות.

 

נהג מרוץ ליום אחד

מעוניינים לאפשר לבן הזוג להגשים חלום ספורטיבי? החברה מפנטזת על נהיגה במכונית מרוץ? קחו את חתן/כלת יום ההולדת לאתר ספורט מקצועי לנהיגת מרוץ אטרקטיבית על מכונית מרוץ אמיתית. מובטח: את המתנה הזו הם לא ישכחו לכם.

 

מתנות ליום הולדת – זמן לפנק מכל הלב

מתנת יום הולדת היא אקט סמלי והודאה בחשיבות מקבל המתנה בעיננו. משכך, חשוב מאוד להקדיש מחשבה על הנאת המקבל. לעיתים, תחביביו ורצונותיו שונים מאוד מאלו שלנו, כאן נדרשת יציאה מאזור הנוחות ורכישה של אלמנט התואם את אופיו. זו העת לפתח כישרון יצירתי ולהתאים מתנה מקורית, מדויקת ומרגשת עבור יום ההולדת. מניסיון – נתינת מתנה מוצלחת זו חוויה טובה אף יותר מלקבל אחת כזו.

יום הולדת

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילדים ראשית
אירועים

אמן חושים ליום הולדת – מופע קסמים לילדים

באמצעות זיגי הקוסם, אמן רב תחומי מהטובים ביותר כיום בישראל יאפשר לכם ליהנות ממופע קסמים ייחודי ומדהים המשלב תנועה, מוזיקה והרבה מאוד הנאה לילדים ולהורים.  ימי הולדת לילדים – לא

קייטרינג בשרי ראשית
אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו

אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים חשובים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו