ברוכים הבאים לאי הגדול והיפה במזרח

עשרות מיליוני תיירים מגיעים מדי שנה לממלכת סיאם ומכתירים אותה פעם אחר פעם כאחד מהיעדים האהובים והפופולאריים ביותר ברחבי העולם כולו, ובצדק. ישנן סיבות רבות לאהבה הגדולה אשר תאילנד מקבלת מצד המבקרים בה ואולי תופתעו לשמוע אבל המחירים הזולים הם לא הגורם היחיד לכך. למעשה, יש לתאינד מעלות רבות שהופכות אותה ליעד כה נחשק.

 

כל הסיבות להגיע לסיאם

ראשית, תאילנד היא מדינה כה גדולה כך שיש בה מספר אזורי אקלים, מה שאומר שכמעט בכל עיתוי שתרצו לבקר בה, יהיה זה קיץ באחד מאזורים אלו, בו הטמפרטורות נוחות וכמות המשקעים נמוכה יחסית. מקום זה יהיה נקודת הפתיחה של הנופש האזוטי שלכם וממנה תוכלו להמשיך לטייל ברחבי המדינה היפהפיה בעודכם "רודפים" אחרי הקיץ החמקמק.

דבר נוסף שהופך את תאילנד לאחד המקומות האידיאליים לחופשה, הן האטרקציות והפעילויות הרבות שיש לה להציע למבקריה. למעשה, בתאילנד יש כל כך הרבה מוקדי עניין כך שתוכלו בקלות למלא את הלו"ז בפעילויות מהן יהנו גדולים וקטנים ולכן זהו יעד נפלא לחופשה משפחתית, נופש רומנטי וגם מקום נהדר עבור תרמילאים אשר רוצים להנות מנופים, חופים, נקודות תצפית ומסלולי טיול.

 

יורדים לחוף

אך הדבר בו תאילנד מפורסמת יותר מכל הם החופים הקסומים שלה, בהם חולות בגוון שנהב, מי טורקיז צלולים עם דגים ואלמוגים מרהיבים, עצי קוקוס גבוהי קומה, דוכנים בהם נמכר שייק פירות טרופיים צונן, בריזה מלטפת ושקיעות מהיפות ביותר שנצפו בכדור הארץ. בלי להגזים.

אחד המקומות המציעים את החופים היפים ביותר הוא האי המפורסם פוקט, שהוא אחד היעדים הפופולאריים והמרכזיים בתאילנד אשר היה בעבר לא יותר מאוסף בקתות וכיום מהווה אתר נופש תיירותי משומן ביותר המארח מדי שנה עשרות אלפי תיירים.

במהלך שהותכם בפוקט תוכלו להנות מחופים קסומים לרבות חופים מבודדים שקטים במיוחד עבור מי שחפץ בכך, מסעדות מצוינות ופאבים הפועלים עד השעות הקטנות של הלילה. יש גם מגוון רב של מלונות מומלצים בפוקט ומקומות אירוח מכל סוג ובטווח מחירים רחב, מועדונים בהם נערכות מסיבות עד אור הבוקר ובעיקר אווירה צעירה תוססת במיוחד המושכת אליה תיירים מרחבי העולם המחפשים מקום להנות בו בראש טוב.

 

אטרקציות ואתרים שלא תרצו לפספס

  • חופי רחצה – בפוקט כמה חופי רחצה אשר נחשבים ליפים והנעימים ביותר באזור זה של המדינה. בין היתר תוכלו להנות מחוף פרדייז הקסום אשר נמצר לא יותר מ-10 דקות נסיעה ממרכז העיר פוקט ומציע אווירה שקטה ורגועה ושקיעות מרהיבות ביופיים, וחוף פרידום הנחשב לאחת מהנקודות היפות ביותר בפוקט, בו גם אווירה אינטימית ביותר, בין היתר בשל היותו מרוחק ממרכז האי (בהקשר זה חשוב לציין כי גם הגישה אליו אינה נוחה במיוחד).
  • טיול ארבעת האיים – שייט מאורגן העובר בין ארבעה איים, לרבות המקום בו צולמה אחת הסצנות המפורסמות ביותר בסרט ג'יימס בונד. כחלק מהשייט תהנו גם מעצירת התרעננות וקפיצה למים, עצירת שנירקול או שייט בקיאק וגם ארוחת צהריים סבירה לצד חבריכם לשייט.
  • שוק האוכל המקומי – שוק אוכל בו דוכני אוכל רבים ומגוונים במחירים משתלמים ואווירה צעירה. זהו מקום נפלא לטעום בו מאכלים מיוחדים ומסורתיים מהמטבח התאילנדי ולהנות בחברת תיירים וצעירים מרחבי העולם.

פוקט

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילדים ראשית
אירועים

אמן חושים ליום הולדת – מופע קסמים לילדים

באמצעות זיגי הקוסם, אמן רב תחומי מהטובים ביותר כיום בישראל יאפשר לכם ליהנות ממופע קסמים ייחודי ומדהים המשלב תנועה, מוזיקה והרבה מאוד הנאה לילדים ולהורים.  ימי הולדת לילדים – לא

מקל קסמים
אירועים

אמן טלפתיה לערב גיבוש בלתי נשכח

מחפשים דרך להפתיע את העובדים שלכם ביום הגיבוש הקרוב? רוצים להוסיף ערך לכל המפגש הזה איתם שבו אתם משקיעים כל כך הרבה זמן וכסף? אם כך, כמובן שאפשר להבין אתכם.