בודפשט בקיץ – 4 מסלולים מומלצים לטיול בלתי נשכח

לפני כמה ימים חזרנו מכמה ימי טיול בלתי נשכחים בבודפשט והחלטנו שמיד אחרי שנסיים לפרוק את המזוודות – אנחנו נכתוב מדריך מקיף בנושא שיאפשר לכל אחד לדעת מהם המסלולים המומלצים ביותר לטיול בלתי נשכח ביעד המדובר. קראו את השורות הבאות ותגלו מהם 4 המסלולים הנבחרים שיהפכו את הטיול שלכם מאורבני ומשעמם למעניין ובלתי נשכח.

 

מסלול מספר 1  בבודפשט

המסלול הראשון שערכנו ביום ה-1 לטיול התחיל בכנסיית מתיאש. למקרה שלא שמעתם עליה, דעו שמדובר באחת הכנסיות המרשימות ביותר ואנחנו ממליצים שלא לפספס אותה. היא הוקמה בסביבות המאה ה-14 והיא ידועה בסגנון הנוצרי גוטי שלה. הכנסייה נמצאת בקרבת מצודת הדגים ותצטרכו לשלם עבור הכניסה. משך הביקור בכנסייה צפוי להיות בין חצי שעה לשעה. לאחר שתצאו מהכנסייה תוכלו להמשיך למצודת הדגים וממנה לגבעת המצודה. בזמן הפנוי שנותר לכם, תוכלו לטייל רגלית בעיר ולהתרשם מיופייה.

 

מסלול מספר 2  בבודפשט

את המסלול השני ערכנו ביום ה- 2לטיול, אבל אתם יכולים כמובן לקיים אותו מתי שנוח לכם. אם אתם מחפשים אטרקציות מומלצות בבודפשט, דעו שזה היום שיאפשר לכם למצוא את הטובות ביותר שבהן. את היום הזה אנחנו התחלנו בטירת בודה שממוקמת על הגבה שבה נוסדה העיר. תוכלו להשקיף משם על נהר הדנובה היפיפה ולערוך בקרבתה פיקניק אם לא אכלתם במלון. לאחר מכן, ניתן להמשיך אל נקודת האפס, מדובר בגשר שמקשר בין רובע בודה לבין רובע פשט. שם תוכלו לראות מונומנט מרשים שעשוי מאבן גיר. לפרטים נוספים על המיקום הזה אפשר ורבים אחרים לגלוש לדף הבית של פייסטה.

 

מסלול מספר 3 בבודפשט

אי אפשר להגיע לבודפסט ולא להגיע אל גשר השלשלאות המפורסם. מדובר בגשר שמחבר בין שני חלקי העיר (בודה ופשט) והוא עובר מעל נהר הדנובה. הגשר נבנה בסגנון ארט נובו ייחודי וכדאי לדעת לגביו את הפרטים הבאים:

  • בימי ראשון הגשר סגור לתנועה
  • בחודשי הקיץ הכביש הוא סוג של מדרחוב עם דוכני עבודות יד, אוכל רחוב ומזכרות
  • אם אתם מגיעים בחודשי הקיץ, תצטיידו בכובע, מים וכסף קטן

 

מסלול מספר 4  בבודפשט

המסלול הרביעי והאחרון מתחיל בבניין הפרלמנט ההונגרי. מדובר בבניין מרשים ביותר ויש מי שאומרים שזהו סמל ההיכר של העיר (אם ערכתם חיפוש לפני הטיסה, בוודאי ראיתם את התמונה המפורסמת הזו מעל הכיתוב של היעד, בודפשט. ההמלצה שלנו היא להצטרף לסיור מודרך שמתקיים במקום. כך תוכלו לשמוע את כל הפרטים על המבנה. לאחר מכן אפשר להמשיך לשדרת אנדראשי, שם תוכלו לראות את אתר המורשת העולמית שכולל סגנונות אדריכליים אירופאיים מיוחדים במינם.

 

לסיום 

עד כאן כל המסלולים שערכנו בבודפשט ואנחנו ממליצים לכם בחום לקיים אותם גם. תוכלו כמובן לערוך שינויים בכל מסלול בהתאם לצורך, תיהנו מהטיול שלכם!

הרמון

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
גשר
תיירות

"כאן הקברניט שלכם, ברוכים הבאים לבריטניה"

מרגישים שהולכים ונגמרים לכם הרעיונות לטיולים מלהיבים בחו"ל? כמה כבר אפשר לבקר בספרד, לנסוע לגרמניה או לקפוץ לקפריסין? אנחנו מבינים לליבכם. אז ישבנו וחשבנו איזה טיול הוא עדיין בגדר נגיש

דובאי
תיירות

שופינג בדובאי – איפה שווה לעשות קניות?

בדובאי תוכלו למצוא הכל מהכל בין אם מדובר בשווקים ובין אם במותגים בחנויות היוקרתיות של הקניונים השונים. אך מאחר שחופשה אינה באמת חופשה ללא שופינג קיבצנו עבורכם את המקומות השווים

ז'יטונים
תיירות

המקום המושלם לחגוג בו

בין אם אתם חוגגים יום הולדת או מציינים אירוע חשוב עם בן הזוג או החברים, ובין אם אתם סתם מחפשים סיבה למסיבה – חופשה היא אפשרות נהדרת לציין בה את