באילו מקרים צריך להמיר אינץ' לסנטימטר

המילה אינצ'ים מוכרת לנו בעיקר מגודל המסכים של טלוויזיה.

אבל אין זה הכל.

באינצ'ים נוהגים גם למדוד את קוטר הצינורות ואפילו את גודל הקנה של נשק.

סביר להניח שאת האופציה השלישית לא נצטרך לעולם.

עכשיו, תחשבו שאתם צריכים להחליט מהר האם לקנות את המסך הטלוויזיה שחלמתם עליו, שבדיוק מצאתם במבצעי בלאק פרידיי, באחד האתרים באינטרנט. אבל איך תדעו האם הגודל טוב לכם ואיך עושים את החישוב שנחוץ לכם במהירות? כל התשובות – בכתבה הבאה.

 

 למה בכלל קיימים אינצ'ים?

מקורה של שיטת המדידה הזאת היא בבריטניה. כן כן, כמו שלבריטים יש 2 ברזים באמבטיה, ברז למים חמים וברז למים קרים, כך הם גם היו צריכים יחידת מידה שונה משאר העולם ואנחנו נתקענו עם הצורך להמיר אינץ לס"מ כל פעם.

 

 באילו תחומים עדיין משתמשים באינצ'ים?

מסכי טלוויזיה , ככל הנראה, הם התחום שלנצח נצחים ישתמשו בו באינצ'ים. אך ישנם גם תחומים נוספים, דוגמת קוטר צינורות, לרוב צינורות מים, שעדיין מחושבים בעזרתם של האינצ'ים.   דוגמא נוספת היא קוטר בית הקליע באקדחים. אתם בוודאות אומרים שכל זה, למעט גודל מסך הטלוויזיה רחוק מכם. צודקים, אבל תנו לנו לספר לכם שגם מידות נעליים ומידות בגדים, כאלה שאנחנו מרבים להזמין מחו"ל – ועכשיו זאת בדיוק התקופה הכי בוערת מבחינת הזמנות מחו"ל – הרבה פעמים מופיעים באינצ'ים. וזה למה אתם שואלים? לזה כבר אין לנו הסבר. רגישים איך זה נעשה רציני יותר, הלא כך?

 

 צריך לעשות את ההמרה כל פעם שרוצים להזמין משהו?

בגדול כן, אלא אם כן יש לכם יכולת לחשב במהירות, בהתחשב בעובדה שאינץ' אחד זה 2.5 סנטימטר. בקירוב מאוד. הצלחתם? רוב הסיכויים שאתם לא במקום של החישוב הזה, אז מה כן תוכלו לעשות? מחשבונים מיוחדים שניתן למצוא באינטרנט, יעזרו לכם לעשות ההמרה במהירות. אז כדאי מאוד שהם יהיו בקיצור דרך בנייד שלכם, על מנת להגיע אליהם במהירות, כל פעם שתרצו להזמין נעל ספורט במבצע מטורף.

 

 מחשבונים שקיימים יכולים לשמש אותנו לעוד חישובים, פרט להמרת האינצ'ים בסנטימטרים?

בהחלט. מחשבונים שקיימים כרגע באינטרנט, יכולים לבצע חישובים ואפילו חישובים מורכבים, כולל חישובי החזרת הלוואה, חישובי עלות השיפוצים, חישובי החזרת משכנתא  ועוד דברים חשובים ושימושיים.

 

 השירות הוא בחינם?

גם פה התשובה היא חיובית. סך הכל תכנסו לאתר של אותו מחשבון והופה, כל האופציות מול העיניים שלכם. נגלה לכם סוד, לפעמים מחשבונים האלה הם כל כך כיפיים, שמתחילים לחשב בהם דברים שאין לנו שום צורך בהם, לפחות באותו הרגע.

ועכשיו, כאשר החיים נהיו קלים יותר, בואו נחזור לעמוד הזמנת מסך הטלוויזיה שעזבתם, בחיפוש אחר מחשבון המרה אמין. בכל זאת, מבצע כזה לא רואים כל יום.

מכשיר כתיבה

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
קומקום
צרכנות

למה לשים לב בבחירת מחמם מים בגז

עד לפני כמה שנים היה נהוג להשתמש בעיקר בדוד שמש או חשמל כדי לחמם מים. מדובר בשיטה מיושנת שעשויה להאריך את משך ההמתנה למים החמים. לאחרונה, רבים נחשפו לאפשרות לחמם

נעל נייק
צרכנות

5 סיבות לרכוש נעליים בחנות אונליין

טרנד האונליין תופס תאוצה יותר ויותר בשנים האחרונות. המון אנשים עברו לרכישה אונליין של אקססוריז, בגדים, נעליים. הטרנד הזה איתנו כדי להישאר ורק תופס תאוצה. הרבה אנשים הפכו להיות מעין

אופני הרים
צרכנות

5 אביזרים שכל רוכב אופניים חייב לקנות

חשוב מאוד להוסיף לשגרה שלנו פעולות ספורטיביות, כיוון שזה משפר את ההרגשה הפנימית, מועיל לגוף ושומר עלינו צעירים. העידן בו אנו חיים מוביל להמעטה בתזוזה ויש לכך השפעות הרסניות על