באילו מדינות הכי זול לקנות נעלי צעד ראשון

נגמרה תקופת הקורונה ובשעה טובה הקהל הישראלי חוזר לנפוש ולטייל ברחבי העולם, וביניהם גם הורים צעירים רבים. אחת המשימות המאתגרות במיוחד עבור הורים לתינוקות קטנטנים היא רכישת נעלי צעד ראשון, שעלולות לעלות לא מעט כסף אצלנו בארץ הקודש. אם גם אתם מתוסכלים מהמחירים הגבוהים ושוקלים לרכוש נעלי צעד ראשון עבור התינוק שלכם במדינה אחרת, הנה כמה המלצות שלנו למדינות שיציעו לכם עסקאות טובות במיוחד.

 

מה זה נעלי צעד ראשון ומתי צריך לקנות אותן?

על אף ששמן מרמז שהן הנעליים הראשונות של התינוק, לא כך הדבר עם נעלי צעד ראשון. רוב הסיכויים שלתינוק שלכם כבר יש זוג נעליים כזה או אחר שנועדו לשמור על חום כף הרגל ולהגן עליה, אך סביר מאוד שהנעליים הללו אינן מותאמות להליכה ולצעדים הראשונים של התינוק. כאן למעשה נכנסות לתמונה נעלי צעד ראשון. נעליים מסוג זה, הינן מותאמות במיוחד וייעודיות לצעדים הראשונים שעושים תינוקות קטנים, ונועדו לחזק את היציבה ולתמוך בתהליך לימוד ההליכה בצורה הבריאה והנכונה ביותר.

עם זאת, ההמלצה הכללית של רופאי הילדים היא לאפשר לתינוק שלכם ללכת יחף כמה שרק אפשר, שכן זוהי הצורה הטבעית והנכונה ביותר, ולשים לתינוק נעלי צעד ראשון רק כשאתם במקומות בהם הליכה יחפה אינה בטוחה במיוחד. לכן, אנו ממליצים לא להתפתות ולקנות נעלי צעד ראשון רק לאחר שהתינוק שלכם כבר עשה כמה צעדים.

 

למה כדאי לרכוש נעלי צעד ראשון בחו"ל?

למרות שתעשיית מוצרי התינוקות בארץ היא מפותחת במיוחד, מרבית נעלי הצעד הראשון האיכותיות ביותר דווקא אינן מיוצרות בארץ, וככאלה המחיר שלהן עלול להגיע למאות שקלים. כמו כן, כפות הרגליים של תינוקות גדלות בקצב מהיר במיוחד, לכן סביר מאוד שנעל שהתאימה לפני שלושה חודשים כמו כפפה, לא תתאים יותר לכף הרגל של התינוק לאחר זמן לא רב.

סוף משבר הקורונה ופתיחת השמיים, אם כך, מהוות הזדמנות מעולה עבור המוני הורים צעירים להנות מחופשה בחו"ל ולחסוך כמה שקלים ברכישת נעלי צעד ראשון עבור התינוק שלהם.

 

המדינות הזולות ביותר לקניית נעלי צעד ראשון

  • סין: סין היא אולי אינה היעד האידיאלי לטיול עם תינוקות, אך עם מצאתם את עצמכם מטיילים בה, תשמחו לגלות שתוכלו למצוא בה נעלי צעד ראשון איכותיות במחירי רצפה. אך בסין, כמו בסין, מסתובבים לא מעט מוצרים באיכות ירודה, לכן חשוב לשים לב שאתם אכן קונים נעל איכותית ובטוחה.
  • ארצות הברית: בלי להכליל מקומות יקרים כמו קליפורניה וניו-יורק, ארצות הברית יכולה להיות מקום מעולה לרכישת נעלי צעד ראשון לתינוקות באאוטלט כזה או אחר, כיוון שהרבה מאוד נעליים מסוג זה מיוצרות שם.
  • גרמניה: הבית של נעלי אלפנטן, מהמותגים המובילים לנעלי תינוקות. סביר מאוד ששם תוכלו למצוא אותן במחירים זולים במיוחד.
  • פורטוגל: בניגוד למדינות אחרות באירופה, פורטוגל מתאפיינת ביוקר מחייה נמוך במיוחד, מה שהופך גם אותה למדינה מעולה לרכישת נעלי צעד ראשון לתינוקות.

נעלי צעד ראשון

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נעל סגורה
אופנה

איך לבחור נעליים לתינוקות?

כשהקטנטנים מתחילים את צעדיהם הראשונים – נרצה למצוא עבורם את הנעליים הטובות והמתאימות ביותר. בין אם זה לאירועים מיוחדים, להגנה מפני מזג אוויר קר או בטיולים בחוץ ובין אם פשוט

נעלי עור
אופנה

חנות נעליים – לא מה שהיה פעם

כמעט כמו כל דבר שקורה היום, הוא ממש לא מה שהיה פעם. כולל חנויות בגדים וגם נעליים. כיום ישנם מגוון רחב של סוגי נעליים, חנויות, חנויות אינטרנטיות, הדמיה של מדידות