ארבע מתנות ייחודיות לאמא טרייה

 חברה קרובה ילדה? אחותכם הביאה לעולם את האחיין החמוד שלכם? הקולגה יצאה לחופשה לידה ואין לכם רעיון למתנה? הגעתם למקום הנכון! ברכישת מתנה לאמא טרייה צריך לכלול לא מעט חישובים, ביניהם האם המתנה טובה מספיק לאמא, לתינוק, והאם היא מתאימה לתקופה הרגישה הזאת של אחרי הלידה? אספנו לכם כמה רעיונות שיעשו שמח לכל אם טרייה.

 

תיק הנקה

תיק הנקה מיועד עבור נשים טריות שזקוקות לידיים חופשיות ופנויות גם להתעסקויות אחרות. תיקי הנקה איכותיים יגיעו עם תופסנים מיוחדים, שנועדו לחבר את התיק לעגלה מבלי להסתבך יותר מדי. תיק הנקה הוא לרוב פונקציונלי מאוד ועוזר לכל אמא טרייה.

בתיק יש מספיק מקום לאחסון שלל פריטים גם לאם וגם לתינוק, שחשוב שיהיו בהישג יד. בבחירת התיק, בחרו תיק עם מספיק תאים שיהיו נוחים ונגישים. את תיק ההנקה אפשר להביא לאמא הטרייה יחד עם עוד פריטים שיוכלו ליצור מארז ליולדת שישמח וירגש אותה מאוד.

מתנה

אמבטיה חכמה

אמבטיה חכמה היא גיגית דיגיטלית שיכולה לחמם את עצמה באופן עצמאי. הגיגית משמשת גם כמשקל לתינוק ובעת חימום המים היא מראה את הטמפרטורה. היתרון הגדול באמבטיה חכמה, הוא שזו מתנה נוחה ויעילה ומתאימה לכל משפחה ולכל אם טרייה.

אמבטיות לתינוק עלולות להיות מתישות, ולחכות למים חמים בחורף יכול להוות עוד גורם בעייתי בתוך ארגון הזמן של התינוק. אמבטיה חכמה בתור מתנה לתינוק שנולד יכולה לחלוטין לחסוך בעיות לאם הטרייה, וגם לאבא כמובן.

מתנה

מייבש בקבוקים

התינוק הולך לאכול, והמון. לפחות 4 פעמים ביום תמצאו את עצמכם מכינים בקבוק וזה לא נגמר רק בזה. כשיש לא מעט בקבוקים ואביזרים לתינוק שמצטברים בבית ובכיור, די קשה לייבש אותם על מנת שיוכלו לשמש אתכם גם ביום למחרת, או אפילו באותו היום.

להניח אותם על מתקן ייבוש הכלים במצב שכיבה זה לא מומלץ, כי אז המים נאגרים בתוכם. להעמיד את הבקבוקים לא ניתן כי אז טיפות המים נשארות בין המגבת לבקבוק ואין פתח יציאה. מייבש בקבוקים הוא מתלה שמגיע עם כמה ווים שניתן לתלות את הבקבוק עליהם. היתרון הכי גדול שלו שתמיד יהיו לכם בקבוקים נקיים ויבשים בזכותו.

 

פנקו אותה בארוחה מושלמת

אימהות טריות יודעות את זה – אין להן זמן לכלום. לא לאכול, ובטח שלא לבשל לעצמן כמו שצריך. אם באמת רוצים לתת יד, לעזור לאמא טרייה, ולהעניק לה מתנה ייחודית – פנקו אותה בארוחה. זו יכולה להיות הזמנת משלוח אוכל הביתה או אפילו מנה מפנקת שתבשלו מבעוד מועד ותביאו לה. אל תנסו להציע לה לצאת למסעדה, כי לא בטוח שזה כל כך אפשרי, אבל זכרו שאין כמו מנת מזון מנחמת בשביל אמא טרייה שמרגישה מותשת מהמטלות החדשות שעל כתפיה וזקוקה לטיפת פינוק.

מתנה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דובים
מתנות

כמה יעלה דובי ענק?

אחת המתנות הכי פופולריות בשנים האחרונות היא בובת דובי. דובי גדול הוא אחלה מתנה לילד או לחברה, אפשר לשים את הדובי על המדף או להתכרבל איתו במיטה. אפשר לקנות בובה