אלו שחקני הפוקר הכי מפורסמים בעולם

נכון להיום, בהחלט ישנם כמה שמות בעולם הפוקר אשר נחשבים יותר "חמים" מאשר שמות אחרים. בין אם אתם בעניין של פוקר אונליין או סביב השולחן הפיזי עם החבר'ה, בשורות הבאות נרחיב על השחקנים הכי טובים בימינו – המשיכו לקרוא. 

 

כמה שמות מעולם הפוקר שחובה להכיר

שוקלים להיכנס לעולם הפוקר, ותוהים מי הם השחקנים הכי טובים בעולם? ובכן, כל עוד מדובר על פוקר, יש איזושהי חובה להכיר את השחקנים הכי טובים בעולם, ולו רק בשביל לנסות ללמוד או להתחקות אחר מה שהוביל אותם לסטטוס הזה. בימינו כל שחקן פוקר צריך להכיר את אריק סיידל, דניאל קולמן, פדור הולץ, פיל אייבי ועוד שחקנים מפורסמים אחרים, שלא פעם גורפים זכיות משמעותיות ברחבי העולם בטורנירים.

כמו כן, גם ברין קני וכן אנטוניו אספנדיארי נחשבים שחקנים מפורסמים מאוד. רגע לפני שנרחיב על 2 מהשחקנים הטובים בעולם, אנו מזמינים אתכם להתמקצע בלינק הבא: https://7xl.online ולהתחיל לשלוט בעולם הפוקר.

פּוֹקֶר

הכירו את ג'סטין בונומו

אם עדיין לא הכרתם את השחקן שגרף זכייה בטורניר של 10 מיליון דולר, אתם מוזמנים להכיר את ג'סטין בונומו, האמריקאי בן ה-33 שנתן בראש בטורניר BIG ONE FOR ONE DROP. מחיר הכניסה לטורניר הזה בזמנו עמד על לא פחות מאשר מיליון דולר, כנראה סכום שלא רבים מאיתנו יכולים להרשות לעצמם. הנה כמה עובדות מעניינות על ג'סטין בונומו:

  • עד היום, ג'סטין בונומו זכה בסכום מצטבר של כ-44 מיליון דולר.
  • ג'סטין בונומו מחזיק ב-3 צמידי אליפות של טורניר WSOP.
  • רק בשנת 2018, ג'סטין גרף לא פחות מאשר 10 זכיות.
  • ג'סטין משחק רבות בלאס וגאס, אך גם ברחבי העולם בטורנירים שונים.

 

הכירו את פיל אייבי

אתם מוזמנים להכיר את אחד מהשחקנים הכי מוערכים בעולם הפוקר כבר למעלה מ-20 שנים תמימות, פיל אייבי אשר מחזיק ב-10 צמידי WSOP. שחקן זה, גם הוא אמריקאי כמו ג'סטין בונומו, נחשב לאחד משחקני הפוקר הגדולים בעולם, והנה כמה עובדות מעניינות לגביו:

  • פיל אייבי זכה כבר בגיל 23 ב-WSOP הראשון שלו.
  • עד גיל 30 צבר פיל 4 זכיות WSOP נוספות.
  • אייבי גרף עד היום מעל 25 מיליון דולרים.
  • בשנת 2017 פיל אייבי הצליח להיכנס להיכל התהילה של פוקר USA.

 

כמה מילות סיכום על שחקני פוקר בעולם

בסופו של דבר, ישנם שחקני פוקר לא פחות מאשר מוכשרים בעולם, וחלקם מחזיקים בתארים של "הכי טובים" כבר שנים רבות. עם זאת, בעולם הפוקר כל הזמן יש כוכבים עולים חדשים, ומי יודע, אולי אתם יכולים להיות הבאים בתור. אבל, בשביל להגיע לסטטוס כה מוערך, יש צורך להתאמן כמובן.

אם כך, לסיכום, אפשר להגיד שלגרוף זכיות בפוקר זה דבר אחד, ולהיות שחקן באמת טוב זה משהו אחר לגמרי. עם האימון הנכון, תוכלו להתמקצע, לגרוף זכיות, ולכו תדעו, אולי גם להוביל בטורנירים בעולם.

שחקני פוקר

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

תוכן עניינים
מאמרים נוספים באותו הנושא
כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
משחקי פוקר
ספורט

9 המהלכים הכי ידועים במשחקי פוקר

פוקר הוא אחד ממשחקי הקלפים האהובים ביותר העולם. מסביב לעולם מדי יום משחקים מיליוני אנשים במשחק הזה, בין אם זה במציאות ובין אם זה בעולם הדיגיטלי אונליין. מהלך מנצח בפוקר