יתרונות אישורי הגעה לחתונה

ההכנות לקראת האירוע הגדול בחייכם מרובות ולעיתים מלוות בלחצים גדולים.

אמנם מדובר באירוע המרגש ביותר בחייכם אך חשוב לזכור כי כאשר מדובר באירוע בסדר גודל שכזה, כל פעולה קטנה שיכולה לעזור לקיים את האירוע בצורה טובה יותר יכולה להשתלם לכם בין אם מדובר בשיפור חוויית החתונה או אפילו בחיסכון גדול בכסף.

יש כמה ספקים וגורמים באירוע שלא מומלץ לחסוך בהם מכיוון והם חוסכים לכם כסף! זה לא כמו להזמין לימוזינה ליום האירוע או להביא זמר אורח שיופיע באמצע הלילה, דברים שבאמת יבזבזו לכם את הכסף וישאירו אתכם עם הפסדים.

בקצרה, ביצוע של אישורי הגעה לחתונה יכול לעזור לכם לחסוך סכומים גדולים של כסף ויותר מזה, גם להכניס יותר סדר לתכנון וקיום האירוע בפועל. לפניכם כמה יתרונות שיסבירו לכם כיצד בדיוק ביצוע אישורי הגעה לחתונה יכול לחסוך לכם לא מעט כסף.

אישורי הגעה לחתונה: מתחייבים למספר הנכון

בעת סגירת העסקה בדבר האירוע שלכם בפני האולם והקייטרינג, אתם מתחייבים למעשה למספר מסוים של אורחים.

בגלל שפעמים רבות חלק מהאורחים אינם מגיעים לחתונה בפועל, נהוג כיום לסגור עם האולם על מספר גבוה יותר של אורחים מפני שגם לאחר כיום אישורי ההגעה, פעמים רבות חלק מהאורחים מבטלים את האירוע והדבר יכול לגרור אתכם להפסד כלכלי מסוים.

כלה בחתונה

נותני השירותים לחתונה, צריכים להיערך ולהתאים את עצמם למספר מסוים של אנשים, מספר המנות שצריך להכין שיוגשו, מספר העובדים, מלצרים וכו'.

על מנת למנוע מצב שבו אורחים רבים שאתם מצפים שיגיעו לחתונה יודיעו לכם ברגע האחרון כי אינם מגיעים, תוכלו לצמצם זאת בצורה משמעותית על ידי ביצוע של אישורי הגעה לחתונה.

אמנם עדיין ייתכן שתקבלו כמה ביטולים בזמן שסמוך לחתונה אך סביר להניח כי מי שבטוח מראש שאינו יגיע יודיע לכם על כך מראש וכאשר אתם מבצעים פעולה אקטיבית לאישור ההגעה של האורחים, פחות מהם ינסו להתחמק מהאי נעימות של הודעה על אי הגעה לחתונה מפני שאי הנעימות של "ברז" גדולה יותר.

מעבר לכך, אישורי ההגעה של חברת Save A Date לא יחסכו לכם רק מספר מנות וכיסאות באולם אלא יוכלו לבאר בפניכם אם האירוע עומד להשתלם מבחינה כלכלית או שלא עקב מחסור גדול באורחים. חברה מקצועית לאישורי הגעה לאורחים יכולה לעזור לכם לדעת בוודאות הגדולה ביותר את מספר האורחים הצפוי כדי שתוכלו להתאים את אופי האירוע הקרב ולהתאים את מקומות הישיבה בצורה הטובה ביותר.

עושים סדר

בישראל, אולמות האירועים נוהגים לעבוד בסדר קפדני על מנת שהאורחים שלכם יוכלו למצוא את מקומות הישיבה שלהם במהירות. על ידי כיום של אישורי הגעה לחתונה בצורה מקצועית תוכלו להתכונן מבחינה של רזרבות של מנות, שולחנות וסדר ההושבה כפי שמפורט בהמשך.

סדר הושבה

בחתונות, אחד מהמרכיבים החשובים ביותר באירוע או סידור ההושבה של האורחים מבחינת השולחנות, מי יושב עם מי.

למעשה, מדובר באחד מהשלבים המורכבים יותר בתכנון הערב המרגש מפני שהזוג המאושר ירצה, לפעמים גם בעזרת ההורים להושיב את האורחים בהתאם לקרבה משפחתית, או קרבה למי מבין בני הזוג כמו להרחיק את המבוגרים מהמוזיקה הרועשת ולקרב את הצעירים לרחבת הריקודים.

על ידי כיום של אישורי הגעה לחתונה תוכלו להבטיח שסדר ההושבה המתאים ביותר לאירוע אכן יתנהל בפועל כמתוכנן.

איך עושים את זה נכון?

לאחר שהחלטתם שאתם מעוניינים לבצע את אישורי ההגעה, עומדות בפניכם שתי אופציות עיקריות.

לעשות את בדיקת אישורי ההגעה באופן עצמאי או לשכור שירותי חברה המתמחה בזה לצורך ביצוע משימה זו.

לשכירת שירות שכזה, ישנם שני יתרונות בולטים והינם העובדה כי אתם מסוגלים לחסוך בזמן יקר בזמן לחוץ שכזה והיתרון הנוסף הינו העובדה כי כאשר מתקשר טלפן שאיננו מכיר את הנמען, הנמען עשוי להרגיש יותר בנוח לספק תשובה אמיתית שכן הוא איננו חייב דבר לטלפן.

 

למידע נוסף: https://saveadate.co.il

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילדים ראשית
אירועים

אמן חושים ליום הולדת – מופע קסמים לילדים

באמצעות זיגי הקוסם, אמן רב תחומי מהטובים ביותר כיום בישראל יאפשר לכם ליהנות ממופע קסמים ייחודי ומדהים המשלב תנועה, מוזיקה והרבה מאוד הנאה לילדים ולהורים.  ימי הולדת לילדים – לא

קייטרינג בשרי ראשית
אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו

אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים חשובים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו