האם אינטרקום מעלה את כמות המכירות בעסק

כל בעל עסק שנשאל אותו מה הדבר הכי חשוב לו בעסק, זה ברור שהוא יגיד רווחים, ובשביל להגיע לרווחים האלו חייבים להגדיל את מעגל הלקוחות, או במילים אחרות להגדיל את כמות המכירות, אחרי כל עסק שנפתח היום הוא במטרה ברורה, והיא הרווח הכלכלי, אם עסק רוצה באמת להיות רווחי הוא ינסה כמה שיותר דברים להגדיל את מעגל הלקוחות שלו ואת המכירות, יש דברים איתם אנו לא יכולים להתווכח ואחד מהם הוא חוק המספרים הגדולים שקובע באופן חד משמעי, כי ככל שהמכירות יעלו, ימכרו יותר מוצרים וככה תעלה הרווחיות, כמובן גם שהמשפט הזה נתון במחלוקת אם מדובר על מכירה במחירי הפסד, אבל הוא יוצא מנקודת הנחה פשוטה שאומרת שכל בעל עסק ביצע את התמחור הנכון עבור המוצרים שלו.

 

חישוב שמתאים לכל עסק

לפני שנסביר על השפעת האינטרקום לעלייה במכירות, חשוב יותר מהכלל הסיבה בדוגמה קצרה את חיוב הרווח הצפוי, שכל בעל עסק חייב להכיר.

דוגמה :

נניח ואנו קונים מוצר ורוצים להגיע במכירה לרווח ברוטו של 30% ועלות המוצר היא 70 שקלים, בואו קחו מחשבון וחשבו את מחיר המכירה בכדי להגיע ל 30 אחוזי רווח, אני בטוח שהרבה מאוד הולכים לטעות בחישוב מכיוון וכולם כופלים את המחיר בשלושים אחוזים ואז מוסיפים אותו למחיר.

כלומר :

70 * 0.3 = 91

אבל זאת הטעות החישובית הגדולה ביותר לחישוב אחוזי רווח !

בכדי להגיע לרווח של שלושים אחוזים ממחיר המכירה, עליכם למכור את המוצר ב 100 ₪, שמותכם 30 שקלים הם הרווח המלא מהמחיר.

ועכשיו נחזור להסבר על איך אינטרקום לעסקים יכול לעלות את המכירות שלכם, קודם כל אפשר לתת ללקוח שלכם תחושה של ביטחון שהכל אצלכם בחברה שמור בצורה יסודית ואין גישה למקומות מסוימים אצלכם בתוך שטח המבנה, לא רק מבחינת בטיחות כמו בכל מיני מוסכים שלא מאשרים כניסה של לקוחות אל תוך סדנת העבודה, וזאת כדי לשמור שמא אחד מהלקוחות יכול להיפגע.

 

הלקוח הוא לא רק שטר (או העברה בביט, או כרטיס אשראי)

חשוב מאוד להבין שאתם לא רואים את הלקוח בתור לקוח, לפני הכל הלקוח שלכם הוא בנאדם, ובני אדם רוצים להרגיש קרבה, רוצים להרגיש שייכות וחיבור לעסק ממנו הם רוכשים, לכן שירות לקוחות בסיסי ואיכותי הוא לא רק לתת מחיר זול ללקוח, אתם צריכים להשקיע בו מעט יותר, דאגו ללקוח שיהיה לו עמדת מים נגישה ומוצגת ממנה הוא יכול לשתות כמה מים שהוא רוצה, הציבו מתקן מים קרים וכמה כוסות (וכמובן דאגו לפח צמוד אליו בכדי לשמור על ניקיון) בשונה מהצבה של מסנן מים דירתי בעסק אתם צריכים להציב מתקן גדול שיתאים לתנאים וגם לכמויות האנשים והלקוחות שיגיעו אליכם לעסק, בנוסף אותו מתקן יכול לשרת את העובדים בעסק ולתת להם עוד משהו שיבינו שחושבים עליהם ומשקיעים בהם, כי תמיד חשוב לדעת שעובד טוב, הוא עובד שטוב לו.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכנון נכון לעסק
עסקים

ניהול נכון של העסק הראשון שלך

מעוניין לפתוח עסק חדש? ובכן, על מנת שתוכל לנהל אותו בצורה נכונה ומבלי לעבור על החוק, נדרש ממך לבצע מספר פעולות חשובות. מהן? להלן הפרטים. פתיחת עסק חדש – מה

שיח
עסקים

שלבים ומבדקים בתהליך קבלה לעבודה

.על מנת להתקבל לכל מקום עבודה, עליכם לעבור שורה של שלבים ומבדקים. מהם? להלן כל הפרטים כיצד מתקבלים בימנו למקום עבודה? על מנת להתקבל למקום עבודה, בין אם מדובר בחברה