אילו קורסים ניתן ללמוד באופן חרדי

כידוע, אפשרויות העבודה של חרדים בארץ הן לא רבות (בניגוד לאפשרויות של חילונים ודתיים).

הסיבה לכך היא, שברוב המקרים, מדובר בעבודות שלא מתחשבות באופי הדתי של החרדים ואינן מתחברות לתוכן הדתי.

באותו הזמן, יש לא מעט אנשים שמגיעים מהמגזר החרדי שמחפשים אחר לימודים כדי להגיע בסופו של דבר לעבודה המיוחלת שלא רק תאפשר להם לפרוח, אלא גם תתאים לאופי שלהם.

כדי שתוכלו למצות את עצמכם ולמצוא מקום עבודה הגון וטוב, יצאנו לבדוק אילו קורסים אפשר ללמוד באופן חרדי והנה כל הפרטים שמצאנו:

 

  1. קורס מפקחי מקוואות

קורס מפקחי מקוואות מאפשר לכל אדם ללמוד את הידע ההלכתי והמעשי בכל הנוגע לתכנון, לבנייה ותפעול של מקוואות טהרה. הקורס עוסק בסוגי מקוואות שונים, למשל:

  • מקווה טהרה לנשים
  • מקווה טהרה לגברים
  • מקווה טהרה לכלים
  • מקווה טהרה לנפטרים

כאשר מעמיקים בכל נושא ועוסקים בו מתחילה ועד הסוף. כלומר, החל משלב התכנון ועד כל הנושאים שנוגעים פרקטיקה היומית שבאים לידי ביטוי בכל אחד ממקוואות הטהרה שנכתבו לעיל.

 

  1. קורס טוען רבני

במהלך החיפושים שלנו אחר קורסים לחרדים, הגענו לקורס טוען רבני מעשי. מדובר בקורס שמעניק לתלמידים ידע וכלים שיהפכו אותם בסופו של דבר לטוענים רבניים. כך שכל תלמיד יוכל לדעת בסופו של דבר מהי הפרקטיקה המעשית וההתנהלות הנכונה שצריכה לבוא לידי ביטוי בבתי הדין השונים ובעת דיונים.

 

  1. קורס שיפוץ תפילין

מדובר בקורס ייחודי שמקנה לכל אחד מהמשתתפים בו את הידע ההלכתי בכל הנוגע לתפילין. ראוי לציין כי אין צורך ללמוד מידע מקדים בשביל להגיע לקורס זה. מספיק שיהיה לכם ידע בסיסי בתחום. המטרה העיקרית של קורס מסוג זה היא לימוד מלאכת שיפוץ התפילין. הרי לעיתים יש צורך לבצע את התהליכים הבאים כדי לשפץ תפילין של מתפללים חרדים:

  • פתיחה של הבתים
  • צביעה נכונה של הבתים
  • קשירה נכונה ועוד

 

  1. קורס סופרי סתם

אם תמיד חלמתם להיות סופר סתם, כדאי שתדעו שזהו קורס שניתן ללמוד באופן חרדי. קורס זה מאפשר לכל תלמיד לקבל את האמצעים ואת חומרי הלימוד ההלכתיים כדי שהוא יוכל להיות סופר סתם מקצועי ביותר (ברמה ארצית ועולמית). במהלך הקורס נלמדים הנושאים הבאים:

  • כתיבת ספרי תורה
  • כתיבת מגילות
  • כתיבת תפילין
  • כתיבת מזוזות

בנוסף לכך, בחלק מהקורסים, התלמידים צפויים לקבל הכוונה בכל הנוגע לפרסום ושיווק שלהם עצמם כדי שהם יוכלו להגיע לכמה שיותר מתעניינים שצריכים את עזרתו המקצועית של סופר סתם.

רגע לפני שנסיים, חשוב לציין כי זוהי רשימה חלקית של קורסים שניתן ללמוד אותם באופן חרדי. הקורסים הללו ועוד רבים אחרים (שנוגעים לעולם החרדי) מיועדים לכל בן תורה שרוצה לעסוק בעבודה שנוגעת לחיי היום יום של הקהילה החרדית.

תלמיד

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ספר פתוח
לימודים

מהי עבודה סמינריונית ואיך לכתוב אותה נכון

עבודה סמינריונית היא עבודה הנפוצה בעיקר במוסדות אקדמיים. עבודות אלה הן עבודות חקר, הבודקות מגוון רחב של מיומנויות. בעבודות מסוג זה תידרשו לעמוד במספר רב של דרישות וקריטריונים, אשר רבים

לְמִידָה
לימודים

איך לפתור פסיכומטרי נכון וללא עיכובים

מבחן הפסיכומטרי הוא מבחן גדול ומלחיץ, ולהרבה אנשים מהווה אתגר מאיים. מה שחשוב לזכור לגבי המבחן הפסיכומטרי הוא שישנן טכניקות המקלות משמעותית על פתירת המבחן, ועל מנת להוציא ציון טוב

תלמיד
לימודים

לימוד סוכן ביטוח בחיפה

אין היום אדם בישראל שלא זקוק לביטוח מסוג כלשהו ולכן קורס לימוד סוכן ביטוח בחיפה מבוקש מאוד. בוגרי הקורס מקבלים רישיון של סוכן ביטוח אלמנטרי ויכולים להתחיל לעבוד מיד. המשכורות