איך תדע שזה הזמן הנכון לראות פסיכולוג

לראות פסיכולוג זו ממש לא בושה.

לאורך השנים נוצרה תפיסה שאדם שהולך לפסיכולוג הוא אדם לא יציב, אולם בתקופה האחרונה מתגבשת אצל יותר ויותר אנשים ההבנה שמפגשים עם פסיכולוג הם מפגשים שלא מעידים שום דבר על האדם עצמו, מלבד העובדה שהוא זקוק לעזרה על

מנת להתמודד בהצלחה עם אתגרי החיים השונים.

אם גם אתה מתלבט אם ללכת או לא ללכת לטיפול, הנה כמה דברים שיעזרו לך לדעת שזה הזמן הנכון לראות פסיכולוג עבורך.

 

מרגיש לבד? לראות פסיכולוג יכול לעזור

הרבה אנשים מרגישים שהם כל כך מוצפים, עד שהם מרגישים ממש לבד, שאין להם את מי לשתף בצרות שלהם, שאף אחד לא יכול לייעץ להם באשר לבעיות וההתלבטויות שלהם, ושהם פשוט לא מעוניינים להיות בחברה כרגע.

אם גם אתה מרגיש לבד, לראות פסיכולוג יכול להיות פתרון מצוין בשבילך. אם אתה מתגורר באיזור הצפון, פסיכולוגים בחיפה יכולים להיות רלוונטים עבורך, אם אתה דווקא מאיזור המרכז – פסיכולוגית שנמצאים בעיר תל אביב הם פתרון נהדר עבורך, ובאיזור הדרום קיימים לא מעט פסיכולוגים בבאר שבע ובמקומות נוספים שישמחו לסייע לך לצלוח את המשבר.

 

כשיותר מדי דברים קורים במקביל, זה הזמן לראות פסיכולוג

החיים שלך לא מתקיימים במישור אחד, אלא בכמה וכמה מישורים במקביל – המישור המשפחתי, המישור הזוגי, מישור הקריירה, מישור ההתפתחות האישית ועוד. בכל אחד מהמישורים האלו עולות לא מעט התלבטויות ובעיות שעלולות לגרום לך להרגיש חוסר ביטחון, ואין ספק שאתה זקוק לעזרה כדי להתמודד איתן ולמצוא להן פתרונות ותשובות.

הפסיכולוג הוא זה שיוכל לעזור לך להתבונן היטב בכל אחת מהבעיות האלו, ולמצוא את הנקודות בתוך הנפש שלך שמאתגרות אותך בהתמודדות איתן. יחד תוכלו למצוא את הפתרונות הטובים ביותר עבורך.

 

אם אתה מזהה בעצמך התנהלויות שאתה לא אוהב – לראות פסיכולוג זה מצוין עבורך

כל אחד ואחת מאיתנו עושים חשבון נפש אחת לכמה זמן, ומוצאים כל מיני דברים. זה יכול להיות התנהלויות של עצבים וכעסים יותר ממה שצריך, או דווקא חוסר ביטחון ושקט פנימיים שלא מאפשרים לנו להתקדם. אם אתה מזהה בעצמך כל מיני התנהלויות כאלו שמבחינתך היית רוצה לשפר או לשנות – לראות פסיכולוג בהחלט יכול לעשות לך טוב.

יחד עם הפסיכולוג תוכלו לזהות את הנקודות ואת נקודת המוצא וההתחלה שלהן, ובהתאם תוכלו להתחיל להתמודד איתן.

 

בחירת פסיכולוג – הדברים שחשוב להקפיד עליהם

אם החלטת לראות פסיכולוג, תצטרך בהחלט לבחור אותו בצורה שתוכל לשרת אותך בצורה טובה. על מנת שזה יקרה, תצטרך לבחור בפסיכולוג מומלץ, וכן לדעת שהתהליך צריך להיעשות בסבלנות, כדי לרקום ביניכם יחסים שיש בהם אמון, ביטחון ומרחב שיתופי נעים ודיסקרטי.

לסיכום, זה הזמן לראות פסיכולוג כדי להתחיל להתמודד עם אתגרי החיים בצורה מוצלחת, כשאת כל אלו מלווה איש מקצוע שיודע בדיוק לאן להוביל אותך. בהצלחה!

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זריחה
בריאות

ויאגרה זו אופציה שכדאי לשקול בחיוב

זה ידוע אומנם שככל שאנחנו הולכים ומתבגרים ההנאה שלנו מסקס משתנה וזה טבעי שנער בן 17 מתעניין בנושא יותר מגבר בן 50. עם זאת, ולמרות שאולי אתה מכיר את כל

motivation 2019
בריאות

המוטיבציה משפיעה על הצריכה

עד כמה מוטיבציה יכולה להשפיע עליכם? האם זה נכון שהיא יכולה להיות המקפצה שלכם להגיע אל מקומות שאף פעם לא חלמתם עליהם? כאשר רוצים לדעת הכל על מוטיבציה חשוב לשים

כאבים ביד
בריאות

מהי רשלנות רפואית

אחד המצבים הבעייתיים והמצערים ביותר, הוא מצב שבו אדם נכנס לטיפול אצל רופא הנחשב מומחה בתחומו, או במוסד רפואי מכובד האמון על טיפול איכותי ויסודי בחולים ובמטופלים המגיעים אליו, ומוצא