איך תדעו לזהות חנות חיות שכדאי לקנות בה?

החיבור בין בני אדם לבעלי חיים קיים כבר שנים רבות. החיה הראשונה שהאדם ביית היא כלב, ואחריה הגיעו עוד רבות. בהתחלה הביות היה לצרכי הקיום היום יומי של בני האדם, אך עם הזמן בני אדם החלו לגדל חיות שונות כחיות מחמד. חיות המחמד הנפוצות ביותר הן כמובן חתולים וכלבים, אך כמובן שישנו מגוון עצום של חיות מחמד נוספות שבני אדם שונים מגדלים: תוכים וציפורים, מכרסמים כמו אוגרים, ארנבות, ואפילו זוחלים כמו נחשים או חרקים שונים ומשונים. אם אתם מעוניינים לקנות חיית מחמד, או לרכוש ציוד ומזון עבור חיית מחמד שברשותכם המקום שאותו אתם מחפשים הוא חנות חיות.

 

איך נזהה חיות חנות טובה?

בשנים האחרונות, ובמיוחד לאחר התפרצות מגפת הקורונה, הפופולריות של גידול חיות מחמד עלתה בצורה חדה. גם המוצרים השונים התפתחו וכיום ניתן לרכוש אינספור פריטים ותוספי תזונה לכל חיית מחמד שתעלו על הדעת. עם העלייה בביקוש היתה גם עלייה טבעית בהיצע ומספר החנויות העוסקות בתחום עלה מאוד. אם למשל תחפשו בגוגל חנות חיות תל אביב תקבלו תוצאות רבות, אך ריכזנו כאן עבורכם כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור בחנות החיות הטובה והמשתלמת ביותר עבורכם:

  1. בדיקה מקדימה באינטרנט: כיום אין שום צורך לצאת מהבית כדי לבדוק מהי ההתרשמות הראשונית שלכם על החנות. חפשו ברשת האינטרנט כמה חנויות חיות באזור המגורים שלכם. לאחר שתגיעו לכמה חנויות רלוונטיות בדקו את חוות הדעת וההמלצות שנתנו להן לקוחות קודמים. חנות טובה תקבל ביקורות טובות, וכמובן שחנות פחות טובה תקבל ביקורות טובות פחות. לאחר מכן בצעו השוואת מחירים בעזרת האתרים של החנויות השונות שנראות לכם רלוונטיות לאחר הסינון הראשוני.
  2. האם יש מועדון לקוחות: כדאי מאוד לבדוק האם לחנות החיות הרצויה יש מועדון לקוחות. אם יש ברשותכם חיית מחמד כנראה שאתם קונים עבורה אוכל באופן קבוע, ומדי פעם קונים דברים נוספים כמו צעצועים, קולר, ועוד. אם לחנות החיות שלכם יש מועדון חברים תוכלו לחסוך סכומי כסף גבוהים מאוד בטווח הארוך. בנוסף, אם תהיו חברים במועדון לקוחות כלשהו תדעו שיש לכם חנות חיות קבועה בה אתם קונים כל ממה שצריך ולא תיאלצו להתחיל לחפש חנות חדשה בכל פעם.
  3. מה מצב החיות בחנות: אם אתם מגיעים לחנות באופן פיזי לפני הרכישה כדאי לעשות סיבוב קצר בחנות ולהתרשם ממצב החיות. חשוב לשים לב לכל בעלי החיים שנמצאים בחנות ולא רק לכלובים או למוצרים שמוצגים בחזית לעיני כל הקונים. נסו לראות האם בעלי החיים מרוצים, רגועים ושבעים, או שהם עצבניים ולא נינוחים ונראים רזים מדי. בנוסף, בדקו מהו מצב הניקיון והסדר של הכלובים והמוצרים. הזנחה ובעלי חיים במצב לא טוב הם סימן לא טוב שמעיד על רמה נמוכה בחנות.

אוכל לבעלי חיים

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חטיף לבעלי חיים
חיות

הכלב לא אוכל – כמה חשוב לרענן לו את התפריט?

תזונת הכלב היא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר באחריות של גידול חיית המחמד. בתור הבעלים של הכלב, מחובתנו לדאוג לו לאוכל מזין ובריא לפי צרכיו והעדפותיו, וכמובן בכמות מספקת. במאמר הבא