איך עושים נזם באף והאם זה מתאים לכל אחד?

להמון בני אדם יש כיום נזם באף, כאשר נשים יותר נודעות בהתהדרות עם נזם באף. לנזם באף יש תיעוד רב בתור היותו צורת ריפוי טריוויאלית בתהליך עתיק יומין, שמהווה חלק אינטגרלי של אומנות הדיקור הסיני. יש סברה, שלפיה בעת חירור נזם באף מעודד זרימה של אנרגיה מיטבית, ביחיד עם שיפור התפקוד בגוף האדם וויסות מוצלח יותר. כאשר הדיקור הסיני עדיין נחשב לשם דבר במציאות העכשווית, נזם באף בהחלט מתאים לכל אחד, לשם שיפור מצבו הבריאותי.

 

האם נזם יכול להקל על כאבי המחזור החודשי של הנשים?

אכן, נזם יכול להקל על כאבי המחזור החודשי של הנשים, אשר סובלות מהתכווצויות ברחם שמלוות אותן בכל חודש. הנזם באף הינו מנהג תרבותי שכיח בהודו, כאשר טקסים איורוודיים סבורים כי הנזם באף בנחיר השמאלי עשוי לעזור בהפחתה של תסמיני המחזור החודשי. בנוסף לכך, המיתוס הוא שחירור נזם באף השמאלי מתקשר לאיברי רביה של הנשים, ובשל כך יעילותו בכאבי המחזור החודשי, בעוד הוא אף מסייע בלידה, בהפחתת הכאבים במהלכה.

כמו כן, במידה ואתם מרגישים שלא כתמול שלשום, הנזם בנחיר השמאלי עשוי לסייע לכם, בעוד לפי האיורוודה הנחיר השמאלי ייתן לכם מעין זריקת מרץ. גם הבריאות הנפשית שלכם תשתפר כליל, בהיבטים של השקפה כללית, יותר בטוחים ושיפור מצבי הרוח שלכם.

 

איך עושים נזם באף והאם זה מתאים לכל אחד?

והגענו כבר לדברינו האחרונים, מתוך שיקוף אמתי של השאלה – איך עושים נזם באף והאם זה מתאים לכל אחד? אז נתחיל מהסוף של השאלה. באופן עקרוני, כל אחד יכול לעשות נזם באף, גם נשים וגם גברים, כאשר לראשונים זה יותר מתאים. הנזם באף פחות מתאים לבעלי אף גדול למדי, מכיוון שהוא עלול להדגיש יותר את הגודל של האף, ולפיכך הוא יותר מתאים לבעלי אף קטן. את החירור של הנזם באף עושים על ידי מקדח ייעודי בחנות, מה שנמשך שניות ספורות.

בשלבים הראשוני של עשיית הנזם באף תיתכן התפרצות של דלקת, בעוד הגוף שלכם ינסה להחלים, תצפו לקצת נפיחות מסביב לנזם באף. הרקמה שמסביבו תהפוך להיות מגורה ואדמדמה, דבר שעשוי להימשך כשבעה ימים. יש לשמור על המקום נקי ולהימנע מלגעת בו או להחליף כבר בהתחלה את הנזם באף.

השלב הבא הינו שלב הריפוי, שיכול להופיע בדמות של חבורות, דימומים או נפיחויות במקום שחורר. יתכן שתחושו בחוסר נוחות, אך הימנעו מלגעת במקום, משום שזה יכניס חיידקים לחור ויביא לזיהום. שמא תבחינו בהפרשה של נוזל צהבהב, ולא מדובר במוגלה, כי אם בסינרגיה של תאי דם מתים ושל לימפה. אחרי חודשיים המקום יבריא, ולפעמים מעבר לכך.

השלב הממש סופי של עשיית הנזם באף בא לידי ביטוי כאשר הנזם באף יירפא לגמרי. מה שעשוי, כאמור לעיל, לקחת בתקופה של בין חודשיים לבין בתקופה של ארבעה חודשים בתום חירור הנזם באף. זאת בדיוק התקופה שבה הנכם רשאים ואף מאוד מוזמנים להחליף את הנזם הזמני שבאף שלכם לנזם קבוע וייחודי יותר. לא צריכה להיות כל בעיה להסיר את הנזם הזמני מהאף שלכם, וזה בהחלט לא כרוך בכאבים.

אישה מאופרת

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
יהלומים
תכשיטים

איך לבחור טבעת אירוסין?

רכישה של טבעת אירוסין היא ללא ספק אחת הרכישות המשמעותיות ביותר שנבצע, הן בשל הערך הרגשי והן בשל העלות הכספית. להלן המדריך המלא לרכישת טבעת אירוסין. רכישת טבעת אירוסין –

טבעות בגדלים שונים
תכשיטים

סוגי עגילים: מהזול אל היקר

טווח המחירים של עגילים יכול לנוע בין כמה עשרות שקלים לאלפים, תלוי בשיבוץ היהלום, רמת הניקיון וכן החיתוך. מהם העגילים היקרים ביותר ומהם הזולים? המומחים של דיימונד פקטורי כאן עם

יהלומי מעבדה ראשית
תכשיטים

איך מייצרים יהלומי מעבדה?

התפתחות יהלומי המעבדה הדביקה את הפער מהיהלום הטבעי יהלומים היו במשך שנים מושא התשוקה של בני אדם. המשיכה הזו נבעה ממספר תכונות של האבן היקרה, אשר הפכו אותה לתכשיט המעטר

שעון אלגנט
תכשיטים

איך שעוני יוקרה משפיעים על הסטטוס שלך

השעון מלווה את המין האנושי כבר אלפי שנים. משעון שמש דרך שעוני המרוצים הראשונים, סטיגמות על דיוקו של השעון השוויצרי ועוד אלפי דימויים והשפעות. שעון כיס לעשירי החברה במאה ה-