איך מתכננים יום הולדת לילדים קטנים?

כל הורה לילד יודע שתכנון של מסיבת יום הולדת לקטנטנים זה לא עניין פשוט. יש כל כך הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם מראש, ולא תמיד אנחנו מצליחים להגיע אל הפרטים הקטנים.

מקרה מצער שאירע לשכנה שלנו בזמן שניסתה לארגן לבת שלה יום הולדת 5, גרם לנו להבין כי עלינו להוציא מדריך מסודר שיציג בפני כל דורש את הדרך הנכונה לתכנון של יום הולדת לקטנטנים. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע שיקל עליכם.

 

רוצים להיות בטוחים שאתם עורכים יום הולדת מתאים לקטנים? הגעתם אל המקום הנכון

קוראים יקרים, כדאי שתדעו מי עומד מאחורי המדריך הנוכחי לפני שתשמעו ותיישמו את העצות שלנו. אנו הורים לילדים בגילאי 5, 7 ו – 11. יש לנו ניסיון רב בתכנון של ימי הולדת לקטנים, פשוט בגלל שאנחנו תכננו את ימי ההולדת של כל הילדים שלנו מהרגע שהם נולדו.

כששמענו על המקרה שאירע לשכנה, הבנו שמדובר במצב שעשוי לקרות לכל אחד. נציין כי היא שכחה לארגן את הפרט החשוב ביותר ביום ההולדת – הזמנה של מפעיל. הדבר גרם לה להיות בלחץ בדקה ה – 90. כך שהיא הזמינה מפעיל שלא ידע בכלל מה לעשות וכל התכנון של יום ההולדת פשוט נהרס בגלל זה.

יום הולדת לילדים קטנים

איך מתכננים יום הולדת לילדים קטנים? השלב ה – 1

אם אתם רוצים לתכנן יום הולדת לילדים קטנים, אתם צריכים לדעת שהדבר הראשון שעליכם לעשות זה לברר פרטים על הפעלות לימי הולדת לגיל 5. אל תהיו שאננים, אל תשאירו את העניין הזה לשלב מאוחר. שכן, אתם עשויים לשכוח.

תיכנסו אל הרשת ותראו מהן האפשרויות שמתאימות לילד או הילדה שחוגגים יום הולדת. חשוב מאוד שתערכו רשימה מסודרת של המפעילים בשלב זה, כי היא תסייע לכם בשלב הבא.

 

איך מתכננים יום הולדת לילדים קטנים? השלב ה – 2

כעת אתם צריכים לעמוד אל מול רשימת מפעילים שונים, למשל:

  • מפעילה בתחום גיבורי על
  • מפעיל בתחום הקסמים
  • מפעיל בתחום הליצנות ועוד

פנו אל ילד או ילדת יום ההולדת, תציגו בפניהם את האפשרויות ותאפשרו להם לבחור את זו המתאימה להם ביותר.

יום הולדת לילדים קטנים שלב ב'

איך מתכננים יום הולדת לילדים קטנים? השלב ה – 3

בשלב הזה נותר לכם רק להחליט מה יהיה התאריך שבו תחגגו את יום ההולדת, המיקום, העיצוב של המקום והכיבוד. שכן, ברגע שיש לכם מפעיל, כל שאר הדברים מתגמדים. שימו לב שאתם עורכים בשלב זה גם כן רשימה מסודרת שתאפשר לכם לעקוב אחר דברים שיישמתם ודברים שטרם פיניתם אליהם זמן.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מתכננים יום הולדת לילדים קטנים. כעת, כשיש בידיכם את המידע, נותר לכם רק ליישם ולתכנן יום הולדת שלא נראה כמותו. נאחל לכם שיהיה בהצלחה!

יום הולדת לילדים קטנים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילדים ראשית
אירועים

אמן חושים ליום הולדת – מופע קסמים לילדים

באמצעות זיגי הקוסם, אמן רב תחומי מהטובים ביותר כיום בישראל יאפשר לכם ליהנות ממופע קסמים ייחודי ומדהים המשלב תנועה, מוזיקה והרבה מאוד הנאה לילדים ולהורים.  ימי הולדת לילדים – לא

קייטרינג בשרי ראשית
אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו

אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים חשובים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו