איך מאתרים נזילות מים סמויות באופן מקצועי

בניגוד לנזילות מים שנובעות מפיצוץ בצינור או מברז דולף, כאשר מדברים על נזילות מים סמויות הסיפור הוא אחר לגמרי. לא תמיד תוכלו לזהות את הנזילה בשלב ראשוני, ולעיתים יחלוף זמן רב עד שיעלה בדעתם לטפל בה. אנחנו כאן כדי לספר לכם על דרכים מתקדמות שבעזרתן ניתן לאתר נזילות סמויות בשלב מוקדם ולמנוע נזק משמעותי.

 

נזילות סמויות

נזילות סמויות הן נזילות שבהן מקור המים אינו ידוע לנו. הנזילות הללו יכולות לבוא בשל איטום לקוי, חור או פיצוץ בצינור פנימי וכיוצא בזה. כאן  https://www.meaterms.com תוכלו לקבל מידע רב ומועיל שיעזור לכם בהתמודדות במקרה של נזילות סמויות אבל עד אז אנחנו נספר לכם על כמה דרכים שבהן תוכלו לאתר נזילות מים, גם אם הן סמויות.

 

מצלמה טרמית

מצלמה טרמית היא אולי הדרך הנפוצה ביותר לאיתור של נזילות מים. השימוש במצלמה נעשה על ידי סריקה של קירות הבית או המקום שבו אתם חושדים שיש נזילה. המצלמה מגיבה לשינויים בין קור לחום ולכן היא יכול לזהות בצורה יעילה מאוד את המקום שבו יש רטיבות. היתרון הגדול של השימוש במצלמה הוא שאתם לא צריכים לפתוח קירות בשביל לאתר את הנזילה שלכם.

 

מצלמה למערכות ביוב

במקרה שבו אתם סובלים מנזילה במערכת הביוב שלכם, מצלמה טרמית כנראה לא תספיק. עבור המקרים הללו מומלץ לעשות שימוש במצלמה מיוחדת שמוחדרת למערכת הביוב שלכם. המצלמה הזו תעשה טיול בכל המערכת שלכם כאשר תוך כדי היא תשדר לאחור את מה שקורה בתוך המערכת עצמה.

כאשר המפעיל של המצלמה יבחין במקום בעייתי הוא מיד יוכל לשים את האצבע על המקום הזה ולהבין כיצד לטפל בנזילה שמתחוללת שם עם נזק מינימלי לכלל מערכת הביוב.

 

איש מקצוע

למרות האמצעים המתקדמים שעומדים לרשות מאתרי הנזילות, חשוב לדעת שלעיתים עין של איש מקצוע תוכל לעשות עבודה לא פחות טובה. נזילות יכולות להגיע בשל גורמים שונים ואיש מקצוע מנוסה כנראה מכיר את הגורמים הללו. אז לפני שאתם רצים לעשות שימוש באמצעים טכנולוגיים מומלץ להזמין איש מקצוע ותיק לסיור קצר. לעיתים זה יספיק כדי למנוע את הנזילה בבית שלכם.

 

הזרמת חנקן

אמצעי אחר שרלוונטי בעיקר עבור איתור של נזילות בצינורות ביוב הוא הזרמה של חנקן. הגז מוזרם לצינור ולאחר מכן באמצעות מכשיר מיוחד ניתן לזהות את המקומות שבהן הוא דולף וכך לדעת שבמקומות הללו כנראה שיש נזילה.

 

לסיכום

כאשר אנחנו מדברים על איתור נזילות, הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שמי שמאתר את הנזילה שלכם הוא איש מקצוע מנוסה. מעבר לכך, לרשות אנשי המקצוע עומדים אמצעים שונים שיוכלו לעזור להם לאתר את הנזילות שלכם עם כמה שפחות הנזק. האמצעיים הללו הן בעיקר מצלמות מתקדמות שיכולות לצלם גם מבעד לקירות הבית שלכם ולצינורות הביוב.

כלי עבודה

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מעבר ציוד
אנשי מקצוע

העברת עסקים עם הובלה עסקית משתלמת וזריזה

העברת העסק עם חברת ההובלות הנכונה, עשויה להוות עבורכם תהליך מאתגר למדיי, בלשון המעטה, כך שתמיד כדאי להסתייע בלא פחות מאשר צוות מומחים של הובלה עסקית זריזה, וכזו שמושא התמקדותה

חוקר מקצועי
אנשי מקצוע

מה צריך לקבל סיום החקירה מהמשרד חקירות?

החלטתם להזמין שירותי חקירה פרטית? רוצים להבטיח שבסוף החקירה תצאו עם כל מה שצריך? אם כך, כדאי שתבדקו היטב מה נותנים לכם החוקרים הפרטיים, כדי שלא תגיעו למצב שאח"כ, בבית

היריון ראשית
אנשי מקצוע

הפסקת הריון

תהליך של הפסקת הריון ניתן כיום לבצע במספר דרכים, הפסקת הריון כירורגית, הפסקת הריון תרופתית. לכל אחת מהפסקות ההיריון יש תופעות לוואי שונות וניתן לבצעם בזמנים מסוימים בזמן ההיריון. לדוגמא:

תלת מימד ראשית
אנשי מקצוע

חברת גלעד-RM  הדפסת תלת מימד

בחברת גלעד רם עוסקים בהדפסות תלת מימד. תחום ההדפסות תלת מימד הוא תחום חדש יחסית בארץ ובכלל בעולם. ראשיתו בטכנולוגיה מתקדמת שהגיעה לשיאה בשנים האחרונות. אנו מספקים מגוון רחב של