איך לעלות על בלוף של שחקן פוקר?

פוקר, מעבר לכך שהוא משחק של אסטרטגיות, סטטיסטיקה ומזל, הוא גם משלב בתוכו לא מעט בלופים. כידוע, לכל אדם יש את הסימנים המסגירים אותו כאשר הוא או היא משקרים, ובשורות הבאות, נבין כיצד עולים על הבלופים האלו – קראו כאן ותוכלו להתמקצע בבלופים. 

 

מהו הבלוף וכיצד להשתמש בו בפוקר?

במילים פשוטות, בלוף הוא הניסיון לזכות באמצעות הימור גבוה על יד נמוכה, וזאת בזמן שהשחקנים מסביב לשולחן בטוחים שיש לכם יד חזקה. על מנת להשתמש בבלופים בפוקר בצורה נכונה, חשוב להבין כי בלופים הם לא משהו שאפשר להשתמש בו בכל יד ויד אשר מחולקת בשולחן. במילים אחרות, יש לשקול מתי, איך ובאיזו תדירות להשתמש בבלופים בפוקר.

בפועל, שימוש נכון בבלופים יכול לכלול כל מיני דברים שונים, החל משפת גוף מסוימת, דרך אסטרטגיית הימור וכלה בדפוסי משחק שונים. אם אתם כבר סגורים על האופן בו משתמשים בבלופים בפוקר, עכשיו הגיע הזמן להבין כיצד מפעילים את הרדאר ועולים על בלופים. כנסו לאתר המידע של סוכנים 7XL פוקר על מנת לקרוא מידע נוסף בנושא, או המשיכו לקרוא את המידע הבא לפניכם.

מהו הבלוף וכיצד להשתמש בו בפוקר 

כיצד עולים על בלופים בפוקר?

רגע לפני שנפרוס בפניכם 5 סימנים מסגירים של בלופים בפוקר, חשוב לציין שאין דרך ודאית לזהות שקרנים, ואף מומחים בתחום נכשלים בכך לעיתים קרובות. עם זאת, קיימים מספר סימנים שעשויים להצביע על אדם שמשקר, כמו למשל:

  1. סימנים אפשריים בשפת גוף: בד"כ יהיה מדובר על הימנעות מקשר עין, תנועות גוף לא שקטות, שינויים בקול, הזעה, הבעות פנים לא תואמות את המלל ועוד.
  2. שימוש במילים לא ברורות: אדם שמשקר עשוי להשתמש בשפה לא ברורה, מעורפלת או עמומה, מה שעשוי להיראות מוזר מהצד.
  3. שימוש במילות שלילה: לא פעם, אנשים שמשקרים עשויים להשתמש יתר על המידה במילות שלילה, כמו למשל "לא", "אף פעם", "כלום", "תמיד" וכו'.

שימו לב, סביב שולחן הפוקר ייתכנו סיבות אחרות להתנהגויות לעיל, כגון עצבנות, ביישנות, או חוסר נוחות. לפיכך, אם אתם עדים לחלק מהסימנים לעיל, אל תמהרו להסיק שהשחקן משקר. ייתכן שהוא פשוט עצבני או נרגש כתוצאה מהמשחק.

כיצד עולים על בלופים בפוקר

כמה מילות סיכום על בלופים בפוקר

בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר לזהות שקרנים היא להכיר את האדם ואת התנהגותו הרגילה שלו. אבל, בפוקר לפעמים אתם תמצאו את עצמכם משחקים מול אנשים שאינכם מכירים, אפילו אנשים אנונימיים, כמו למשל במשחקי פוקר אונליין. לכן, לשפר את מיומנות הבלוף שלכם זה אחלה וזה מומלץ, אבל לא פחות חשוב להתמקצע באסטרטגיה עצמה של המשחק שלכם.

תנסו לעבוד על הבנת הסטטיסטיקות במשחק, השתדלו לקרוא מידע באינטרנט אשר נועד לשפר אסטרטגיות משחק וכולי. כל עוד תעשו זאת, תוכלו עם הזמן יותר ויותר להתמקצע במשחק הקלפים הפופולארי ביותר בעולם. לסיכום, הקפידו להיות קשובים סביב השולחן, הן למלל והן לשפת הגוף של השחקנים סביבכם. ואולי הכי חשוב, סמכו על האינטואיציה שלכם.

איך לעלות על בלוף של שחקן פוקר

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הַקשָׁבָה
כללי

איך להגיע לקשיבות באמצעות מיינדפולנס

אם הינכם מבקשים להביא עוד קשיבות לחייכם מיינדפולנס היא תשובה נהדרת הן שקשיבות ותשומת הלב הן האבני בסיס החזקות והמטרות של השיטה. ישנן טכניקות שונות להבאת קשיבות לחיים דרך המיינדפולנס

תרופות
כללי

האם צריך לקחת תרופות לאחר השתלת שיער

עולם השתלות השיער התרחב בשנים האחרונות פי אלפי מונים מימים עברו. אם בשנים קודמות השתלת שיער הייתה נחשבת לאופרציה מורכבת יחסית, השמורה לאנשים בעלי אמצעים, היום הטיפול נגיש ומדובר הרבה

תרמיל
כללי

הכירו את מותג התיקים החדש – ספרייגראונד

תשכחו מכל מה שידעתם על תיקי גב ותכירו את ספרייגראונד, מותג תיקים צעיר ואיכותי שמציע לכם מגוון רחב של עיצובים שיאפשרו לכם להסתובב עם התיק הכי מיוחד בבית הספר. תקראו