איך להתפרסם בטיקטוק ואיזו דוגמא ניתן לראות בעולם

שאלנו כמה אנשים אקראיים שעובדים במשרדים הסמוכים לנו: אם הייתם פוגשים דג זהב כך סתם, במקרה, מה הייתם מבקשים ממנו? והופתענו לגלות שאף אחד לא ביקש בית גדול, בריכה בחצר או למצוא ארנק מלא בכסף.

מרבית הנשאלים ביקשו דבר אחד: פרסום. יצאנו לבדוק איך הם יכולים להגשים את החלום שלהם ולהתפרסם בטיקטוק וחזרנו עם כל המידע שאתם גם חייבים להכיר.

 

כמה מילים על האנשים שסייעו לנו להגיע לתשובה המיוחלת

בגלל הסבירות הנמוכה להיפגש עם דג זהב או ג'יני שיגשים להם את החלום להתפרסם, יצאנו לבדוק את הדרך הטובה ביותר להתפרסם. בחרנו דווקא בטיקטוק בגלל שרבים בארץ ובעולם התפרסמו בזכות הפלטפורמה הזו. הגענו למסקנה חשובה בנושא וכדי להגיע אליה, נעזרנו בגורמים הבאים:

  • משפיעני רשת
  • שחקנים
  • זמרים

עכשיו, כשאתם יודעים איך הגענו למסקנה – איך להתפרסם בטיקטוק? אפשר להמשיך הלאה אל עבר המשך המדריך.

 

אז איך אפשר להתפרסם בטיקטוק?

יש מי שחושבים שפרסום בטיקטוק הוא עניין קליל שדורש רק העלאה של תמונות, סרטונים ורילס, אבל האמת היא שיש הרבה מעבר לזה. כדי להתפרסם בטיקטוק, אתם צריכים למצוא תחום שמעניין אתכם ושיעניין אנשים רבים מסביבכם.

חשוב שתבחרו בנושא שאתם יודעים שיעניין הרבה אנשים לא רק בארץ, אלא גם בעולם. כך אתם בעצם מעלים את הסיכויים שלכם להגיע ליותר ויותר משתמשים.

כדי לבדוק איך עושים את זה, שאלנו את הגורמים שסייעו לנו אם יש להם רעיון לדוגמא שניתן לראות בארץ או בעולם והם כולם ציינו בפנינו שם אחד. מדובר כמובן במשפיענית הרשת אדיסון ריי.

 

איזו דוגמא ניתן לראות מהעולם?

אז אתם בוודאי מבינים שאליסון ריי היא דוגמא מושלמת של מישהי שהתפרסמה בטיקטוק והפכה בן רגע למשפיענית רשת. אדיסון ריי, למקרה שטרם הכרתם, היא אושיית רשת שמתחזקת לא פחות מ – 87 מיליון עוקבים.

אם לא די בכך, שמענו שיש לה גם מעל 4 ביליון (כן, ביליון, לא מיליון) לייקים. אם אתם בקיאים ולו מעט באינסטגרם, אתם בטח יודעים שאלו מספרים אסטרונומים שלא כל משתמש יכול להגיע אליהם.

 

תלמדו מאליסון ותתפרסמו בטיקטוק:

רוצים לדעת איך להתפרסם? הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו בפנינו שיש לפריצה של אליסון ריי 3 סיבות שהביאו אותה למקום שבו היא נמצאת היום:

  1. ההשתתפות שלה בסרט מוכר של נטפליקס
  2. הוצאה של סינגל
  3. העובדה כי היא חברה של קורטני שידועה עבור רבים כ- קורטני קרדישיאן

 

לסיום

אפשר לסכם את המדריך הנוכחי ולומר שאם אתם רוצים להתפרסם בטיקטוק, אתם צריכים להעלות תוכן שמעניין את הסובבים אתכם, להשתתף בסרט מצליח, להוציא סינגל וכמובן, לתחזק חברות קרובה עם אישיות מפורסמת בינלאומית. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים לצאת לדרך! בהצלחה!

טיק טוק

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הַקשָׁבָה
כללי

איך להגיע לקשיבות באמצעות מיינדפולנס

אם הינכם מבקשים להביא עוד קשיבות לחייכם מיינדפולנס היא תשובה נהדרת הן שקשיבות ותשומת הלב הן האבני בסיס החזקות והמטרות של השיטה. ישנן טכניקות שונות להבאת קשיבות לחיים דרך המיינדפולנס

תרופות
כללי

האם צריך לקחת תרופות לאחר השתלת שיער

עולם השתלות השיער התרחב בשנים האחרונות פי אלפי מונים מימים עברו. אם בשנים קודמות השתלת שיער הייתה נחשבת לאופרציה מורכבת יחסית, השמורה לאנשים בעלי אמצעים, היום הטיפול נגיש ומדובר הרבה

תרמיל
כללי

הכירו את מותג התיקים החדש – ספרייגראונד

תשכחו מכל מה שידעתם על תיקי גב ותכירו את ספרייגראונד, מותג תיקים צעיר ואיכותי שמציע לכם מגוון רחב של עיצובים שיאפשרו לכם להסתובב עם התיק הכי מיוחד בבית הספר. תקראו

סולם סטנדרטי
כללי

מה ההבדל בין סולם טלסקופי לבין סולם רגיל?

לכולנו יש בבית סולם, שלא במקרה נחשב לאחד מכלי העבודה השימושיים ביותר. דוגמאות לעבודות שניתן לבצע עם סולם הן: החלפת נורה, תיקון רעפים, עבודות שיפוצים למיניהן כולל צביעת קירות ועוד.