איך להרחיק עכברים מסביבת המגורים שלכם

בתקופה האחרונה נשמעים יותר ויותר מקרים של בתי מגורים שמוצאים את עצמם "מותקפים" מעכברים.

מדובר ביצור שיכול להיראות על פניו כחמוד, קטן ולא מזיק, אבל ההפך הוא הנכון. עכבר יכול לגרום לנזקים עצומים, בריאותיים ונפשיים.

לכן, אם אתם סובלים מעכברים בסביבת המגורים שלכם, אתם צריכים לפעול בהקדם האפשרי כדי לסלק אותם מהאזור.

תוהים איך תוכלו לעשות זאת? די בקלות, באמצעות יישום של הטיפים הבאים:

 

  1. תשתמשו במלכודות ייחודיות

בכל טמבוריה תוכלו למצוא מלכודות שיאפשרו לכם לתפוס את העכברים. כדאי שתדעו קודם כל שיש 2 סוגי מלכודות נפוצות, האחת מומלצת והשנייה פחות:

  • מלכודת דבק

מלכודת דבק זו מלכודת שיש בה דבק חזק שתופס את העכבר ולא מאפשר לו לצאת (טוב, בעצם, בחלק מהמקרים). אם תשתמשו במלכודת מסוג זה, אתם עשויים לראות את העכבר שלכם מנופף לשלום כשהוא חסר רגל. הסיבה לכך היא, שמלכודת דבק יכולה לתפוס אותו, אבל לפעמים הוא מצליח לצאת בזמן שאחד או יותר מהאיברים שלו נשארים במלכודת. מדובר במצב לא נעים לשני הצדדים. העכבר לא נהנה מהסיטואציה וגם אתם לא, שכן, אתם עשויים למצוא את עצמכם עם עכבר קטוע רגל שממשיך לגרום לנזקים בבית.

 

  • מלכודת הומנית

זו כמובן המלכודת המומלצת. המלכודת הזו תאפשר לכם ללכוד את העכבר כשהוא בחיים ולשחרר אותו לאחר מכן מחוץ לבית. מומלץ להניח פיתיון בתוך המלכודת, למשל:

  • כפית חמאת בוטנים
  • כפית גבינה לבנה
  • במבה

 

  1. תזמינו מדביר

אם אתם מעדיפים שלא לעבוד קשה, אתם יכולים פשוט להזמין שירותי הדברה. יש לא מעט בעלי מקצוע שהתמחו בתחום הרחקת עכברים מסביבת מגורים, כך שיש להם שיטות שונות ומגוונות לתפיסת העכברים ולהרחקתם. לעיתים קרובות, אלו שבוחרים באפשרות זו, יודעים שיש להם ביטוח בעניין. הרי כשאתם מנסים להרחיק את המזיק בעצמכם והוא חוזר, אין לכם למי לפנות בטענות. לעומת זאת, אם אתם  מזמינים מדביר, הוא יתחייב ברוב המקרים לבצע הרחקה של העכברים לתקופה ממושכת.

 

  1. תבצעו הדברה באופן עצמאי

האפשרות הזו לא מתאימה לכל אחד, שכן, חומרי ההדברה עשויים להיות מורכבים מחומרים רעילים. אם אתם מעדיפים לבצע את ההדברה באופן עצמאי, אנו ממליצים שתיגשו לחנות שמתמחה בחומרים מסוג זה ותתייעצו עם המוכר. לעיתים ישנם חומרי הדברה אקולוגיים, כאלו שפוגעים בעכברים וגורמים להרחקתם (אבל לא פוגעים בבני האדם). לעיתים יש אפשרות להשתמש בחומרים שקיימים בכל בית ולבצע באמצעותם הרחקה של העכברים לזמן מסוים. שימו לב, אם אתם בוחרים באפשרות זו, ייתכן שתצטרכו לחדש כל כמה ימים או שבועות את החומר הנבחר, שכן, חומרים טבעיים לא תמיד מחזיקים מעמד לזמן ממושך.

עכשיו אתם יודעים איך להרחיק את העכברים מסביבת המגורים שלכם, כך שנותר לכם רק לבחור את הדרך המתאימה.

מדביר

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מעבר ציוד
אנשי מקצוע

העברת עסקים עם הובלה עסקית משתלמת וזריזה

העברת העסק עם חברת ההובלות הנכונה, עשויה להוות עבורכם תהליך מאתגר למדיי, בלשון המעטה, כך שתמיד כדאי להסתייע בלא פחות מאשר צוות מומחים של הובלה עסקית זריזה, וכזו שמושא התמקדותה

חוקר מקצועי
אנשי מקצוע

מה צריך לקבל סיום החקירה מהמשרד חקירות?

החלטתם להזמין שירותי חקירה פרטית? רוצים להבטיח שבסוף החקירה תצאו עם כל מה שצריך? אם כך, כדאי שתבדקו היטב מה נותנים לכם החוקרים הפרטיים, כדי שלא תגיעו למצב שאח"כ, בבית

היריון ראשית
אנשי מקצוע

הפסקת הריון

תהליך של הפסקת הריון ניתן כיום לבצע במספר דרכים, הפסקת הריון כירורגית, הפסקת הריון תרופתית. לכל אחת מהפסקות ההיריון יש תופעות לוואי שונות וניתן לבצעם בזמנים מסוימים בזמן ההיריון. לדוגמא:

תלת מימד ראשית
אנשי מקצוע

חברת גלעד-RM  הדפסת תלת מימד

בחברת גלעד רם עוסקים בהדפסות תלת מימד. תחום ההדפסות תלת מימד הוא תחום חדש יחסית בארץ ובכלל בעולם. ראשיתו בטכנולוגיה מתקדמת שהגיעה לשיאה בשנים האחרונות. אנו מספקים מגוון רחב של