איך להרחיק עכברים מהעסק שלך

אין דבר שיותר מכעיס בעלי עסק מלקוחות טורדניים ועכברים.

מדובר בשני סוגים של מזיקים שמבזבזים זמן רב בכל הנוגע לניסיונות להיפטר מהם בהקדם האפשרי.

אם הגעתם לכאן, כנראה שאתם סובלים מהמטרד השני, הלא הוא, עכברים (אם אתם סובלים מהמטרד הראשון, אנחנו מצטערים אבל אין לנו פתרון עבורכם).

כדי שתוכלו לדעת איך להרחיק עכברים מהעסק שלכם, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות, בהן תגלו את הדרכים הנוחות והמהירות ביותר שיאפשרו לכם לחזור לשגרה.

אז למה אתם מחכים? תמשיכו לקרוא:

 

אפשרות ראשונה להרחקת העכברים מהעסק – באמצעות מלכודת דבק

האפשרות הראשונה והפחות חביבה על רבים מאתנו היא מלכודת דבק. למקרה שטרם נחשפתם למלכודת הזו, מדובר במלכודת שאתם יכולים להניח בה פיתיון מסוים, למשל:

  • במבה
  • כף של חמאת בוטנים
  • גבינה צהובה

לאחר שתניחו את אחד מהפיתיונות הללו, העכברים צפויים להגיע בשביל לאכול ולמצוא את עצמם דבוקים היטב לתחתית של המלכודת. כן, כן, שמעתם נכון. מדובר בדבק חזק מאוד שגורם לעכברים לשבת ולאכול מבלי שהם בכלל שמים לב שהרגליים שלהם ושאר הגוף שוקע היטב אל תוך הדבק. אפשרות זו לא מתאימה לכל אחד, שכן, היא עשויה לגרום לעכברים לסבל רב שעדיף שלא נפרט אודותיו במדריך זה.

 

אפשרות שנייה להרחקת העכברים מהעסק – באמצעות הדברה

אם אתם מעדיפים לאפשר לעסק להמשיך ולהתנהל כהרגלו, אתם צריכים פשוט להתקשר למומחים בתחום הרחקת העכברים. הכוונה כמובן לחברת קוברה הדברות. למקרה שטרם יצא לכם להכיר את החברה, מדובר בחברת הדברות שמרחיקה עכברים בדרכים שונות. הדבר שהכי חשוב שתזכרו, מעבר למומחיות של החברה בתחום, זו העובדה, שאתם תוכלו להמשיך לעבוד כרגיל ולא תצטרכו להתעסק בחיפוש אחר מלכודות וממרחי חמאת בוטנים בסופר. אם אתם דואגים שמדבירים יסתובבו לכם בין הרגליים במהלך יום עבודה, אתם יכולים להיות רגועים, שכן, הדברה מתבצעת די במהירות. כך שאתם לא תרגישו בכלל שהיו מדבירים במקום (ובהמשך, תוכלו גם לשכוח מקיומם של העכברים בעסק).

 

אפשרות שלישית להרחקת העכברים מהעסק – באמצעות אימוץ של חתול

לא מעט עסקים בתל אביב אימצו חתולים בתקופה האחרונה, סביר להניח שכבר שמעתם על כמה מקומות כאלו שאימצו חתול וחשבתם שמדובר בעניין מוזר. יכול להיות שעכשיו אתם מבינים מה עומד מאחורי ההחלטה (ואין לזה שום קשר לעובדה שניתן ללטף את החתול בזמן העבודה). אנחנו נגלה לכם שמאז שהתחילו העבודות על הרכבת הקלה בעיר, העכברים צצו בכל פינה וגרמו לבעלי עסקים רבים להתמודד באופן קבוע עם עכברים, כך שחתול נחשב לפתרון יעיל וזמין. ברור שלא כל עסק יכול לאמץ חתול. בכל זאת, מדובר כאן באחריות גדולה ובקשר לטווח ארוך. כך שאם אתם לא בנויים לאפשרות הזו, אתם תמיד יכולים לבחור בהדברה או בקנייה חוזרת ונשנית של מלכודות דבק לעכברים.

 

בעל חיים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מעבר ציוד
אנשי מקצוע

העברת עסקים עם הובלה עסקית משתלמת וזריזה

העברת העסק עם חברת ההובלות הנכונה, עשויה להוות עבורכם תהליך מאתגר למדיי, בלשון המעטה, כך שתמיד כדאי להסתייע בלא פחות מאשר צוות מומחים של הובלה עסקית זריזה, וכזו שמושא התמקדותה

חוקר מקצועי
אנשי מקצוע

מה צריך לקבל סיום החקירה מהמשרד חקירות?

החלטתם להזמין שירותי חקירה פרטית? רוצים להבטיח שבסוף החקירה תצאו עם כל מה שצריך? אם כך, כדאי שתבדקו היטב מה נותנים לכם החוקרים הפרטיים, כדי שלא תגיעו למצב שאח"כ, בבית

היריון ראשית
אנשי מקצוע

הפסקת הריון

תהליך של הפסקת הריון ניתן כיום לבצע במספר דרכים, הפסקת הריון כירורגית, הפסקת הריון תרופתית. לכל אחת מהפסקות ההיריון יש תופעות לוואי שונות וניתן לבצעם בזמנים מסוימים בזמן ההיריון. לדוגמא:

תלת מימד ראשית
אנשי מקצוע

חברת גלעד-RM  הדפסת תלת מימד

בחברת גלעד רם עוסקים בהדפסות תלת מימד. תחום ההדפסות תלת מימד הוא תחום חדש יחסית בארץ ובכלל בעולם. ראשיתו בטכנולוגיה מתקדמת שהגיעה לשיאה בשנים האחרונות. אנו מספקים מגוון רחב של