איך לבחור ריפוד למיטת שיזוף

הקיץ כבר עומד בפתח, ויחד איתו עונת הרחצה החגיגית.

אחת האטרקציות המהנות ביותר בתקופה זו של השנה, היא להתרפק על מיטת שיזוף ולהיצלות על ידי השמש החמימה.

בעוד רבים נדחסים בחופי הים ובבריכות, יש מי שאוהבים את השהייה תחת השמש בצורה פרטנית, ובמידה ויש מרפסת רחבה או חצר גדולה, מעדיפים לעשות זאת כשהם שכובים על מיטת שיזוף.

אם אתם עומדים לקראת רכישה של מיטת שיזוף לבית או לחלל הפרטי שלכם, חשוב שתעשו זאת בתבונה ובשיקול דעת. בחירה במיטת שיזוף טובה ואיכותית תסייע בשמירה עליה לאורך שנים רבות. כחלק מהעניין, בדקנו עבורכם איך לבחור ריפוד למיטת שיזוף.

 

חשיבות בחירת הריפוד במיטת שיזוף

מיטת השיזוף יעילה לנו רק כאשר היא ממוקמת ברחבה החיצונית, ומשום כך היא חשופה בכל שעות היום למשתנים סביבתיים. המשמעות היא שאם שמש יוקדת על ריפוד זול, הוא יכול להיהרס בקלות ולחבל לכם בחוויית השיזוף. כמו כן, לפעמים עולים עליה ישירות מתוך הבריכה, סחוטים ממים, ואם הריפוד איננו חסין בפני מים הוא ייהרס גם במקרה הזה.

לאור כל זה, בחירת ריפוד מזרן למיטת שיזוף הוא החלק החשוב ביותר במסע שלכם לעבר המיטה הנכספת. כדי לעשות זאת, צריך לבצע סקר שוק קפדני ולא להתפשר על כל מיטה שרואים מפאת מחיר או זמינות.

 

כך תוודאו שהריפוד שבחרתם הוא הטוב ביותר

ישנם מספר קריטריונים שחשוב לשים לב אליהם במעמד הבחירה בריפוד למיטת שיזוף:

ריפוד חזק שיכול להכיל מספר אנשים

אם אתם קונים מיטת שיזוף הביתה, סביר להניח שרבים יתלהבו בדיוק כמוכם מהאטרקציה, ויקפצו כדי להשתזף עליה גם כן. ודאו שהחומרים מהם עשוי הריפוד מותאמים להכיל מספר אנשים, משקלים שונים ושיש להם עמידות ארוכת טווח.

 

ריפוד עמיד בפני השמש

כאמור, למרות שלשמש ישנן סגולות רבות, היא יכולה להיות הרסנית במיוחד. יש מעט מאוד חומרים שעמידים באופן מלא בפני קרני השמש, כך שחשוב לוודא שהריפוד עשוי מכאלו, או שלכל הפחות הבלאי שלו  מול השמש הוא איטי ולא מיידי.

 

מיטת שיזוף מותאמת לשימוש ביתי

מיטות השיזוף המיועדות לבתים מיוצרות בדרך כלל מחומרים קלים, אשר מאפשרים להן להתנייד ממקום למקום ללא בעיה. הדבר מקל על המשתזפים, במידה ורוצים לנוע ממקום שמשי למקום מוצל, וזה לא יהיה כרוך במאמץ רב.

 

אופציה להפרדת הריפוד ממיטת המזרן

לעתים מיטת השיזוף נהרסת רק באופן יחסי, כך שאפשר להמשיך להשתמש בה על ידי החלפה של אחד מהחלקים- רגלי המיטה או המזרן המרופד. מומלץ לבחור במיטת שיזוף שניתן להפריד בין חלקה העליון לחלקה התחתון, כך שלא תצטרכו להספיד את המיטה לחלוטין במידה ואחד מהחלקים נשחק.

בחברת וודלי תוכלו להנות ממוצרים יוקרתיים ואיכותיים במיוחד, במחירים שנוחים לכל כיס.

 

רהיט

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנורות
רהיטים

הטרנדים של 2021 לריהוט לדירות גן

לאורך תקופת הקורונה לרובנו יצא לבלות המון זמן בבית. השהייה הזאת גרמה לנו לחוות את הבית שלנו הרבה יותר ואולי לתהות אם מה שיש לנו בבית מספיק לנו, מבחינת נוחות

מיטה מצוירת
רהיטים

טיפים לקניית מיטת מעבר

ובכן, זה שהבייבי שלכם כבר מבצע פעלולים מרשימים במיטת התינוק ומגלה יכולות אקרובטיות הדורשות עוז ותעצומות אינו מוכיח שהוא כבר בשל לעבור למיטת ילדים רגילה שם הוא עלול להאבד במרחב